تور کوش آداسی

کوش آداسی (معنی: جزیرهٔ پرنده) از مناطق مهم گردشگری ترکیه هست همچنین این مقصد محبوب گردشگران از شلوغ‌ترین بندرهای ترکیه هست این شهر ساحلی که در مجاورت دریای اژه در غرب ترکیه هست سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده، این جزیره که مملو از اماکن باستانی هست یک گزینهٔ مناسب برای گردشگران تور کوش آداسی هست که به آثار تاریخی علاقه‌مند هستند. جمعیت این شهر در سال ۲۰۰۹ حدود ۶۲٬۶۳۷ برآورد شده است. آژانس مسافرتی نورگشت برای سفر با تور کوش آداسی شرایط ویژه‌ای را باقیمت بسیار مناسب برای شما فراهم می‌کند.

آب و هوایی دلنشین در بندر کوش آداسی

بندر کوش آداسی برخلاف باقی بندرها که زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم را دارد در طول سال اکثراً دارای آب‌وهوای معتدل هست و می‌توان گفت تقریباً در تمام فصل‌های سال می‌توان به این شهر سفر کرد. پارک آبی آدالند ساحل این جزیرهٔ بی‌نظیر یکی از پرطرفدارترین پارک‌ها در این جزیره هست که گردشگران چشمگیری به آنجا می‌روند. یکی از دیگر از جاذبه‌های بی‌نظیر این جزیره پاموک کاله یا قصر پنبه‌ای که در نزدیکی کوشی آداسی قرار دارد و قطعاً منظرهٔ منحصربه‌فرد این مکان شمارا شگفت‌زده خواهد کرد.

مقصد بعدی که ما در تور کوش آداسی نورگشت به شما پیشنهاد می‌کنیم دیدن منطقهٔ افسوس است که مکان بازماندهٔ های یک روستا در زمان امپراتوری رم هست و یکی از نکات قابل‌ذکر در نزدیکی این منطقه خانه‌ای وجود دارد که حضرت مریم در زمان خود ده سال آخر عمر خود را در آن زندگی کرده است و در حال حاضر تبدیل به یک زیارتگاه شده است. اگر با تور نورگشت سفر می‌کنید قطعاً برنامهٔ خرید از بازار سو که را از دست نخواهید داد.

از مراکز خرید معروف در تور کوش آداسی مرکز خرید کاله ایچی هست که در محله کاله ایچی واقع‌شده است. بعد از خرید از این مکان بد نیست که به جزیرهٔ کبوتر که یک ساحل بی‌نظیر و دنج هست، سری بزنید. درواقع این جزیره سمبل کوشی آداسی هست. در این شهر کاروانسرایی وجود دارد که قدمت آن حدود بیش از سه قرن هست که معماری آن به سبک قرون‌وسطی هست. قطعاً کوشی آداسی باوجود مناطق غافلگیرکننده‌اش و سکوت و آرامش خود یک انتخاب بسیار مناسب برای گذراندن تعطیلات شما می‌تواند باشد.

اسکله ها و لذت اقامت در هتل های بینظیر

در این شهر دو اسکلهٔ بی‌نظیر برای کشتی‌های توریستی ترکیه وجود دارد که با ظرفیت ۶۵۰ نفر میزبان گردشگران با امکانات و تفریحاتی بی‌نظیرمی باشد در هر سفر محل اقامت از مهم‌ترین‌ها هست، در کوشی آداسی هتل‌هایی با آرامشی منحصربه‌فرد وجود دارد ازجمله هتل آلگوکلر آداکوله، افسوس پرنسس، هتل پاین بی.یکی از دیدنی‌های بی‌نظیر کوشی آداسی کاروانسرای محمد پاشا که از جذاب‌ترین کاروانسراهای تاریخی این شهر محسوب می‌شود و می‌توان علاوه بر لذت بردن از این مکان باستانی برای رسیدن به مقصد از دریای مدیترانه نیز بهره ببرید چراکه برای رفتن به این مقصد باید کمی از مسیرهای آبی عبور کنید. تور نورگشت در مقاله‌های بعدی به‌طور کامل دربارهٔ هریک از جاذبه‌های این شهر توضیح داده است.