تور آنتالیا- بازار گاراژ شرقی در شهر آنتالیا

۰۸

بهمن
۱۳۹۶

بازار گاراژ شرقی در شهر آنتالیا | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1322 ۰

تور آنتالیا- بازار گاراژ شرقی در شهر آنتالیا

بازار گاراژ شرقی یکی از مهم و پربازدید ترین بازارهای محلی در شهر آنتالیا محسوب می‌گردد. این بازار قدیمی می‌تواند گزینه مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت در سفر به کشور ترکیه به همراه تور آنتالیا محسوب شود. شما می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که با استفاده از امکانات تور آنتالیا به این مرکز خرید محلی برای دیدن و خرید وسایل لازم و ضروری مراجعه کرده و از یک خرید مناسب به‌منظور دادن سوغاتی و هدیه به خانواده و دوستانتان استفاده کنید. بازار گاراژ شرقی که در شهر زیبا و توریستی آنتالیا واقع‌شده است، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید محلی در شهر ” آنتالیا ” محسوب می‌گردد. این بازار محلی که به‌صورت روزانه میزبان مراجعه‌کنندگان و گردشگران از تمامی نقاط جهان است، در قسمت مرکزی شهر آنتالیا واقع‌شده است بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی از طریق مسیرهای تعیین‌شده در دفترچه راهنما که از طریق تور آنتالیا به شما ارائه می‌شود به این مکان مراجعه کرده و از خرید کردن در آن لذت کافی را ببرید. بازار گاراژ شرقی نیز یکی از نمونه بازارهای قدیمی در شهر آنتالیا محسوب می‌گردد؛ بنابراین اگر شما تمایل دارید با این‌چنین مکان‌های محلی بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم به این بازار حتماً مراجعه کنید.

تور آنتالیا- بازار گاراژ شرقی در شهر آنتالیا

ویژگی‌های بازار گاراژ شرقی

بازار گاراژ شرقی که در مرکز شهر آنتالیا واقع‌شده است دارای سقف سرپوشیده است. این ” بازار محلی ” به‌عنوان یکی از بازارهای قدیمی در شهرهای آنتالیا شناخته می‌شود. از ویژگی‌های بارز بازار گاراژ شرقی می‌توان به فروش انواع مختلف کالا و محصولات غذایی در آن اشاره کرد. از گزینه‌های دیگر این بازار می‌توان به ارائه اجناس تازه و جدید در یک روز نو اشاره نمود. اگر شما به بازار گاراژ شرقی مراجعه کرده‌اید و در فردای آن روز دوباره به این بازار برای خرید اقلام موردنیاز خود رفتید متعجب نشوید چراکه فروشندگان بازار از وسایل تازه در این مکان برای فروش استفاده می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های بازار گاراژ شرقی در معرض دید قرار دادن کالا و محصولات توسط فروشندگان است تا از این طریق بتوانند محصولات خود را برای فروش بهتر به گردشگران و بازدیدکنندگان ارائه دهند. نکته جالب‌توجه حفاری‌هایی باستان‌شناسی در این منطقه است که توجه گردشگران و توریست‌ها را مسلماً به خود جلب می‌کند. سوراخ‌هایی که در سال ۲۰۰۸ به‌منظور یافتن بقایای تاریخی و باستانی از زمان حضور ” رومیان ” در منطقه گاراژ شرقی صورت گرفته است؛ که باعث شده است بازدیدکنندگان بسیاری برای دیدن این حفره‌ها به بازار گاراژ شرقی روانه شوند.

تور آنتالیا- بازار گاراژ شرقی در شهر آنتالیا

اقلام و کالاهای قابل‌فروش در بازار گاراژ شرقی

در بازار گاراژ شرقی تنوع کالاها و محصولات بسیار زیاد است. دلیل این امر ایجاد فضای باز برای انتخاب محصولات مختلف برای خرید توسط توریست و گردشگران است. در بخشی از بازار گاراژ شرقی شما میوه و سبزیجات را به‌خوبی مشاهده می‌کنید، چیدمان آن‌ها به‌قدری زیبا و جذاب است که افراد بسیاری را برای دیدن و خرید به خود جلب می‌کند. از محصولات دیگر این بازار می‌توان به نوشیدنی‌هایی همچون چای و قهوه اشاره کرد عطر و بویی که این نوشیدنی‌ها در فضای ایجاد نموده‌اند باعث خواهد شد که شما به خرید محصولات رغبت کافی نشان داده و اقدام به خریدان ها کنید. البته در کنار این نوشیدنی‌ها شما ادویه‌جات مخصوص ترکیه را نیز مشاهده می‌کنید. ترشیجات نیز نمونه دیگری از محصولات غذایی در این بازار محسوب می‌شود. در کنار تمام مواد خوراکی که در این بازار برای فروش ارائه می‌شود شما می‌توانید انواع مختلفی از پوشاک را به‌خوبی مشاهده کنید و برای خرید آن‌ها اقدام نمایید. جنس اغلب این پوشاک بیشتر از پنبه و چرم است. ظروف سرامیکی و مسی نیز در این بازار برای فروش به چشم می‌خورند. توصیه ما به شما این است که با استفاده از راهنمای تور آنتالیا به این مرکز خرید محلی مراجعه کنید.

تور آنتالیا- بازار گاراژ شرقی در شهر آنتالیا

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید