تور آنتالیا - بازار خیابان لورا از محلی‌ترین بازارچه‌های شهر آنتالیا

۰۸

بهمن
۱۳۹۶

بازار خیابان لورا آنتالیا | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1068 ۰

تور آنتالیا – بازار خیابان لورا از محلی‌ترین بازارچه‌های شهر آنتالیا

بازار خیابان لورا در حومه شهر آنتالیا قرار دارد. این بازار در نزدیکی مرکز خرید لورا قرار دارد ازاین‌رو به‌عنوان بازار خیابان لورا مشهور شده است. این بازار خیلی شبیه به مراکز خرید آنتالیا می‌باشد که فروش محصولات و کالاهای باکیفیت و تنوع عالی در آن‌ها صورت می‌گیرد. اگر با تور آنتالیا به کشور ترکیه سفرکرده باشید متوجه می‌شوید که آنتالیا مرکز بزرگ‌ترین مراکز خرید اجناس برند و کالاهای مارک‌دار می‌باشد اما بازار خیابان لورا تنوع بیشتری از غذاها و فست فودها را در خود جای‌داده است. علاوه بر غذاهای برند در بازار لورا می‌توانید به خرید میوه سبزیجات گوشت و ماهی و انواع آجیل بپردازید. پیشنهاد می‌شود به گردشگران تور آنتالیا حتماً وقتی هم برای دیدن بازار خیابان را بگذارند تا از یک خرید عالی و مناسب بهره‌مند شوند.

تور آنتالیا - بازار خیابان لورا از محلی‌ترین بازارچه‌های شهر آنتالیا

اجناس بازار خیابان لورا

در بازار خیابان لورا مغازه‌های کوچک فراوان دیده می‌شود البته مغازه و فروشگاه‌های بزرگ و مخصوصاً رستوران‌های بزرگ در این خیابان وجود دارند در بازار لورا اجناس مناسب برای سوغاتی فراوان یافت می‌شود. از نوع سنتی و معرق‌کاری شده فراوان است از کیف‌های چرمی گرفته و آلات موسیقی و دکورهای آن در این خیابان فروخته و عرضه می‌شود. کالاهای تزیینی خورده ریز فراوانی در بازار خیابان‌ها دیده می‌شوند. در اطراف خیابان لورا به سبب قدیمی بودن برخی از خیابان‌های اطراف آن بازارهای سنتی و قدیمی شکل‌گرفته‌اند که حالتی تاریخی به این مکان داده است. توصیه می‌شود به گردشگران حتماً از این بازار و بازارچه‌های اطراف خیابان لورا دیدن نمایند. البته توربان های آنتالیا وقتی برای سپری کردن افراد در بازار خیابان لورا در نظر گرفته‌اند تا با قدم زدن در این مکان تاریخی از یک خرید مناسب نیز بهره‌مند شوند.

تور آنتالیا - بازار خیابان لورا از محلی‌ترین بازارچه‌های شهر آنتالیا

امیدواریم از سفر به آنتالیا با تور آنتالیا لذت ببرید و با بازدید از مکان های دیدنی آنتالیا لحضات عالی و طلایی را رقم بزنید.

تور آنتالیا - بازار خیابان لورا از محلی‌ترین بازارچه‌های شهر آنتالیا

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید