غار کاراجا کوش آداسی غاری زیبا و دیدنی برای بازدیدی لذت بخش

اگر برای کار یا تفریح به کوش آداسی سفر کرده‌اید. تور کوش آداسی را انتخاب کردید، در نظر داشته باشید که کوش آداسی شهری زیبا و سرشار از مکان‌های تفریحی و تاریخی می‌باشد. علاوه بر این مکان‌های تاریخی و تفریحی، مکان‌های طبیعی و زیبایی نیز دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نمی‌باشد.یکی از این مکان‌های زیبا در طبیعت همین غار کاراجا می‌باشد که غاری در خارج شهر می‌باشد یکی از غارهایی می‌باشد که هنگام سفر به کوش آداسی بایست دید و با این متن همراه باشید تا بیشتر راجع به غار کاراجا کوش آداسی بازدید از آن اطلاعات کسب کنید.

غار کاراجا کوش آداسی غاری زیبا و دیدنی برای بازدیدی لذت بخش

درباره‌ی غار کاراجا کوش آداسی

غار کاراجا در کوش آداسی که غاری غیر فعال در خارج از شهر کوش آداسی می‌باشد، همین غیر فعالی باعث شده است که رودخانه‌ای در این غار وجود نداشته باشد.
در غار کاراجا کوش آداسی از سقف خود قطرات آبی می‌چکد که این قطرات در طی یک سری تغییرات باعث ایجاد قندیل‌هایی زیبا در سراسر این غار شده است.
همچنین در غار زیبای کاراجا در کوش آداسی استخرهای تراورتن و حوضچه‌هایی وجود دارد که این استخرها و حوضچه‌های زیبایی خاصی به این غار غیر فعال داده‌اند.

غار کاراجا کوش آداسی غاری زیبا و دیدنی برای بازدیدی لذت بخش

بازدید از غار کاراجا کوش آداسی

همان طور که گفته شد غار کاراجا کوش آداسی این غار یک غار غیر فعال می‌باشد. برای بازدید از غار کاراجا کوش آداسی توجه داشته باشید که این غار روی کوه قرار دارد و برای رفتن به آن باید ۱ کیلو متر پیاده روی داشته باشید تا به ورودی آن برسید.
توجه داشته باشید که برای بازدید از غار کاراجا کوش آداسی که ۱۰۰ کیلو متر با ترابزون فاصله دارد بردن تلفن همراه و دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری ممنوع می‌باشد.
غار زیبای کاراجا کوش آداسی که غار نسبتاً کوچکی می‌باشد علاوه بر این که عکس برداری در این غار ممنوع می‌باشد بلکه سرویس بهداشتی داخل آن وجود ندارد.
یکی از مزیت‌های بازدید از این غار، طبیعتی است که در خارج از غار وجود دارد، به طوری که قبل از ورودی غار هنگام پیاده روی در کوهستان شما منظره‌های زیبایی را شاهد خواهید بود و می‌توانید تا قبل از رسیدن به ورودی غار کاراجا کوش آداسی عکس برداری داشته باشید و خاطرات زیبایی را برای خود ثبت کنید.
بازدید کنندگان از غار کاراجا کوش آداسی توجه داشته باشند که این غار همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۷ بعد از ظهر برای بازدید عموم باز می‌باشد. همچنین قبل از بازدید از غار کاراجا کوش آداسی توجه داشته باشید که یکشنبه‌ها شلوغ‌ترین روز بازدید از این غار می‌باشد و شلوغ‌ترین ساعت بازدید نیز از ساعت ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر می‌باشد، پس قبل از بازدید از این غار به این ساعت شلوغی توجه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

غار کاراجا کوش آداسی غاری زیبا و دیدنی برای بازدیدی لذت بخش

دسترسی به غار کاراجا کوش آداسی

از آن جا که غار کاراجا کوش آداسی خارج از شهر بوده و در ۱۰۰ کیلومتری کوش آداسی قرار دارد پس دسترسی به این غار مقداری مشکل بوده است.
در صورت داشتن خودروی شخصی شما می‌توانید وارد جاده‌ی ترابزون شوید و پس از گذراند مسافتی وارد جاده‌ی ikisu شوید و خودروی خود را پارک کرده و مسافت ۱ کیلومتری را طی کنید و به این غار رفته و از این غار زیبا بازدید کنید.
در صورت نداشتن خودروی شخصی از طریق تاکسی و یا تورهای موجود در محل اقامت خود نیز می‌توانید به غار کاراجا کوش آداسی رفته و از طبیعت بکر آن استفاده کنید و لحظات خوشی را رقم بزنید.

پس طبق مطالب گفته شده هنگام سفر به کوش آداسی و انتخاب تور کوش آداسی می‌توانید از طبیعت بکر موجود در این شهر استفاده کنید، غارهای موجود در شهر کوش آداسی از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌باشند که همه ساله تعداد زیادی از گردشگران را میزبانی می‌کند. یکی از همین غارها غار زیبای کاراجا در کوش آداسی می‌باشد.

آدرس غار کاراجا کوش آداسی

Unnamed Rd, Torul/Gümüşhane 40.544214, 39.402904, 29800 Cebeli Köyü/Torul/Gümüşhane, Turkey

شماره تماس غار کاراجا کوش آداسی

+۹۰ ۴۵۶ ۵۱۱ ۸۳ ۶۳