نمایشگاه معدن

۲۹

آذر
۱۳۹۶

نمایشگاه معدن استانبول | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 997 ۰

سفری تجاری در راه پیشرفت شغلی با نمایشگاه معدن استانبول

سفر به ترکیه با تور استانبول می‌توانند برای شما علاوه بر مقاصد تفریحی هدف‌های تجاری و بازرگانی نیز داشته باشد. کشور ترکیه در حال حاضر کشوری پیشرفته در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌باشد. همچنین اگر تا به حال به نمایشگاهی حتی در کشور خودمان رفته باشید متوجه می‌شوید که در آنها بسیاری از فرصت‌های شغلی، مذاکرات B2B و توانایی پیدا کردن همکاران صنعت خود، یا حتی توانایی کشف نقاط قوت و ضعف رقبا در بازار می‌باشد.

با ما همراه باشید تا در ادامه مبحث یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی در کشور ترکیه و شهر استانبول را به شما معرفی کنیم. که قطع به یقین در کشور ما تکنولوژی موجود در نمایشگاه معدن استانبول می‌تواند مفید واقع شود. زیرا در ایران معادن بسیار زیادی با منابع در دست موجود می‌باشد.

نمایشگاه معدن

درباره نمایشگاه معدن استانبول و برگزاری آن

هم اکنون کشور ترکیه به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته در صنعت معدن به شمار می‌رود. این کشور هر دو سال یکبار به برگزاری نمایشگاه معدن استانبول اقدام می‌کند. تا به روزترین فناوری‌ها و تجهیزات موجود را برای صنعت کشور خود به کار بگیرد. طبق آخرین آمار اعلام شده صنعت معدن در کشور ترکیه رشدی بیش از ۲۶۲ درصد داشته است که برگزاری نمایشگاه معدن استانبول یکی از علل این رشد چشمگیر می‌باشد. در نظر داشته باشید که کشور ایران ظرفیت بالایی در حوزه صنایع معدنی دارد. همچنین می‌توانید با شرکت در این نمایشگاه بین المللی با انجام رایزنی، جذب سرمایه گذاری‌های مشترک و شناسایی بازار هدف صنایع معدنی بپردازد.

با توجه به اهمیت بسیار بالایی که صنعت معدن در پیشرفت ملی اکثر کشورها دارد، نمایشگاه صنایع و معادن هر دو سال یکبار اقدام به برگزاری نمایشگاه در این حوزه کرده است در آن به روزترین تکنولوژی‌ها را به نمایش می‌گذارد

این نمایشگاه ۳ تا ۶ آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی توباپ در استانبول برگزار می‌شود و در آن بیش از ۳۵ کشور به عنوان شرکت کننده، ۵۰ کشور به عنوان بازدید کننده تخصصی، حضور خواهند داشت. در واقع می‌توان گفت یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در حوزه معادن و صنایع می‌باشد که به صورت بین المللی برگزار می‌شود. اما در نظر داشته باشید که بیشتر شرکت کننده‌های آن از کشورهای آسیایی و اروپایی به این نمایشگاه می‌آیند.

نمایشگاه بین المللی معدن استانبول

موضوعات مورد بررسی در نمایشگاه معدن استانبول

قسمت‌هایی از نمایشگاه معدن استانبول که فعالیت بیشتری دارند، که از جمله آنها حوزه‌های تخصصی اکتشاف، استخراج، نظارت، بهره برداری، فرآوری و صنایع معدنی می‌باشد. همچنین تجهیزاتی مثل تجهیزات آزمایشگاهی، زمین شناسی، تولید، نیرو، تاسیسات تهویه، تجهیزات ایمنی، ماشین آلات و خردایش مواد معدنی در نمایشگاه معدن استانبول موجود است. در واقع پایه گذاری نمایشگاه معدن استانبول بر اساس صنایع معدنی و برای شناسایی بهترین تجهیزات و تامین آنها می‌باشد و کشورهای توسعه یافته در این صنعت برای بهره‌گیری از به روزترین تکنولوژی‌ها و پیشبرد اهداف خود در زمینه معدن به نمایشگاه معدن استانبول می‌آیند.

شرکت در نمایشگاه معدن استانبول برای فعالان در حوزه معدن کشور ما می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. زیرا ایران کشوری با بسترهای موجود برای اکتشاف از معادن مختلف است. نیازمند برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها می‌باشد تا بتواند از معادن خود بهترین بهره برداری را انجام دهد. به همین جهت شرکت در یک نمایشگاه بین المللی در حوزه صنایع و معادن می‌تواند به جذب سرمایه گذاری‌های مشترک و ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های معدنی با تکنولوژی‌های پیشرفته کمک شایانی بکند. همچنین به علت وجود تحریم برای تامین تجهیزات در کشور ایران فعالان حوزه معدن می‌توانند شریکان تجاری خود را از این کشور اختیار کنند و به تجهیزات و امکانات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این امر بسیار برای فعالان حوزه معدن در کشور ما مهم می‌باشد. زیرا بسیاری از معادن موجود در ایران بعلت نبود تکنولوژی‌های مناسب قابل بهره‌برداری نمی‌باشند و این خود می‌تواند یکی از فرصت‌های بسیار عالی برای کار در این حوزه و ایجاد شراکت با فعالان این حوزه در کشورهای دیگر باشد.

همچنین فعالان حوزه معدن می‌توانند با شناسایی بازارهای هدف خود زمینه را برای صادرات محصولات به کشورهای دیگر پیش بینی و یا فراهم کنند.

نمایشگاه بین المللی معدن

وضعیت حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه معدن استانبول

بخش معدن در ایران شامل دو بخش خصوصی و دولتی می‌باشد که قانون حضور بخش خصوصی در نمایشگاه معدن استانبول از طریق هیئت تجاری اتاق بازرگانی صورت می‌گیرد. به همین دلیل شاهد حضور نه چندان خوب بخش خصوصی در این نمایشگاه هستیم و از آنجایی که حضور بخش دولتی در نمایشگاه بیشتر جنبه اجبار دارند بخش دولتی زیاد تمایلی به استفاده از نمایشگاه معدن استانبول ندارد و آن طور که باید حضور پررنگ از این بخش دیده نمی‌شود.

امکان بازدید از نمایشگاه معدن استانبول

به یاد داشته باشید که بازدید از نمایشگاه معدن استانبول در صورت رزرو و ثبت نام قبلی امکان پذیر می‌باشد. همچنین شما از سایت رسمی نمایشگاه های تویاپ می‌توانید به اطلاعات بیشتر دسترسی داشته باشید.

آدرس نمایشگاه معدن استانبول

TURKIYE – IFM – Yesilkoy

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید