پلاژ کوستور کوش آداسی تفریحگاه همه چی تمام

کشور ترکیه امروزه به عنوان یکی از پردرآمدترین کشورهای دنیا ازلحاظ صنعت توریست می‌باشد، این کشور برای کمک به اقتصاد کشورش از طریق صنعت توریست هرساله در تلاش است تا علاوه بر حفظ آثار باستانی کشورش تفریح گاه‌هایی با امکانات بسیار بالا را برای گردشگران به وجود آورد تا با خاطره سازی در ذهن گردشگران آن‌ها بارها و بارها به سمت کشورش بکشاند. تاکنون نیز در این امر بسیار عالی و موفق عمل کرده است.
یکی از شهرهایی که امروزه در صنعت توریست ترکیه نقش مهمی را ایفا می‌کند کوش آداسی است که در امتداد دریای اژه قرار گرفته است. این شهر عمدتاً به خاطر پلاژهای ساحلی بسیار زیبا و تفریحات آبی‌اش در نزد گردشگران بسیار شهرت یافته است. یکی از این پلاژهای زیبا که هرساله مقصد بسیاری از گردشگران در تور کوش آداسی است پلاژ کوستور کوش آداسی میباشد. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با امکانات و تفریحات موجود در پلاژ کوستور کوش آداسی آشنا کنیم.

پلاژ کوستور کوش آداسی تفریحگاه همه چی تمام

موقعیت جغرافیایی پلاژ کوستور کوش آداسی

پلاژ کوستور کوش آداسی در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز شهر و ۵ کیلومتری از شمال شهر کوش آداسی و در ساحل دریای اژه قرار گرفته است.
ساحل این پلاژ در حدود ۱ کیلومتر پهنا دارد و از دارای شن و ماسه‌ی نرم و طلایی رنگ می‌باشد. این پلاژ مناسب افرادی است که به ساحل‌های شنی علاقه مند هستند و همچنین برای افرادی که در تور کوش اداسی به همراه خانواده خود هستند ساحل تمیز پلاژ کوستور کوش آداسی برای بازی کردن کودکانشان بسیار مناسب است.

پلاژ کوستور کوش آداسی تفریحگاه همه چی تمام

امکانات موجود در پلاژ کوستور کوش آداسی

اگر در تور کوش آداسی به دنبال یکی از بهترین پلاژها که مناسب شما و خانواده‌تان باشد می‌گردید مطمئناً پلاژ کوستور کوش آداسی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این پلاژ که در سال ۲۰۰۰ باسازی و تعمیر شده است دارای یک ساحل بسیار تمیز و زیبا، با چشم انداز جذابی از دریای اژه است.
یکی از ویژگی‌های بارز پلاژ کوستور کوش آداسی غروب خورشید است که افراد زیادی را عاشق و شیفته‌ی خود کرده است پس هرگز دیدن غروب خورشید در این پلاژ بسیار زیبا را در تور کوش اداسی خود از دست ندهید.
پلاژ کوستور کوش آداسی صندلی‌های عرشه و مخصوص آفتاب گرفتن همراه با چترهای خورشید را به مشتریانش ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از ورزش‌های آبیاین پلاژ قدیمی و جذاب نیز بهره مند شوید. این پلاژ کافه و رستوران نیز دارد که به سرو نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ ترکی می‌پردازند.
همچنین این پلاژ دارای یک دستگاه خود پرداز هم می‌باشد که به منظور آسایش مشتریانش آن را در ساحل قرار داده است.
یکی از پرمخاطب‌ترین تفریحات پلاژ کوستور کوش آداسی وجود یک مجتمع تفریحی به نام کوستور کلاب است که  گردشگران می‌توانند در آن به اقامت بپردازند. این مجتمع که  Kustur Club Holiday Village نام دارد یکی از هتل‌های ۵ ستاره معروف کوش آداسی نیز محسوب می‌شود
این هتل دارای ۵ کافی شاپ، سونا، جکوزی و دو استخر روباز که یکی از انحا شامل بازی‌های آبی مانند سرسره آبی است و دیگری مخصوص آفتاب گرفتن است می‌باشد. همچنین دارای سه رستوران با منوهای مختلف و متنوع غذایی است که شما را به صرف یک غذای بسیار لذیذ در پلاژ کوستور کوش آداسی دعوت می‌کند.
علاوه بر همه‌ی این‌ها اگر شما نیز در تور کوش آداسی خود به دنبال مکانی آرامش بخش برای پیاده روی می‌گردید ساحل شنی پلاژ کوستور کوش آداسی یکی از بهترین انتخاب‌های شماست که در هنگام پیاده روی شما را با منظره‌ی بسیار زیبای دریای اژه همراهی می‌کند.
این پلاژ ساحلی و طلایی آن‌قدر دیدنی و مهیج است که شما به راحتی می‌توانید یک روز کامل را در کنار خانواده‌تان مشغول و سرگرم باشید و نهایت لذت را از اوقاتی که در پلاژ کوستور کوش آداسی سپری می‌کنید ببرید.

پلاژ کوستور کوش آداسی تفریحگاه همه چی تمام

دسترسی به پلاژ کوستور کوش آداسی

این پلاژ طلایی زیبا در ۷۰ کیلومتری فرودگاه ازمیر واقع شده و اگر امکان استفاده از ماشین شخصی برای شما وجود ندارد تاکسی‌ها به آسانی شما را به پلاژ کوستور کوش آداسی می‌رسانند. در صورتی که از وسیله شخصی استفاده می‌کنید این پلاژ مجهز دارای یک پارکینگ کوچک نیز می‌باشد.

آدرس پلاژ کوستور کوش آداسی

Bayraklıdede Mahallesi, 09400 Kuştur / Kuşadası/Kuşadası/Aydın Province, Turkey