نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول محلی برای بازدید از تازه‌های صنعت متالوژی

۰۳

دی
۱۳۹۶

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1266 ۰

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول محلی برای بازدید از تازه‌های صنعت متالوژی

در هنگام سفر به کشور ترکیه مخصوصاً شهر استانبول با تور استانبول انتخاب‌های زیادی در رابطه با موضوع سفر وجود دارد و انتخاب کردن محل‌هایی که در طول سفر مورد بازدید قرار می‌گیرد می‌تواند به کلی آن سفر را تحت تاثیر قرار دهد. داشتن اطلاعات کافی از تمامی زمینه‌های موجود در مقصد سفر شما می‌تواند یاری دهنده خوبی در انتخاب نوع سفر و کارهایی که در آن انجام می‌شود باشد. اهداف یک سفر به طور کلی می‌تواند سیاحتی، زیارتی، شغلی و غیره باشد. اگر هر کدام از اهداف ذکر شده را در سفر خود دارید، در نظر داشته باشید که در کنار آن می‌توانید از فرصت‌هایی که ارتقا دهنده سطح شغلی شما هستند استفاده کنید. یکی از این فرصت‌ها می تواند نمایشگاه‌هایی باشد که همه ساله در کشور ترکیه برگزار می شود. در اکثر مواقع شهر استانبول پذیرای بازدیدکنندگان و برگزارکنندگان این نمایشگاه‌ها می‌باشد. به طور کلی از مهمترین موضوع‌هایی که در بازدید از یک نمایشگاه می‌توان به آن اشاره نمود، علت وجود آن نمایشگاه و مباحث مطرح شده در آن می‌باشد. با ما همراه باشید تا شمارا با یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی ترکیه به نام نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول آشنا کنیم.

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول محلی برای بازدید از تازه‌های صنعت متالوژی

معرفی نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول

یکی از نمایشگاه‌های بسیار مهم در حوزه حرفه‌ای متالوژی، نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول می‌باشد. نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول در تمام تاریخ‌های برگزاری خود، توانسته است شرکت‌های بزرگ در حوزه متالورژی، شیمی و ریخته گری را گردهم آورد. همچنین در نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول صنعت‌های وابسته به هر کدام از این صنایع و خدمات میان رشته‌ای که بین ۲ صنعت متفاوت ارتباط ایجاد می‌کند، حضور دارند. حضور در نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول می‌تواند شما را با جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت مواد و متالوژی، شیمی و ریخته‌گری آشنا کند. همچنین نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول مخصوص تکنولوژی حرفه‌ای می‌باشد که باعث می‌شود اطمینان پیدا کنید که در صنعت متالوژی، می‌توانید بهترین دستگاه‌ها، خدمات، راه حل ها و غیره را در این نمایشگاه بیابید.

اهداف برگزاری نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول در کشور ترکیه و شهر استانبول برگزار می‌شود. نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول یکی از مهمترین نشست‌های جهانی می‌باشد که به هدف دسترسی به بازارهای مشترک آسیا، اروپا، خاورمیانه و همچنین ترکیه است. در نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول خریداران، سرمایه‌گذاران، متخصصان و نوآوران حوزه متالوژی و ریخته گری، با یکدیگر ملاقات می‌کنند. نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول تمرکز خود را بر روی مواد فلزی غیر آهنی و نیز امکانات، ماشین آلات و تجهیزات مربوط به شکل دادن آنها گذاشته است. بازدید کنندگانی که به نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول وارد می‌شوند، می‌توانند طیف وسیعی از صنایع ریخته گری، تجهیزات ریخته گری تحت فشار، کوره‌های صنعتی که در تولید فلزات غیر آهنی استفاده می‌شود، مشاهده کنند. نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول هدف دیگری را که ارتباط بین صنعت ترکیه با صنعت جهانی می‌باشد را دنبال می‌کند و مطمئنا ارتباط بسیار خوبی بین خریداران و سرمایه‌گذاران را با صنعت متالورژی ترکیه برقرار می‌کند. علت مشهور شدن این نمایشگاه فوکوس و تمرکز بسیار بالای آن بر روی محصولات ریخته گری می‌باشد. خریداران جهانی از تمامی کشورها به دنبال شرکت در این نمایشگاه هستند و این نمایشگاه برای ایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول محلی برای بازدید از تازه‌های صنعت متالوژی

محصولات و خدمات ارائه شونده در نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول

محصولاتی که در نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول قابل ارائه می‌باشند عبارتند از:

  • ماشین آلات و تجهیزات کارخانجات متحد
  •  تجهیزات تولید ورق آهن و فولاد
  •  سیستم‌های بارگذاری فلزات
  •  کوره‌های قوس و القایی
  •  کوره‌های صنعتی
  •  ماشین آلات ریخته گری
  •  ریخته گری تحت فشار
  • ماشین آلات آماده سازی شن و ماسه و دستگاه‌های هسته ای
  •  ماشین آلات و مواد تمیز کردن سطح
  •  مواد خام و مواد مصرفی
  •  مواد نسوز
  •  ابزارهای آزمون و تجزیه و تحلیل
  •  سایر محصولات دیگر در زمینه فولاد فلزات غیر آهنی و ریخته گری

آمارهای حضور در نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول

از آنجا که نمایشگاه متالورژی و ریخته گری ترکیه بسیار موفق عمل کرده است، در سال قبل برگزاری آن موجب حضور غرفه‌دارانی از جمله کشورهای آلمان، چین، ایتالیا، اسپانیا، ایران و انگلیس شد. همچنین ۹۷۵ غرفه دار از ۴۱ کشور ۳۶۹ غرفه‌دار ملی و در مجموع ۶۰۶ غرفه‌دار بین‌المللی در آن حضور داشتند. به علاوه ۱۶۰۱۵ بازدیدکننده از ۷۷ کشور جهان برای دیدار از این رویداد به ترکیه آمده بودند. ۲۱ هزار و ۳۹۹ متر فضای غرفه به برگزارکنندگان نمایشگاه که از کشورهای مختلف برای ارائه خدمات و محصولات مرتبط با نمایشگاه متالورژی و ریخته گری حضور داشتند اختصاص پیدا کرده بود.

نمایشگاه متالوژی و ریخته گری استانبول محلی برای بازدید از تازه‌های صنعت متالوژی

نحوه‌ی ثبت نام و آدرس

برای شرکت در این نمایشگاه می‌بایست علاوه بر تهیه تور استانبول، از مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ رزرو انجام دهید و ثبت نام خود را تا زمان این رویداد به پایان برسانید.

Cumhuriyet Mh., Hadımköy Yolu, Istanbul, Turkey

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید