مسافرتی به‌یادماندنی با تور بلدیبی آنتالیا

۰۸

بهمن
۱۳۹۶

تور بلدیبی آنتالیا | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1108 ۰

مسافرتی به‌یادماندنی با تور بلدیبی آنتالیا

سفر با تور بلدیبی آنتالیا می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین تورهای مسافرتی شما باشد. بلدیبی آنتالیا یک محل بسیار آرام و زیبا برای تفریح و اوقات فراغت می‌باشد. این مکان در نزدیکی‌های آنتالیا قرار دارد و فاصله این شهر از آنتالیا ۳۸ کیلومتر است. ازنظر مختصات جغرافیایی این مکان در جنوب شرق آنتالیا واقع‌شده است. بلدیبی آنتالیا با منظره‌های دیدنی خود هرساله توریست‌های زیادی را از تور آنتالیا برای تفریح به گرد خود جمع می‌کند.

مسافرتی به‌یادماندنی با تور بلدیبی آنتالیا

معرفی مناطق دیدنی بلدیبی آنتالیا

مناطق دیدنی تور بلدیبی آنتالیا ، یکی از مناطق بسیار زیبا و دل‌انگیز در سفر به ترکیه می‌تواند باشد. این مکان یک منطقه کوهستانی می‌باشد که تمام کوه‌های آن مانند مخملی سبز از درختان زیادی پوشیده شده و درختان نارنج و کاج از درختان ثابت این منطقه می‌باشند. در بلدیبی آنتالیا مناطق زیادی برای گردشگری و دیدن وجود دارد که یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مناطق دیدنی بلدیبی، غار بلدیبی آنتالیا می‌باشد. غار بلدیبی آنتالیا در فاصله‌ی ۲۵ کیلومتری شهر آنتالیا واقع‌شده است. در این غار آثاری وجود دارد که نشان می‌دهند این آثار مربوط به ماقبل از تاریخ است که این امر می‌تواند بسیار دیدنی و حیرت‌انگیز باشد. می‌توان این منطقه را از زمره مناطق دیدنی بلدیبی دانست که حتماً باید به آنجا سفر کرد.

مسافرتی به‌یادماندنی با تور بلدیبی آنتالیا

قیمت تور بلدیبی آنتالیا

در سفر با تور بلدیبی آنتالیا با توجه به نوع توری که شمارا تا مقصد می‌برد به‌طور مثال برای ۶ شب و ۷ روز میانگین، قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع هتل و نوع خدمات حداقل یک‌میلیون و پانصد هزار تومان برای هر نفر متغیر می‌باشد که البته قیمت تور بلدیبی آنتالیا تا حداکثر سه میلیون پانصد هزار تومان برای هر نفر نیز هزینه‌بر است؛ اما چنانچه شما برای تعطیلات این مکان را انتخاب کنید مطمئناً از سفر خود با تور بلدیبی آنتالیا از آن مناطق زیبایی که وجود دارد، لذت خواهید برد.

هتل‌های بلدیبی آنتالیا و قیمت‌های آن برای اقامت

هتل‌های زیادی در تور بلدیبی آنتالیا وجود دارند که ازجمله “هتل‌های بلدیبی آنتالیا ” می‌توان هتل‌های ریکسوس سان گیت، ترکیز، گرند رینگ، یلکن بلو لایف، آسیا و… را نام برد. قیمت “هتل‌های بلدیبی آنتالیا ” آن‌چنان‌که ظاهرشان نشان می‌دهند، زیاد گران نمی‌باشند و با توجه به خدماتی که به مسافران می‌دهند یک هزینه معقول می‌باشد. از بهترین “هتل‌های بلدیبی آنتالیا ” می‌توان هتل رکسوس و هتل ترکیز را معرفی کرد. برای مثال هتل ۵ ستاره‌ی ریکسوس سان گیت که بر اساس نظرسنجی‌ها ۸۶ درصد از گردشگران، این هتل را از بهترین “هتل‌های بلدیبی آنتالیا ” می‌دانند که قیمت اقامت در آن برای ۲ نفر در ۵ روز با توجه به اتاق انتخابی با کلیه‌ی وعده‌های غذایی میانگین قیمتی یک‌میلیون و چهارصد هزار تومان می‌باشد. هتل ریکسوس همان‌طور که گفته شد از بهترین “هتل‌های بلدیبی آنتالیا ” می‌باشد این هتل در کنار دریا احداث‌شده است و به وسعت هزار متر دارای ساحل می‌باشد و کلیه‌ی امکانات رفاهی اعم از ورزشی و تفریحی را دارا می‌باشد. هتل ۵ ستاره ترکیز باقیمتی کمتر از هتل رکسوس برخوردار می‌باشد. از امکاناتی که هتل ترکیز دارا می‌باشد می‌توان به تهویه مطبوع هوا، تلفن در حمام و اتاق ، صندوق امانات، کف‌پوش موکت، وان حمام، سشوار و وسایل ورزشی مانند تنیس، تیراندازی، استخر، بولینگ و… اشاره کرد. این هتل دارای چند رستوران با غذاهای مختلف از کشورهای مختلف می‌باشد.

مسافرتی به‌یادماندنی با تور بلدیبی آنتالیا

امیدواریم از سفر به آنتالیا با تور آنتالیا لذت ببرید و با بازدید از مکان های دیدنی آنتالیا لحضات عالی و طلایی را رقم بزنید.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید