تجربه‌ی یک خرید عالی در مرکز خرید سوکه در کوش آداسی  Soke Shopping Outlets

مرکز خرید سوکه در کوش آداسی، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید ترکیه.
ترکیه یکی از کشورهایی است که از گذشته تا به امروز در تولید پوشاک با کیفیت از جمله کیف، کفش، لباس و … در دنیا دارای معروفیت زیادی است. این کشور که امروزه به یک قطب گردشگری دنیا تبدیل شده است هرساله گردشگران زیادی را از اقسام نقاط دنیا به سوی خود می‌کشاند. کوش آداسی یکی از پربازدید ترین شهرهای ترکیه می‌باشد که هرساله میزبان گردشگران زیادی در تور کوش آداسی می‌باشد. این شهر باستانی و بسیار قدیمی که در امتداد دریای اژه قرار گرفته است دارای مراکز خرد بسیار عالی است. این مراکز خرید که اغلب به فروش پوشاک می‌پردازند، به عنوان یکی از مقاصد گردشگران برای خرید لباس و کیف و کفش قرار می‌گیرد.. یکی از این مراکز خرید مرکز خرید سوکه می‌باشد که به فروش پوشاک به طور عمده و تکی می‌پردازد. تجربه خرید از این مرکز خرید مطمئناً به عنوان یکی از بهترین خاطرات شما در تور کوش آداسی محسوب می‌شود. ما دراین مقاله به معرفی این مرکز خرید معروف و قدیمی در کوش آداسی می‌پردازیم.

تجربه‌ی یک خرید عالی در مرکز خرید سوکه در کوش آداسی  Soke Shopping Outlets

مرکز خرید سوکه در کجای شهر کوش آداسی قرار گرفته است

مرکز خرید سوکه در فاصله‌ی ۴۰ کیلومتری از شهر کوش آداسی قرار گرفته است. مرکز خرید سوکه به علت اینکه در جاده  بدروم قرار گرفته است یکی از پربازدیدتزین مراکز کوش آداسی به حساب می‌آید. این مرکز خرید در زمینی به مساحت بسیار بزرگ قرار گرفته است. مرکز خرید سوکه در منطقه سوکه و محله کاله ایچی کوش آداسی قرار گرفته است. این محله از نظر زمانی ۴۰ دقیقه با شهر کوش آداسی فاصله دارد.

تجربه‌ی یک خرید عالی در مرکز خرید سوکه در کوش آداسی  Soke Shopping Outlets

امکانات موجود در مرکز خرید سوکه در کوش آداسی

مرکز خرید سوکه یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید کوش آداسی محسوب می‌شود، چرا این مرکز خرید یک خرید بسیار پر آرامش را برای گرشگران تور کوش آداسی مهیا می‌کند.
مرگز خرید سوکه دارای زمین بازی مخصوص کودکان می‌باشد که والدین می‌توانند کودکان خود را در محیطی امن با خیالی آسوده بگذارند و در آرامش به خرید کردن بپردازند.
همچنین مرکز خرید سوکه دارای رستوران‌های بسیار معروفی است که در سراسر دنیا از جمله این منطقه در کوش آداسی شعبه دارند. کافه‌هایی که به سرو قهوه می‌پردازند مکان بسیار خوبی برای رفع خستگی خرید شما عزیزان می‌باشد. از معروف‌ترین رستوران‌ها می‌توان به رستوران مک دونالد و معروفترین کافه‌ها به استارباکس اشاره کرد.
برندهای معروفی در مرکز خرید سوکه قرار دارند که از بین آن‌ها می‌توان به نایک، بنتون، ای وایز، مأوی، کالینز و … اشاره کرد. اکثر مغازه‌های موجود در این مرکز خرید دارای قیمت‌ها مقرون به صرفه هستند و به گردشگران خارجی تخیف های ویژه‌ای می‌دهند. شما در این مرکز خرید می‌توانید خریدها فصلی خوبی انجام دهید و از تخفیف‌های ویژه مرکز خرید سوکه بهره مند شود. این مرکز خرید دارای پارکینگ بزرگی است که اگر قصد بردن وسیله نقلیه را با خود دارید می‌توانید با خیالی راحت ماشین خود را در این پارکینگ گذاشته و به خرید خود بپردازید. خوب است که بدانید در مرکز خرید سوکه رستوران‌ها و کافه‌های ترکی به سرو صبحانه‌های بسیار لذیذ ترکی می‌پردازند که خود به عنوان یکی دیگر از جاذبه‌های این مرکز خرید تبدیل شده است.

تجربه‌ی یک خرید عالی در مرکز خرید سوکه در کوش آداسی  Soke Shopping Outlets

دسترسی به مرکز خرید سوکه در کوش آداسی

این مرکز خرید همانطور که در قبل گفته شد در مسیری که به بدروم می‌رسد و نزدیکی مرکز کوش آداسی قرار گرفته است. مرکز خرید سوکه برای گردشگران و مشتریانش تاکسی‌ها و وسایل نقلیه در نظر گرفته است که با نرخی پایین و مقرون به صرفه و ثابت افراد را به مقصد این مرکز خرید می‌رسانند. همچنین شما برای خرید از این مرکز خرید می‌توانید از دلموش ها بهره مند شوید. دلموش ها سرویس‌هایی است که به طور ویژه برای شهرداری کار می‌کنند و دارای نرخ ثابتی ست که از طرف شهرداری تعیین شده است و مسیر خاصی را طی می‌کنند. برای رسیدن به این مرکز خرید باید دو کورس از این دلموش ها را سوار شوید. شما در هر نقطه‌ای از کوش آداسی که اقامت داشته باشید می‌توانید به راختی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به این مرکز خرید بروید. این مرکز خرید از ساعت ۹ و نیم صبح الی ۱۱ شب باز است.

آدرس مرکز خرید سوکه در کوش آداسی

Atatürk Mah., Aydın Yolu No:216, 09207 Söke/Aydın, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید سوکه در کوش آداسی

+۹۰ ۲۵۶ ۵۱۲ ۸۸ ۰۰

در پایان امیدواریم خرید و بازدید بسیار خوبی را از مرکز خرید سوکه در تور کوش آداسی به همراه خانواده‌تان تجربه کنید.