مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی مجموعه کامل گردشگری

افراد زیادی هر ساله از سرتاسر دنیا در تور کوش آداسی قدم می‌گذارند که هرکدام مقاصد مختلفی دارند که می‌تواند این مقاصد شامل مسائل تجاری و یا تفریحی باشد. کوش آداسی جزیره نسبتاً کوچکی است اما با این حال راه‌های بسیار زیادی برای سرگرم کردن شما وجود دارد با ما همراه باشید تا با یکی از مجموعه‌های تفریحی یعنی مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی آشنا شویم.

مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی مجموعه کامل گردشگری

درباره و تاریخچه مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی

مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی به تازگی تأسیس شده است و مساحتی بالغ بر ۹۰۰۰ متر مربع دارد که یکی از دیدنی‌های تور کوش آداسی است.
چنانکه شما برای پیدا کردن هتل‌های اطراف مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی برای مقاصد  تجاری جستجو کنید و یا حتی اگر بخواهید با خانواده گشت و گذار بروید گزینه‌های مورد نظر شما برای این هتل‌ها و اقامت گاه‌ها تنها یک کلیک با شما فاصله دارند اینجا ما کمک می‌کنیم تا شما دریافتن هتل‌های نزدیک مرکز خرید موقعیت آنها ستاره‌ها و امکانات مورد نیاز راحت‌تر باشید و نتایج جستجوی خود را حتی رتبه بندی کنید از لحاظ امکانات رفاهی, ستاره‌ها, پارکینگ رایگان, خدمات نگهداری از کودکان و یا مراکز تناسب اندام محدود کنید. با تهیه کردن نقشه منطقه شما می‌توانید هتل‌ها را در نزدیکی ببینید و به فرودگاه و جاذبه‌های مجاور نزدیک نیز سری بزنید.
می‌توانید قبل از رقتن مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی به عکس‌ها و ویدیوهای تورهای مجازی نگاهی بی اندازید و حتی قبل از این که به این سفر بروید هتل مورد نظر خود را طبق رتبه بندی‌های بالا رزرو کنید. شما هم می‌توانید اتاق‌های هتل‌ها را با توجه به امکانات که در دست دارید مشاهده کنید این جا ما نظرهای مهمانان این هتل را مورد بررسی قرار می‌دهیم و ما از مهمانان می‌خواهیم تا بازخورد صحیح درباره خدمات آسایش امکانات و ارزش امکانات ارائه دهند. اما به شخصه پیشنهاد می‌کنم که در هتل سه ستاره  اسکالا نوا اقامت کنید و به خاطر مبلغ نا چیزی خود و خانواده‌تان را از تفریحات و مزایای ای مجموعه محروم نکنید.
نکات قابل توجه و فوق العاده راجع به جزیره کوش آداسی بسیار است یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که در واقع مراکز خرید بسیار نزدیک به حاشیه بندر هستند که در واقع مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی در نزدیکی بندر و اسکله قایق‌ها قرار دارد که شما می‌توانید به محض پیاده شدن از ترمینال کشتی‌های مسافربری بخشی از مجموعه  مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی مشاهده کنید.
شما می‌توانید به محض این که از کشتی‌های مسافربری پیاده شدید اگر کیف‌هایتان را گم کرده‌اید و اگر تحویل بار وسایلتان به تأخیر افتاده می‌توانید اگر به دنبال خرید برای مسائل جایگزین هستید  به راحتی قدم زده و به مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی بروید اگر دنبال برخی از محصولات جدید مثل کفش‌های هوشمند هستید می‌توانید از این مجموعه بازدید کنید اگر به دنبال یک کراوات جدید برای یک مراسم رسمی هستید و شاید حتی بخواهید یک جفت از جوراب‌های واقعاً خنک ترک و خرید این محل مکان مورد نظر شما برای انجام این کار است.
خرید در اینجا بسیار شبیه به خرید در خیابان‌های بالا شهر است. مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی که خارج از منطقه ترمینال قرار دارد شما می‌توانید تجربه واقعی یک خرید خوب را داشته باشیم

مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی مجموعه کامل گردشگری

بازدید مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی

بازدید از تور کوش آداسی به دلیل آب و هوای بی نظیران در فصل تابستان بیشتر توصیه می‌شود. در شهر کوش آداسی هزاران مغازه و غرفه وجود دارد که به یک منطقه بسیار کوچک تقسیم شده‌اند اما تمام این مغازه‌ها زمانی شروع می‌شود که شما از خیابان ورودی بندر عبور کنید. همان‌طور که از خیابان بندر عبور می‌کنیم  خیابان وزیر که از سنگ فرش می‌باشد پایان می‌یابد و  نخستین برخورد شما با فروشگاه قالی و قالیچه باستانی شرقی و فروشگاه‌های جواهر و زیورآلات شهر کوش آداسی می‌باشد.
حالا یکی دیگر از نقاط عطف کوش آداسی این است که در مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی  سوغاتی‌های با کیفیت و زیبا پیدا خواهید کرد که دیگر هیچ موقع درد سفر خود پیدا نخواهید کرد و اگر یک از یکی از آن‌ها خوشتان بیاید و آن را خریداری کنید عاشقشان می‌شوید و احتمالاً برای تمامی دوستان, آشنایان و فامیل یکی از این سوغاتی‌ها می‌خرید و آن موقع حسابی خرج روی دستتان می‌گذارد.
یکی از مسائل کلیدی و مهمی که در بازدید و خرید از این بازارها و مغازه‌ها باید رعایت کنید این است که حتماً با مسئولین  آن‌ها چونه بزنید شاید با خود فکر کنید که آن‌ها انتظار این عمل را دارند و این مهم نیست زیرا که تأثیر بسزایی در قیمت اجناس و فروشنده می‌گذارد.
در منطقه‌ای به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی ارائه‌دهنده استخر سر باز استخر کودکان همراه با اسلاید و سرسره زمینه بازی بچه‌ها اتاق‌های راحت با تهویه مطبوع از جمله بالکن‌های با منظره دریا قرار دارند که تنها ۵ دقیقه تا شهر کوش آداسی و بندر مسافربری این شهر فاصله دارند.
شما می‌توانید با رفتن به مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی از خرید واقعی لذت ببرید زیرا که تا به حال هم چنین تجربه‌ای نداشتید خرید کردن در کنار اسکله با صدای پرندگان و هوای آزاد از مغازه‌های عطر فروشی پوشاک, کیف, کفش, کلاه, پارچه‌های رنگارنگ, شال‌های بافتنی, قلاب دوزی و بسیاری از این‌گونه موارد بازدید کنید در صورتی که چند قدم این‌ور تر ‌در اقامتگاه‌های تفریحی هتل‌ کلاب تفریحی اسکالا نوا با پلاژ اختصاصی این مجموعه باشگاه تناسب اندام و ماساژ و بسیاری دیگر مزایا بهره مند شوید.

مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی مجموعه کامل گردشگری

دسترسی مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی

 مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی بسیار برای افرادی که عجله دارند و در سفرهای تجاری هستند مناسب می‌باشد چرا که دسترسی فوق‌العاده‌ای دارند به محض اینکه شما از هواپیما و یا کشتی‌های مسافربری پیاده شوید هتل‌های اسکالا نوا را مشاهده می‌کنید که تنها حدود ۱۰ دقیقه تا هر کدام از این دو وسیله نقلیه فاصله  دارد و در عین حال از امکانات و مزایای بالایی نیز برخوردار است.

آدرس مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova کوش آداسی و تلفن هتل اسکالا نوا

Camikebir Mahallesi, Liman Cd., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

+۹۰ ۲۵۶ ۶۱۲ ۴۱ ۲۲