پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی مکانی عالی برای تفریحی عالی

ترکیه به عنوان یکی از کشورهای توریستی دنیا هرساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود می‌کشاند. کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی ترکیه می‌باشد که در امتداد دریای اژه واقع شده است. این شهر به عنوان یکی از پر رفت آمد ترین شهرهای استانبول به حساب می‌آید که بیشتر از این جنبه که تفریحات ساحلی بسیاری دارد برای گردشگران به عنوان یک منطقه‌ی پرهیجان و دیدنی محسوب می‌شود.یکی از جالب‌ترین قسمت‌های این شهر برای گردشگران تور کوش آداسی پلاژهای بسیار زیبا است که تقریباً در هر نقطه‌ی کوش آداسی که باشید یکی از این پلاژها به راحتی برای شما قابل دسترس است. یکی از معروف‌ترین این پلاژها پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی است که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی این پلاژ بسیار جذاب و آرامش بخش برای شما عزیزانی که قصد سفر به تور کوش آداسی را دارید بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی مکانی عالی برای تفریحی عالی

پلاژ ییلانچی بورنو در کدام قسمت کوش آداسی قرار گرفته است؟

ویژگی منحصر به فرد پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی قرار گرفتن آن در قسمت شبه جزیره مانندی از شهر کوش آداسی است که در واقع ساحل آن مرز دریا و شهر کوش آداسی می‌باشد. پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی در مرکز شهر کوش آداسی و در سمت چپ شبه جزیره ییلانچی بورنو و در استان Aydin واقع شده است. اگر در پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی  هستید تا جایی که چشم کار می‌کند دوروبرتان را آب‌های بسیار زیبای دریای اژه فرا گرفته است. اگر شما نیز از روی نقشه به این منطقه نگاه کنید شکل آن را شبیه به سر یک مار می‌بینید به همین دلیل به منطقه ییلانچی بورنو که پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی در آنجا قرار گرفته جزیره مار نیز می گویند.

پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی مکانی عالی برای تفریحی عالی

تفریحات و امکانات موجود در پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی

در سال و در فصلی که کوش آداسی منزلگاه گردشگران بسیار زیادی می‌باشد دو کلاب ساحلی برای گردشگران در پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی ساخته می‌شود که نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه با طعم‌هایی لوکس و غذاهایی لذیذ را برای مشتریانش سرو می‌کند.
همچنین پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی لذت یک پیاده روی  آرامش بخش و بی پایان را در مساحتی در حدود ۱۷۰۰۰ متر مربع به شما عزیزان مسافر در تور کوش آداسی هدیه می‌دهد. این قسمت از ساحل پلاژ شن و ماسه ندارد و بیشتر مسیر را فلات‌های چوبی و چمن‌زارهای تیکه‌ای پوشانده است.
همچنین در پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی یک رستوران بسیار شیک و بزرگ ساخته شده که شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید محل ضبط فیلم‌های متعددی است که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به سریال معروف هلندی costa اشاره کرد.
بدون شک بازدید از پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی یک روز فراموش نشدنی را برای شما و خانواده‌تان در تور کوش آداسی رقم خواهد زد.یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این پلاژ و دریای روبرویش با توجه به موقعیت مکانی‌اش که در بالا به آن اشاره کردیم منظره دل ربا و خیره کننده ایست که در زمان غروب خورشید به بازدیدکنندگانش هدیه می‌دهد. دیدن غروب خورشید در پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی آن‌قدر زیباست که اکثر طرفدارانش را به خاطر همین منظره جذاب پیدا کرده.
پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی یکی از مناسب‌ترین پلاژها برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می‌باشد. اگرچه همان‌طور که در بالا گفته شد با ساخت کلاب ها و رستوران‌های بسیار شیک در این منطقه گردشگران بیشتر وقت خود را در این مکان‌ها می‌گذرانند؛ اما پیش نهاد ما برای شما مسافران عزیز تور کوش آداسی این است که لذت آفتاب گرفتن در ساحل پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی و دیدن منظره‌ی غروب خورشید وصف ناپذیر این پلاژ را با هیچ تفریح دیگری عوض نکنید. پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی مکان مناسبی برای افرادی است که عاشق ساحل‌های سنگی هستند و علاقه‌ای به شن و ماسه ندارند.

پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی مکانی عالی برای تفریحی عالی

دسترسی به پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی

اگر با ماشین شخصی به پلاژ ییلانچی بورنو در کوش آداسی می‌روید می‌توانید از پارکینگ کوچکی که در این پلاژ وجود دارد استفاده کنید، همچنین توجه داشته باشید دمای هوا در این منطقه معمولاً  ۱۵/۵ درجه سانتی گراد است.

آدرس پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی

Kadınlar Denizi Mahallesi, 09400 Kuşadası/Aydın Province, Turkey

امیدواریم بازدید از پلاژ ییلانچی بورنو کوش آداسی خاطرات خوشی را برای شما و خانواده‌تان در تور کوش آداسی به ارمغان بیاورد.