یکی کردن خرید, تفریح و سرمایه گذاری به یک باره در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

۰۲

دی
۱۳۹۶

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1055 ۰

یکی کردن خرید, تفریح و سرمایه گذاری به یک باره در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

در اینجا شما را با یکی از مهمترین نمایشگاه های ترکیه که در استانبول برگزار می شود و می توانید با تور استانبول از آن دیدن کنید آشنا میکنم. نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول, نمایشگاهی غذایی, مناسب برای سرمایه گذاری و همکاری در ترکیه با بازار ترکیه می باشد. فرستی تکرار شدنی! چرا که هر سال این نمایشگاه برگزار می شود, اما پیشنهاد من به شما جمله ی هر چه سریع تر بهتر می باشد.

یکی کردن خرید, تفریح و سرمایه گذاری به یک باره در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

در باره ی نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول:

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول بزرگترین نمایشگاه غذا و نوشیدنی در ترکیه است. این رویداد سالانه بیش از ۳۶۰ تولید کننده داخلی و بین المللی غذا را جذب می کند که در استانبول به مذاکره و کسب و کار با خریداران صنایع غذایی در ترکیه می پیوندند. آمار و ارقام نشان می دهد که نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول آخرین محصولات، فن آوری و خدمات غذایی جهانی را از بیش از ۵۰۰ ارائه دهنده به بیش از ۱۳۰۰۰ بازدید کننده در سال نشان می دهد.

چرا ترکیه؟

جمعیت ترکیه با بیش از ۷۷ میلیون نفر _ ۱۷ امین کشور پرجمعیت در جهان و یکی از بزرگترین بازارهای منطقه است.
جوانان کشور الگوهای مصرفی غربی را تقلید می کنند و خواستار انتخاب های بیشتری هستند.
کشورترکیه به صورت ایده آلی در هر دو منطقه جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا قرار دارد و این امر آن را به عنوان مقصدی مناسب برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی نشان می دهد.
تولید ناخالص داخلی سرانه در سال ۲۰۱۳ برابر با ۱۰،۹۴۶ دلار آمریکا بود – یک بازار مصرف قابل توجه. شبکه بین المللی مواد غذایی و خرده فروشی های ترکیه به دنبال یافتن محصولات بین المللی بیشتر برای عرضه به بازار ترکیه می باشند – نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول بهترین زمان برای ورود به بازار ترکیه می باشد.

رویدادهای هماهنگ نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

این فقط یک رویداد غذایی نیست – نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول میزبان رویدادهای تخصصی مانند ColdChain، اولین رویداد اختصاصی منطقه برای صنعت زنجیره های مواد سرد و یخچالی نیز می باشد.

اولین رویداد زنجیره ای سرد در منطقه، فرصت های کسب و کار را برای شرکت های فعال در سه حوزه کلیدی : خدمات زنجیره ای سرد، حمل و نقل و تجهیزات سرد و انبارداری و تجهیزات سرد آن فراهم می کند.
ColdChain شامل یک بخش ویژه و کنفرانس هایی خواهد بود و با نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول همکاری خواهد کرد. استانبول یک شهر جهانی و مرکز حمل و نقل و تجارت است. این مکانی طبیعی برای نخستین رویداد تجاری صنعت حمل و نقل و تدارکات زنجیره ای تجاری آسیا می باشد.

یکی کردن خرید, تفریح و سرمایه گذاری به یک باره در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

مشخصات بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

حرفه ای که باید برای شرکت در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول مالک آن باشید تا بتوانید، اجاره یا مدیریت حمل و نقل، نگهداری و خدمات تحت کنترل دما را انجام دهید باید از بخش های زیر باشد:

  • تولید و عرضه مواد غذایی
  • میوه و سبزیجات
  • گوشت و لبنیات
  • غذاهای دریایی و ماهی
  • منجمد و سرد
  • کشاورزی و باغبانی
  • عمده فروشی، توزیع و خرده فروشی
  • حمل و نقل
  • دارویی و مراقبت های بهداشتی
  • صاحبان ذخیره سازی سرد

محل و آدرس برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول در مرکز نمایشگاهی, نمایشگاه TUYAP برگزار می شود که بزرگترین نمایشگاه بین المللی در اوراسیا می باشد و سالانه میزبان بیش از ۵۰ نمایشگاه بین المللی است.

Cumhuriyet Mahallesi Eski Hadımköy Yolu Caddesi 9/1, 34500 BüyükçekmeceİSTANBUL

راه های رفتن به این نمایشگاه به جز تاکسی و یا ماشین شخصی, اتوبوس نیز می باشد که دو ایستگاه در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول وجود دارد. یکی ایستگاه Yakut 3. Sokak و دیگری نیز ایستگاه Tüyap می باشد که از هز کدام از این ایستگاه ها پیاده شوید تا درب ورود نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول ۲۰۰ الی ۳۰۰ متر پیاده روی دارید.

یکی کردن خرید, تفریح و سرمایه گذاری به یک باره در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول

تاریخ بر گزاری نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول از ۵ سپتامبر ۲۰۱۸ تا ۸ سپتامبر ۲۰۱۸ می باشد که معادل با ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ می باشد.

پس اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید حواستان باشد که تور استانبول خود را به موقع رزرو کنید. نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول امسال ۲۵ امین سال برگزاری خود را پشت سر گزاشت و نمایشگاه بعدی که در راه است ۲۶ امین سال تشکیل نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول می باشد.

پس اگر می خواهید سفر خود را هم کاری و هم تفریحی کنید ولی نمیدانید در کجا سرمایه گذاری کنید من به شما نمایشگاه بین المللی مواد غذایی WorldFood fair استانبول را پیشنهاد میکنم. با آرزوی بهترین ها برای شما.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید