نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول مکانی عالی برای مذاکرات تجاری

۰۲

دی
۱۳۹۶

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1296 ۰

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول مکانی عالی برای مذاکرات تجاری

هر ساله افراد بسیار زیادی از سر تا سر دنیا راهی تور استانبول می شود استانبول پایتخت فرهنگی دنیا در سال ۲۰۱۰ مسافران گردشگران را گرد هم می‌آورند.
این افراد و گردشگران هرکدام دلایل خود را برای انتخاب این سفر دارند عده‌ای برای گذراندن آخر هفته‌ای رویایی با خانواده خود در کنار سواحل استانبول, بعضی ها برای بازدید از موزه ها و بناهای فوق العاده معماری، عده ای برای گشت و گذار در بازارهای بزرگ و مراکز تجاری غول آسا این سفر را انتخاب می کنند. اما تور استانبول می توانند مقاصد دیگری برای بعضی از افراد داشته باشد افرادی که برای گسترش کسب و کار و مغازه کاری به این سفر قدم گذاشتند.
اما با خود می پرسید این اتفاق چگونه ممکن است استانبول هر ساله برگزار کننده نمایشگاه ها و سخنرانی های متعددی در زمینه های بیشماری می باشد با ما همراه باشید تا با یکی از اصلی‌ ترین این صنایع شرکت کننده در این نمایشگاه ها و سخنرانی ها نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول آشنا شویم.

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول مکانی عالی برای مذاکرات تجاری

تاریخچه و درباره نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول

ترکیه در ۱۵ سال گذشته دارای بالاترین میزان تقاضای انرژی در کشورهای OECD است. با این وجود در حال حاضر ترکیه قادر است تنها ۲۶ درصد از کل تقاضای انرژی خود را از منابع داخلی خود تامین کنند بنابراین وابستگی به واردات انرژی ترکیه به ویژه نفت و گاز به دلیل تقاضای رو به رشد انرژی افزایش می‌یابد.
ترکیه تلاش های خود را برای افزایش سهم انرژی های تجدید پذیر در انرژی اضافه کردن انرژی هسته‌ای به ترکیبات انرژی خود به منظور کاهش وابستگی به واردات انرژی خود به حداکثر رساندن و به مبارزات با تغییرات اقلیمی و استفاده از منابع داخلی ادامه داد.
به عنوان نشانه‌ای از اینکه به انرژی های تجدید پذیر اهمیت می دهند ترکیه از ۲۶ ژانویه ۲۰۰۹ به عنوان یک عضو بنیانگذار در آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر است که از طریق امظا توافقنامه‌ای که در نتیجه یک کنفرانس برای این منظور انجام شده بود به عمل رسید.
اینجا مهندسین و متخصصین نفت و گاز و پتروشیمی از سرتاسر دنیا برای معرفی محصولات و تکنولوژی های خود به نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول می آیند.اما به غیر از مهندسین، متخصصین، سرمایه گذاران و سرمایه داران بزرگی در این همایش شرکت می کنند. نفت گاز و پتروشیمی تکنولوژی های مربوط به آن لوله ها و دسته ها شلنگ های گاز گاز طبیعی فشرده مایع طبیعی و فناور های نفتی و گازی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول مکانی عالی برای مذاکرات تجاری

بازدید نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول

فعلاً تاریخ دقیقی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول که هر دو سال یکبار برگزار می شود اعلام نشده زیرا که در آبان همین امسال و به تازگی برگزار شده به محض اینکه این اتفاق رخ بدهد من و همکارانم تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا اطلاعات را کامل و کامل تر تقدیم شما کنیم.
اما به این موضوع یقین داریم نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول و سخنرانی های آن برای شما مفید خواهد بود و باعث کسب تجارب بسیار زیادی در زمینه های تجاری و فعالیت های کاری می شود.

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول مکانی عالی برای مذاکرات تجاری

 دسترسی نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول تا کنون در سه سالن بزرگ ترکیه برگزار شد Istanbul expo center/CNR Expo center/Istanbul fuar markazi اینکه دوره بعد در کدام یک از این مجموعه‌ها برگزار می شود نیز هنوز مشخص نشده است.

آدرس سالن های برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز استانبول

Address: Yeşilköy Mahallesi, Cnr Ekspo Fuar Merkezi, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey

امید داریم از این تور استانبول و بازدید از این مکان لذت ببرید و این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید