تجربه‌ی آدرنالین و نهایت هیجان با رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

۱۶

دی
۱۳۹۶

رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1599 ۰

تجربه‌ی آدرنالین و نهایت هیجان با رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

هر ساله افراد زیادی آنتالیا را به عنوان مقصد توریستی خود انتخاب می‌کنند و با تهیه تور آنتالیا از مکان‌های دیدنی آنتالیا و همچنین مکان‌های تفریحی این شهر زیبا مدیترانه‌ای دیدن می‌کنند.
یکی از تفریحات بسیار هیجان انگیز و پرطرفدار که هر ساله در تابستان افراد زیادی را به سمت خود می‌کشد رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا می‌باشد که با توجه به اینکه رودخانه‌های خروشان بسیار مناسبی در آنتالیا قرار دارند، در این شهر می‌توان از رافتینگ در رودخانه خروشان لذت برد.
اگر به این ورزش علاقه مندید و می‌خواهید در رودخانه‌های خروشان آنتالیا ورزش رافتینگ را انجام دهید، با ما در این مطلب همراه باشید تا درباره رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا آشنا شوید.

تجربه‌ی آدرنالین و نهایت هیجان با رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

درباره‌ی رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

یکی از ورزش‌های بسیار پر طرفدار در آنتالیا که مقصد بیش از ۴۰۰۰ بازدید کننده در روز (البته در فصل‌های گرم سال) می‌باشد، ورزش رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا است.

برای استفاده از ورزش رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا می‌توانید با مراجعه و تهیه تورهای متعددی از این ورزش آبی پر هیجان در تور انتالیا بهره مند شوید.
ورزش رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا به صورت معمول در پارک ملی دره کوپرولو برگزار می‌شود. شما می‌توانید در این منطقه با آموزش‌های ویژه مربیان حرفه‌ای که تمامی موارد ایمنی را برای شما توضیح می‌دهند، با اعتماد به نفس کامل سوار قایق‌های مخصوص شوید که ظرفیت ای بین ۲ تا ۱۰ نفره دارند و در مسافتی ۱۴ کیلومتری که از ارتفاعات رودخانه ماناوگات Manavgat تا ایستگاه پایین ادامه دارد، از ورزش رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا لذت ببرید.

ورزش رافتینگ مناسب افرادی است که از ترس و هیجان لذت می‌برند و می‌خواهند روز تابستانی خود را به ورزش‌های سالم و سرشار از هیجان بپردازند.
برای استفاده از رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا باید ابتدا با تهیه تورهای مخصوص به محل مورد نظر در پارک ملی دره کوپرولو رفته و از آنجا با رفتن به ارتفاعات و پس از تحویل وسایل ایمنی مورد نظر و کرایه قایق، از این ورزش لذت ببرید.

رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا از سال ۱۹۹۷ در این شهر زیبا و دیدنی رواج یافته و امروزه یکی از مشهورترین مراکز این ورزش در دنیا و قسمت اوراسیا شناخته می‌شود.

تجربه‌ی آدرنالین و نهایت هیجان با رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

نکاتی که باید درباره‌ی رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا بدانید:

  • قایق‌های ارائه شده توسط مراکز رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا، قایق‌های بادی با ظرفیت بین ۲ تا ۱۰ نفر می‌باشند.
  • تمامی امکانات ایمنی لازم توسط شرکت‌های ارائه دهنده ورزش رافتینگ را به شما ارائه می‌شود.
  • قبل از شروع ورزش رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا مربیان خبره با حوصله و به صورت کامل نکات ایمنی لازم را به زبان ترکی و انگلیسی برای بازدید کنندگان توضیح می‌دهند تا ترس شما نسبت به رودخانه خروشان کمتر شود. (البته تعدادی از مربیان آن جا ایرانی هستند و اگر خوش شانس باشید می‌توانید در کنار آن‌ها از رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا لذت ببرید.)
  •  شما می‌توانید با رعایت اصول و نکات ایمنی رافتینگ هیجان انگیز و لذت بخشی را در پارک ملی دره کورتولو تجربه کنید
  • شما در طول مسیر رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا می‌توانید از قایق‌ها پیاده شده و در آب‌های خنک رودخانه ماناوگات Manavgat شنا کرده و یا غواصی کنید و از آن لذت ببرید
  • در برابر امکانات و تفریحات ای که در رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید، قیمت بسیار معقول و به صرفه‌ای در حدود ۲۵ تا ۳۰ دلار برای هر نفر باید پرداخت کنید.
  • طول مسیر رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا ۱۴ کیلومتر می‌باشد که تمامی مسیر رودخانه دارای مسیرهای پستی بلندی می‌باشد که هیجان مسیر را چندین برابر می‌کنند.
  • در این مسیر می‌توانید علاوه بر لذت بردن از کوه‌های اطراف و منظره‌های سرسبزی که در کنار رودخانه می‌بینید، از آبشارهای متعددی که در مسیر قرار دارند نیز لذت ببرید.
  • رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا در حدود ۳ ساعت طول خواهد کشید که پیشنهاد ما به شما این است که ساعت ۸ صبح به مکان مورد نظر رفته و تا بعد از ظهر از بودن در این مسیر لذت ببرید.
  • قایق‌های ۱۰ نفره همراه با یک غریق نجات در طول مسیر حرکت می‌کنند تا علاوه بر افزایش ایمنی، ترس شما را از رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا کم کنند.
  • در طول مسیر افراد زیادی از شما عکس‌ها و ویدیوهای را می‌گیرند که در آخر می‌توانید با پرداخت هزینه عکس‌ها و فیلم‌ها را خریداری کنید که قیمت آن‌ها به طور متوسط ۵ تا ۱۰ دلار برای هر عکس و ۲۵ دلار برای ۱۰ دقیقه فیلم می‌باشد که قیمتی به صرفه ندارد و گران محسوب می‌شود اما اگر علاقه مند بودید می‌توانید آن‌ها را در یک سی دی دریافت کنید.
  • علاوه بر ۳ ساعت که رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا طول خواهد کشید، حدود ۳ ساعت دیگر از وقت شما در کنار رافتینگ می‌تواند به شنا و خوردن غذا و استفاده از مناظر طبیعت بگذرد.
  • از آن جا که صندوق امانات در این مرکز تفریحاتی وجود ندارد و امکان دزدیده شدن وسایل شما وجود دارد، از بردن اشیا قیمتی خودداری کنید.
  • وسایل زیر را همراه خود داشته باشید تا بتوانید نهایت لذت را از ورزش رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا ببرید:
    • کیف کوچک ضد آب
    • کرم ضد آفتاب
    • مایو مناسب شنا
    • کفش مناسب رافتینگ (پیشنهاد ما برای شما صندل‌های ضد آب)
    • مقداری پول
    • لباس اضافه
    • دوربین ضد آب (در صورتی که دوربین ضد آب دارید، می‌توانید با همراه داشتن در هزینه عکس‌ها صرفه جویی زیادی را انجام دهید)
  • در هنگام خرید عکس‌ها اگر چانه بزنید می‌توانید عکس‌ها را با نصف قیمت خریداری کنید.
  • می‌توانید با پرداخت هزینه حدود ۱۰ لیره کفش‌های مخصوص رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا را اجاره کنید و از خرید آن‌ها معاف شوید.
  • برای کنترل قایق، از آنجا که رودخانه‌های خروشان آنتالیا دارای موج‌های بسیار زیادی هستند، تمام افراد باید همکاری کنند! به یاد داشته باشید که در طول سواری و رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا با همکاری دوستان خوب قایق را هدایت کرده تا از مسیر نهایت هیجان و لذت را ببرید.
  • تجربه‌ی آدرنالین و نهایت هیجان با رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

تجربه رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا و امکانات آن

تمامی نکاتی که در بالا گفته شد نکاتی هستند که که شما برای لذت بردن کامل و گذراندن یک روز بدون دردسر و سرشار از هیجان و شادی در رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا باید بدانید.

علاوه بر رافتینگ و لدت بردن از رودخانه‌های آنتالیا، در هنگام استفاده از این ورزش می‌توانید از امکانات دیگری نظیر ناهار که در تورهای رفتینگ گنجانده شده‌اند لذت ببرید.
ناهارهای آن‌ها یک ناهار معمولی می‌باشد که شامل یک خوراک مرغ و سالاد به صورت معمول می‌شود! اکثر بازدید کنندگان ما نظرشان راجع به غذا، یک غذای معمولی با یک سالاد خوشمزه بوده است.
ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر برای شما امکان دارد با خود یک ساندویچ کوچک به رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا ببرید تا در طول مسیر گرسنه نمانید و اینکه قبل از رفتن، صبحانه‌ای مفصل در هتل نوش جان کنید.

تجربه‌ی آدرنالین و نهایت هیجان با رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

دسترسی به تورهای رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

از آنجا که ورزش رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های موجود در این شهر، به ویژه در فصل تابستان می‌باشد، شما می‌توانید با برگزار کنندگان متعددی ارتباط برقرار کنید. برای اطلاع از تورهای رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا می‌توانید از متصدی هتل خود کمک بگیرید تا بهترین تورها را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید و یا می‌توانید مستقیماً به پارک تفریحی دره کوپلورو مراجعه کرده و در آنجا از امکانات و رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا لذت ببرید.

آدرس پارک ملی دره کوپلورو و رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

Antalya 07200, Turkey

شماره تلفن پارک ملی دره کوپلورو و رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا

+(۹۰) ۲۴۲۳۲۱۸۶۳۱

در آخر برای شما آرزوی ساعاتی خوش پر از هیجان در رافتینگ در رودخانه‌های خروشان آنتالیا داریم و به شما این ورزش پر هیجان و دوست داشتنی را در تور آنتالیا پیشنهاد می‌کنیم. به هیچ عنوان این تجربه بسیار جذاب را از دست ندهید!

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید