تور آنتالیا- بازارهای محلی کاله ایچی  یکی از سنتی‌ترین بازارهای شهر آنتالیا

۰۸

بهمن
۱۳۹۶

بازارهای محلی کاله ایچی | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1128 ۰

تور آنتالیا- بازارهای محلی کاله ایچی  یکی از سنتی‌ترین بازارهای شهر آنتالیا

بازارهای محلی کاله ایچی  که یکی از تاریخی‌ترین مکان‌های قدیمی در آنتالیا محسوب می‌شود همه‌روزه شاهد بسیاری از خریداران و همچنین مراجعه‌کنندگان است. این بازار دریکی از محله‌های قدیمی شناخته‌شده در میان مردمان ترکیه، قرار دارد. حالت روستایی و خانه‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد در این بازارچه محلی و قدیمی، به‌راحتی قابل‌مشاهده است. این بازار محلی دارای ساخت و طراحی قدیمی و منحصربه‌فردی است که به این بازار نمای زیبا و جذاب بخشیده است. بازار محله‌های کاله ایچی  همان‌طور که از نام آن نیز کاملاً مشخص است در شهرستانی به نام ” کاله ایچی  ” دایر شده است. این شهرستان تاریخی و کوچک توانسته به مکان سود ده برای شهر آنتالیا تبدیل شود. بازارهای محلی کاله ایچی  با شکل و شمایلی خاص با دیگر بازارهای محلی موجود در آنتالیا تفاوت دارند و این تفاوت به دلیل قرارگیری آن در شهرستان و محله‌ای به نام کاله ایچی  است که این محله کوچک را به‌صورت یک بازارچه تبدیل کرده است. اگر شما هم به‌وسیله‌ی تور آنتالیا به این مکان دیدنی و قدیمی مراجعه کنید مسلماً باحال و هوای این محله قدیمی اخت خواهید شد. در ادامه هم چنان با ما باشید تا با ویژگی‌های بازارهای محلی کاله ایچی  بیشتر آشنا شوید.

تور آنتالیا- بازارهای محلی کاله ایچی  یکی از سنتی‌ترین بازارهای شهر آنتالیا

ویژگی‌های بازارهای محلی کاله ایچی

یکی از مکان‌هایی که در لیست اغلب گردشگران و هم‌چنین توریست‌های کشورهای مختلف جهان قرار می‌گیرد، بازارهای محلی کاله ایچی  است. این بازارچه در میان خانه‌هایی قدیمی با سبکی سنتی واقع‌شده است. خیابان‌هایی با سنگ‌فرش زیبا در این بازارچه حالتی خاص و تاریخی به آن بخشیده است. در بخش‌هایی از بازار محلی کاله ایچی  شما خانه‌هایی را مشاهده می‌کنید که از ترمیم و بازسازی با نمایی زیبا برخوردار شده‌اند و در سمت مقابل این خانه‌ها و همچنین مراکز خرید شما قسمت‌هایی قدیمی باحال و هوایی روستایی را به‌خوبی نظاره‌گر هستید. بازارهای محلی کاله ایچی  از آب‌وهوای بسیار تمیز و مناسب برخوردار هستند که با نفس کشیدن دران روح آدمی تازه می‌گردد. این مرکز خرید قدیمی در عین محلی بودن از فروشگاه‌های مدرن و شیک و هم‌چنین بوتیک‌های امروزی برخوردار است که میزبان خریداران و همچنین بازدیدکنندگان از سراسر نقاط جهان است. اگر شما در انتخاب مکان‌های دیدنی برای بازدید در شهر آنتالیا در تردید هستید به شما توصیه می‌کنیم باراهنمایی افراد کارشناس در تور آنتالیا، بازارهای محلی کاله ایچی  را در لیست مکان‌های بازدیدی خود قرار داده و با رفتن به این ” بازار سنتی ” یک روز خوب و عالی را سپری نمایید.

تور آنتالیا- بازارهای محلی کاله ایچی  یکی از سنتی‌ترین بازارهای شهر آنتالیا

کالا و محصولات موجود در بازارهای محلی کاله ایچی

کالا و محصولات موجود در بازارهای محلی کاله ایچی  از تنوع بسیاری برخوردار می‌باشند. محصولاتی که در این بازار برای فروش ارائه می‌شوند اغلب تولید دست و به‌صورت محلی است. محصولات و صنایع‌دستی نظیر قالیچه و همچنین نمدهایی با طراحی‌های زیبا بر روی دیوار بازارهای محله‌ای کاله ایچی  به‌خوبی نمایان است و با جلوه خاصی که دارند چشم هر بازدیدکننده و گردشگری را به خود جلب می‌کنند. صنایع‌دستی که در بازارهای محلی کاله ایچی  برای فروش قرارگرفته از فرش و قالیچه گرفته تا لباس، کفش و کیف که به‌صورت دستی تهیه‌شده و برای فروش به بازارهای محلی کاله ایچی  ارائه‌شده است. فروشندگان بازارهای محلی کاله ایچی  اغلب محصولات را در بیرون از مغازه‌های خود بر روی دیوارها طوری چیدمان نموده‌اند تا فروشندگان با دیدن این هنرهای دستی برای خریدشان راغب شوند. تنوع کالا و محصولات بازارهای محلی کاله ایچی  به‌گونه‌ای است که در کنار هنرهای دستی محصولات و مواد غذایی خشک مخصوص ناحیه کاله ایچی  را مشاهده می‌کنید. البته محصولات و صنایع‌دستی در این بازار نسبت به محصولات دیگر بیشتر قابل‌رؤیت می‌باشند نکته مهم در این بازار قیمت ارزان و مناسب این هنرهای دستی است که می‌تواند برای شما نقطه مثبتی برای خرید آن‌ها باشد. بازارهای محلی کاله ایچی  را در سفر به آنتالیا در اولویت مکان‌های دیدنی خود قرار دهید.

تور آنتالیا- بازارهای محلی کاله ایچی  یکی از سنتی‌ترین بازارهای شهر آنتالیا

امیدواریم از سفر به آنتالیا با تور آنتالیا لذت ببرید و با بازدید از مکان های دیدنی آنتالیا لحضات عالی و طلایی را رقم بزنید.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید