نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول دریچه‌ای بروی صنعتی تاثیر گذار بر جامعه

۰۳

دی
۱۳۹۶

نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1064 ۰

نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول دریچه‌ای بروی صنعتی تاثیر گذار بر جامعه

در یک سفر تجاری به کشور ترکیه و بالاخص شهر استانبول با تور استانبول در نظر داشتن تاریخ رویدادهای مهم بسیار می‌تواند به هدف گذاری شما کمک کند. از دسته رویدادهایی که در کشور ترکیه همه ساله برگزار می‌شود، نمایشگاه‌های معتبر و بین‌المللی می‌باشد که این نمایشگاه‌ها در مرز بین اروپا و آسیا برای ورود به بازارهای این مناطق از طریق کشور ترکیه به وجود آمده‌اند. در نظر داشته باشید که با حضور و بازدید از این نمایشگاه‌ها شما می‌توانید به جدیدترین تکنولوژی‌ها در حوزه آن نمایشگاه دست بیابید. اگر قصد استفاده از تکنولوژی‌های به روز دنیا را دارید و می‌خواهید علیرغم وجود تحریم‌های تحمیل شده به کشور ایران با هم‌ صنعتان خود در کشورهای دیگر قرارداد ببندید و یا حتی آنها را به سرمایه گذاری و کار بر روی صنایع و پروژه‌های خود علاقمند کنید، یکی از بهترین فرصت‌های پیش روی شما استفاده از این نمایشگاه‌ها می باشد در نظر داشته باشید که پیش از حضور در هر نمایشگاه اطلاعات مورد نیاز از آن نمایشگاه را به دست بیاورید همچنین اگر شاخه کاری شما به یکی از این‌ نمایشگاه‌ها نزدیک می‌باشد، سعی کنید در تاریخ برگزاری آن در شهر استانبول حضور داشته باشید. زیرا می‌توانید بهترین ایده‌ها را از تکنولوژی روز دنیا گرفته و حتی در برخی مواقع بدون استفاده از این تکنولوژی‌ها و با ایده‌های خطور کرده به ذهن خودتان صنعت شخصی خود را پیش ببرید.

یکی از نمایشگاه‌های مهم که تاثیر شگرف آن در تمامی اقشار جامعه به وضوح قابل مشاهده است، نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول می‌باشد. این موضوع که به طور مستقیم بر روی سلامت جامعه تاثیرگذار است، بازدیدکنندگان بسیار زیادی از کشورهای مختلف دارد. همچنین شمار شرکت کنندگان و غرفه‌داران در نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول همه ساله افزایش می‌یابد. با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز در رابطه با نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول و تور استانبول ویژه آن را در اختیار شما قرار دهیم.

نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول دریچه‌ای بروی صنعتی تاثیر گذار بر جامعه

درباره‌ی نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول

نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های مربوط به این حوزه شناخته می‌شود که در آن محصولاتی مانند لوازم حمل و نقل کودک، محصولات غذایی و مکمل‌های کودک، پوشاک کودک، سرویس‌های خواب و مبلمان کودک، اسباب بازی‌ها و محصولات آموزشی، محصولات مربوط به بارداری و خدمات مشترک بین این حوزه‌ها و صنایع وابسته ارائه می‌شود. همچنین در نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول شما می‌توانید از پیشرفت‌های موجود تا به امروز در حوزه محصولات و خدمات کودکان و مادران اطلاع پیدا کنید. به علت اعتبار بسیار بالای نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول همانطور که گفته شد سطح بازدیدکنندگان بسیار بالا می‌باشد. همچنین شرکت کنندگان در نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول از سرتاسر دنیا حضور به هم می‌رسانند. به علت اهمیت فوق‌العاده این نمایشگاه به عنوان دروازه‌ای برای ورود به بازار اوراسیا هر سال برگزار شده و با پیشرفت چشمگیری همراه می‌باشد. همچنین در این نمایشگاه شما می‌توانید علاوه بر جذب سرمایه گذار در صنعت خود مشتری‌های صنعت‌تان را در کشورهای اروپایی آسیایی آفریقایی و غیره پیدا کنید و با تولیدکنندگان محصولات مشابه خود آشنا بشوید. اگر قصد گسترش تجارت خود در حوزه کودک نوزاد و مادر را دارید این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای شما باشد تا بتوانید شعبه‌های کار خود را در خارج از کشورتان تاسیس کنید.

نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول دریچه‌ای بروی صنعتی تاثیر گذار بر جامعه

دلیل جذابیت نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول

شاید دلایل تاکید سرمایه‌گذاران در نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول به دلیل نرخ بالای تولد و رشد در ترکیه، همچنین وجود ترکیه به عنوان پلی در تجارت جهانی و یا ورود به این بخش از بازار در مقیاس بین‌المللی می‌باشد. اما شاید دلایل مختلفی برای بازدید از نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول وجود داشته باشد. زیرا این نمایشگاه بزرگترین و تنها نمایشگاه در این حوزه است و همانطور که گفته شد کشور مادر در این زمینه ترکیه می‌باشد که به دلیل افزایش جمعیت روز افزون آن اهمیت این صنعت در این کشور بسیار واضح تر می‌باشد. همچنین صنایع وابسته به این نمایشگاه که در کشور ترکیه نیز دارای مزیت‌های رقابتی هستند، عبارتند از: منسوجات، مبلمان و صنعت پارچه‌ و در اصل شما با بازدید از این نمایشگاه شاهد تازه‌های این صنایع نیز خواهید بود.

اعضا و بازدید‌کنندگان نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول

اگر بخواهیم بازدیدکنندگان نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول را دسته بندی کنیم، آنها عبارتند از:

  • واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات و خدمات کودک
  • توزیع کنندگان عمده فروشان و تولید کنندگان
  • فروشندگان تجهیزات نوزاد کودک و مادر
  • مسئولین داروخانه‌ها
  • گروه‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری
  • رسانه‌ها و خبرنگاران
  • انجمن‌ها و اتحادیه‌ها

محصولات ارائه شده در نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول

در نمایشگاه مادر کودک و نوزاد ترکیه محصولات زیادی نمایش داده می‌شود که دسته بندی آنها به صورت زیر می‌باشد:

  • کالسکه و محصولات ایمنی کودک
  • محصولات غذایی و مراقبتی کودک
  • پوشاک نوزاد و کودکان
  • سرویس خواب و مبلمان کودک
  • اسباب بازی و محصولات آموزشی و کمک آموزشی
  • محصولات و خدمات مربوط به بارداری و زایمان

نمایشگاه های مرتبط با نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول

نمایشگاه‌های مشابه برگزار شده در کشورهای دیگر عبارتند از:

  • نمایشگاه مادر و کودک والنسیا
  • نمایشگاه پاییزه مد کودک و نوجوان مسکو
  • نمایشگاه محصولات کودک هنگ کنگ
  • نمایشگاه محصولات کودک گوانجو
  • نمایشگاه مادر و کودک بارسلون
  • نمایشگاه کودک و نوزاد توکیو
  • نمایشگاه کودک و نوزاد کلن
  • نمایشگاه لوازم کودک و نوجوان مسکو

آمارهای نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول

نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول در تاریخ ۱۰ الی ۱۳ ژانویه ۲۰۱۸ برگزار می‌شود که در آن بیش از ۷۵۰ علامت تجاری ۱۳۵۰۰ بازدید کننده تجاری از ۹۰ کشور حضور دارند و نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول در ۲۰۱۸ سیمین سال تاسیس خود را جشن می‌گیرد.

نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول دریچه‌ای بروی صنعتی تاثیر گذار بر جامعه

موقیت مکانی و آدرس نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول

به دلیل اهمیت نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول از نظر موقعیت‌های تجاری و سرمایه گذاری، نمایشگاه با فاصله کمی از فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است و شما می‌توانید خیلی سریع از فرودگاه به این نمایشگاه برسید.

 آدرس مرکز نمایشگاه استانبول (CNR)

Yeşilköy, Bakırköy, Istanbul, Turkey

در آهر امید واریم از تور استانبول و بازدید از این مکان لذت ببرید و این برای شما مفید بوده باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید