خرید و تفریح در مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی shopping center kaleIchi Kusadasi

کوش آداسی از شهرهای مهم ترکیه در صنعت گردشگری است. این شهر در امتداد دریای مدیترانه و در استان آیدین قراردارد. در اینجا میتوان تفریح، گردش و تجارت را باهم داشت. ساحل زیبای شهر، جزایر متعدد، مراکز تاریخی و شهرهای افسانه ای باستانی، کلیساها و مساجد قدیمی و داشتن مراکز خرید متعدد می تواند هر مسافر تور کوش آداسی را سرگرم کرده و با داشتن هرسلیقه ای رضایتش را جلب کند . یکی از سرگرمی های این شهر مراکز خرید آن است که می تواند برای خرید سوغات و مایحتاج ضروری مسافران بسیار سودمند باشد. هرسال تورها و مسافران زیادی برای خرید به کوش آداسی میروند اطلاع از مراکز خرید مهم آن می تواند سودمند باشد.

خرید دراین شهر بخصوص در فصل های بهار و تابستان بسیار لذت بخش است و می تواند مکمل سایر تفریحات باشد، در اینجا می خواهیم یکی از معروفترین مراکز خرید این شهر یعنی سوکه را معرفی کنیم.

 خرید و تفریح در مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی shopping center kaleIchi Kusadasi

مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی

یک مرکز خرید معروف در نزدیکی کوش آداسی مرکز خرید کاله ایچی معروف به کوش است. این مرکز در ۴۰ کیلومتری کوش آداسی قرار دارد ودر مسیر حرکت به سمت بدروم قرار دارد. در مرکز خرید کاله ایچی در تمام شب برنامه هایی اجرا میشود. این مرکز در نزدیکی سوکه آوت لتز است. در اینجا میتوانید انواع مارکهایی چون آدیداس، نایک، لیوایز و بنتون را پیدا کنید. ازآنجایی که مرکز خرید کاله ایچی در خود شهر کوش آداسی قرار ندارد، برای رفتن به آنجا باید مسیری را طی کنید. همچنین سرویس حمل و نقل عمومی برای رفتن به این مرکز در دسترس است و شما می توانید از این سرویسها استفاده نمایید. قیمت سرویسهای حمل و نقل عمومی بالا نبوده و می توان با هزینه مناسبی به مرکز خرید کاله ایچی رفت.

 خرید و تفریح در مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی shopping center kaleIchi Kusadasi

خرید در مرکز سوکه کوش آداسی

دراین بازار انواع لباس، کیف، کفش، فرش و جواهرات را می توانید پیدا کنید. همچنین مانند سایر مراکز خرید محل بازی مخصوص کودکان دارد که به شما کمک می کند براحتی و بدون نگرانی در حالیکه کودکانتان مشغول بازی هستند خرید کنید. در این مراکز بازی انواع اسباب بازی و سرگرمی های مخصوص کودکان قرار دارد و ساعتها می توانند کودک شما را سرگرم کنند.

برای خرید در مرکز خرید کاله ایچی شما نیازی به لیر ندارید در اینجا دلار و مستر کارت هم پذیرفته میشود. این مساله باعث سهولت خرید شده و از دلایل محبوبیت آن است.

 خرید و تفریح در مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی shopping center kaleIchi Kusadasi

در نزدیکی مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی

در نزدیکی مرکز خرید کاله ایچی خرید انواع هتل های سه ستاره، ۵ ستاره و پانسیون های کوچک است که دسترسی برای هر مسافری را راحتتر می کند. این هتل ها همانند این مراکز خرید در تمام طول سال در حال خدمت رسانی هستند. در هنگام خرید از مرکز خرید کاله ایچی در تور کوش آداسی می توانید در کافه ها و رستورانهای آنها بنشینید، خستگی در کنید و از غذاهای محلی و خوشمزه آنها لذت ببرید. از طرفی مک دونالد و استار باکس هم در اینجا شعبه دارند و شما می توانید از غذاهای آنها هم سفارش بدهید. اینجا به مرکز خرید سوکه و یا کاله ایچی معروف است.