نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای ISSA استانبول پلی بسوی صنعت پاکسازی مدرن

۰۲

دی
۱۳۹۶

نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای ISSA استانبول | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 949 ۰

نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای ISSA استانبول پلی بسوی صنعت پاکسازی مدرن

در سفر به کشور ترکیه و مخصوصا شهر استانبول با تور استانبول اهداف زیادی دنبال می‌شود. برخی از مردم علاقه دارند که از بناهای تاریخی و باستانی این کشور و شهر دیدن کنند و سیری در تاریخچه ملت ترکیه داشته باشند. اما برای برخی دیگر این قسمت از دیدنی‌های ترکیه اهمیت چندانی نداشته و علاقه دارند در پارک‌ها و فضای باز شهر استانبول رفته و در کنار همراهان خود پیک نیکی دل چسب را داشته باشند. افراد زیادی نیز برای خرید و وارد کردن اجناس از کشور ترکیه به کشور خود در شهر استانبول حاضر می‌شود.

لازم است بدانید شهر استانبول از نظر تمام جنبه‌های یک سفر خوب با تور استانبول می‌تواند شما را راضی نگه دارد. زیرا در شهر استانبول از نظر تجاری تولیدی صنعتی تفریحی باستانی و دیگر زمینه‌های موجود به اندازه کافی برای بازدید اعتبار جهانی وجود دارد. همچنین اگر به قصد ارتقاء صنعت خود به شهر استانبول سفر می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که رویدادهای بین‌المللی مهمی در این شهر برگزار می‌شود. همه ساله افراد زیادی برای نشان دادن آخرین فناوری‌های برند خود و یا ارائه آن به مشتری، همچنین جذب سرمایه گذار‌های عمده یا فروش محصولات تولیدی خود به صورت بچ‌های مختلف اقدام به حضور در نمایشگاه‌های این شهر می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های با اهمیت در حوزه نمایشگاهی شهر استانبول ارتباط بسیار بالای آن با قاره اروپا است. استانبول به دلیل مرکزیت میان اروپا و آسیا رویدادهای خود را اکثراً با پسوند نام اوراسیا اجرا می‌کنند. همچنین بازدید کننده‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی در استانبول از تمام کشورهای جهان به بازدید می آیند. یکی از نمایشگاه‌هایی که در شهر استانبول برگزار می‌شود، نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای  است. با ما همراه باشید تا شما را با نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای بیشتر آشنا کنیم.

نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای ISSA استانبول پلی بسوی صنعت پاکسازی مدرن

درباره نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای و تاریخچه‌ی آن

اگر بخواهید راجع به تاریخچه تمیز کردن و نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای بدانید باید بگوییم که آلفرد ریشتر بنیانگذار انجمن تامین بهداشت ملی در سال ۱۹۲۳ دیدگاهی را مطرح کرد.

او در کنفرانسی گفت: “متوجه شدم من در مورد کسب و کار هیچ نمی‌دانم و فکر میکنم که یک کنفرانس توزیع کنندگان موفق که میهمانانی از شهرهای مختلف دارد منجر به تبادل ایده‌هایی خواهد شد که برای همه مفید است. پس به بنیانگذاری نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای دست زد.

ریشتر درک کرده بود که صنعت تمیز کردن نیازمند متحد کردن کل جامعه است و نه تنها برای صنعت بلکه برای بهبود اعضای جامعه و سلامتی یک ملت می‌باشد. بر اساس این آرمان‌ها انجمن از چندین عضو که بنیان گذار آن بودند به یک سازمان جهانی در سال ۱۹۶۶ تبدیل شد. همچنین ریشتر به نمایندگی از اتحادیه رو به رشد خود انجمن را به نام انجمن تامین بهداشت بین‌المللی تغییر داد. سپس در سال ۲۰۰۵ این انجمن پذیرای ارائه‌دهندگان خدمات تمیز کردن بود که باعث شد نام و علامت تجاری خود را به  انجمن پاکسازی حرفه ای یا ISSA در سراسر جهان تغییر دهد.

زمان بندی نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای و کمپانی‌های حاضر

زمان رویداد نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای به مدت یک هفته می‌باشد. که در آن تمام انجمن‌ها و صنایع پاکسازی برای قسمت‌های تجاری و اداری کسب و کار همکاری می‌کنند. مدیر برگزاری و نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای سازمان بین‌المللی ISSA می‌باشد.

نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای ISSA استانبول پلی بسوی صنعت پاکسازی مدرن

حوزه‌های فعالیت در نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای

همچنین شما در زمینه‌های مختلف پیشنهادات داخلی و بین المللی را در نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای خواهید دید که عبارتند از:

  • ماشین آلات، لوازم جانبی و اجزا
  • تجهیزات، ابزار، برای تمیز کردن، مراقبت و ایمنی مواد شیمیایی
  • مراقبت و ضدعفونی محصولات، لوازم خانگی و لوازم جانبی
  • لوازم بهداشتی در محل کار
  • ماشین آلات صنعتی
  • تجهیزات و لوازم جانبی برای تمیز کردن پنجره‌های ساختمان
  • تجهیزات فشار بالا، ماشین‌آلات، اجزا و لوازم جانبی
  • مواد پاک کننده بخار، تجهیزات و لوازم جانبی، شوینده‌های وابسته به بخار، تجهیزات و خدمات خشکشویی
  • تجهیزات شستشوی خودرو
  • محصولات مدیریتی زباله، تجهیزات کنترل آفات و محصولات مرتبط با آن
  • خدمات تعمیرات، نگهداری و قطعات آنها
  • خدمات نظافت
  • لباس کار و لباس‌های محافظ
  • محصولات، راه حل و خدمات اندازه گیری
  • راه‌حل‌های مدیریت، برنامه‌ریزی، تحقیق و مشاوره
  • آموزش صدور گواهینامه، رسانه‌ها و انجمن‌ها

همچنین مجوزهای ورود به نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای در اختیار سازمان دهندگان یا هر کمیته واجد شرایط قرار می‌گیرد.

نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای ISSA استانبول پلی بسوی صنعت پاکسازی مدرن

آدرس نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای

Street Harbiye ,34367 ,Istanbul ,Turkey

شماره تماس نمایشگاه بین‌المللی پاکسازی حرفه‌ای

۹۰۲۱۲۳۷۳۹۹۰۰+

در آخر امید داریم از سفر خود و تور استانبول لذت ببرید و این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید