نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول مکانی عالی و مناسب برای کسب اطلاعات راجع به قطعات الکترونیکی

۰۳

دی
۱۳۹۶

نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1002 ۰

نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول مکانی عالی و مناسب برای کسب اطلاعات راجع به قطعات الکترونیکی

عده ای برای کار، تفریح و یا خرید به استانبول سفر می کنند و تور استانبول را انتخاب می کنند تا جا های دیدنی، آثار باستانی و مرکز های خرید را بازدید کنند؛ اما همه ساله عده ای برای بازدید از نمایشگاه های موجود در استانبول به این شهر سفر می کنند و تور استانبول را انتخاب می کنند.

یکی از این نمایشگاه هایی که به عنوان مثال می توان نام برد نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول می باشد. این نمایشگاه نمایشگاهی می باشد که برای اطلاعات از قطعات الکترونیک جدید عده ی زیادی از بازدید کنندگان به آن جا رفته و از این مکان بازدید می کنند. با این متن همراه باشید تا بیشتر راجع به نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول، محل برگزاری و بازدید کنندگان این نمایشگاه اطلاعات کسب کنید.

نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول مکانی عالی و مناسب برای کسب اطلاعات راجع به قطعات الکترونیکی

درباره ی نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول

نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول به طور معمول یک نمایشگاه ۴ روزه می باشد که در که در نمایشگاه مرکزی استانبول برگزار می شود. نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول معمولاً محل نشان دادن همکاری چند شرکت الکترونیکی می باشد که محصولات جدید الکترونیک را تولید کرده اند.
همه ی کمپانی ها و شرکت های الکترونیک در نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول می توانند محصولات جدیدی که تولید کرده اند را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.
بازدید کنندگان و یا خریداران در این نمایشگاه از محصولات الکترونیکی به نمایش گذاشته بازدید می کنند و با مطالعات خود می توانند با شرکت مورد نظر قرار داد ببندند یا این که این محصولات را خریداری کنند.
از جمله محصولات به نمایش گذاشته در نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فنّاوری روباتیک
  • سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک
  • سیستم های امنیتی
  • تولید کننده های الکترونیکی
  • سیکل الکتریسیتی

مزایای بازدید از نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول

با بازدید کردن از نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول علاوه بر کسی اطلاعات و دیگر چیز ها دستاورد های دیگری نیز کسب می کنید که شامل موارد زیر می باشد.

  • از آخرین پیشرفت ها و نوآوری ها در صنعت و نوآوری های شرکت ها و کمپانی در تولید و ساخت این محصولات بیشتر آشنا می شوید.
  • برقرار کردن رابطه در بین شرکت های شرکت کننده و بستن قرار داد یا این شرکت ها
  • از بازتاب مردم و بازدید کنندگان می توان اطلاعاتی کسب کنید و آشنا شوید

نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول مکانی عالی و مناسب برای کسب اطلاعات راجع به قطعات الکترونیکی

بازدید از نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول

همان طور که اشاره شد نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول در نمایشگاه مرکزی استانبول که در منطقه ی باکرکوی قرار دارد برگزار می شود.
علاوه بر این که از بازدید از این نمایشگاه اطلاعات کسب می کنید نگران این که برای شما این بازدید کسل کننده باشد نباشید. داخل نمایشگاه الکترونیک و برق قوی استانبول کافه هایی وجود دارد که در صورت خستگی به این مکان ها رفته و علاوه بر تحقیق در مورد وسایل الکترونیکی خستگی خود را نیز می توانید بر طرف کنید.
قابل توجه بازدید کنندگان از نمایشگاه برق قوی استانبول که ساعت بازدید از این نمایشگاه در مدت تعیین شده که ۳ روز یا بیشتر (معمولاً ۴ روز می باشد) از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۷ شب می باشد.

دسترسی های نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول

از آن جا که نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول در مرکز نمایشگاهی استانبول برگزار می شود دسترسی به این نمایشگاه ساده می باشد زیرا که ایستگاه مترو Istanbul fuar merkezi در نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه قرار دارد و ساده ترین روش ممکن برای رفتن به این نمایشگاه می باشد، البته در صورت امکان با اتوبوس و تاکسی می توانید به نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول بروید اما راحت ترین روش استفاده از مترو می باشد.

با توجه به مطالب گفته شده با سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول می توانید که به نمایشگاه های موجود در استانبول با توجه به تاریخ برگزاری رفته و علاوه بر کسب اطلاعات خرید و در تجارت خود پیشرفت داشته باشید.

نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول مکانی عالی و مناسب برای کسب اطلاعات راجع به قطعات الکترونیکی

تاریخ برگزاری نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول

تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول هنوز اعلام نشده است اما گفته شده که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ برگزار می شود.

آدرس نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول

Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey

شماره تماس نمایشگاه قطعات الکترونیک و برق قوی استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۴۶۸ ۵۲ ۰۰

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید