گردش درکوشی آداسی و دیدن زیبایی های جزیره کبوتر

یکی از شهرهای مهم در صنعت گردشگری ترکیه کوشی آداسی است. این شهر با آب و هواو موقعیت ویژه‌ای که دارد هرساله گردشگران زیادی در تور کوش آداسی را جذب می‌کند. جاذبه‌های گردشگری این شهر آنقدربالاست که شما به هردلیلی به آنجا سفر کرده باشید شما را راضی می‌کند: خرید در مراکز خرید بزرگ، سفربا قایق‌های تفریحی به جزایر اطراف، استفاده از آب و هوای خوب و معتدل مدیترانه‌ای، تفریح درکنارساحل، خوردن غذاهای خاص ترکیه‌ای، بازدید از مکانهای دیدنی و تاریخی شهرویا سفرکردن به جزایر اطراف این شهر.

گردش درکوشی آداسی و دیدن زیبایی های جزیره کبوتر

جزیره کبوتر کوشی آداسی

یکی از جاذبه‌های گردشگری ترکیه جزیره کبوتر است که در کوشی آداسی واقع شده است.

جزیره کبوتر کوش آداسی یک خشکی کوچک در میان آب است که از طریق یک راه ارتباطی می‌توان به آنجا رفت. بیشتر سطح جزیره خشک است و فضای سبز بزرگ و آنچنانی ندارد اما چندین گونه درخت در آن به چشم می‌خورد.. رفت و آمد پرنده‌های مهاجر در فصل‌های مختلف به جزیره کبوتر به زیبایی بصری آن افزوده است و از دلایل نامگذاری جزیره به شمار می‌رود. نام جزیره کبوتر را درزمان عثمانی به این جزیره داده‌اند.

گردش درکوشی آداسی و دیدن زیبایی های جزیره کبوتر

آرامش در طبیعت جزیره کبوتر کوشی آداسی

صدای پرندگان مهاجر به همراه پرواز گروهی‌شان در جزیره کبوتر تصویری بسیار دلنشین و آرام بخش را به وجود می‌آورد و برای لحظاتی بیننده را اززندگی ماشینی و شلوغ دنیای مدرن دور می‌کند. در حاشیه جزیره بازارهای کوچکی بنا شده‌اند که انواع سوغات ترکیه را می‌توان در آنجا یافت. کشتی‌های تفریحی کنار جزیره امکان سفرهای کوتاه دریایی را برای شما فراهم می‌کنند تا علاوه بر جزیره از زیبایی آبهای کناری نیز بهره مند شوید.

همه کسانیکه به جزیره کبوتر سفر کرده‌اند با خاطرات خوبی از آن یاد می‌کنند. اگر اهل طبیعت هستید و از بودن در مکانهای طبیعی و آرام لذت می‌برید حتماً به جزیره کبوتر سفر کنید. مکانی دنج و آرام با مناظری چشم نواز.

هنگام غروب تماشا کردن ساحل دریای اژه و شنا کردن در ساحل جزیره در صبح هنگام خالی از لطف نیست. انواع غذاهای دریایی درساحل سرو می‌شوند که خوردن آنها بسیار لذت بخش است.

کافه رستورانهایی که در ساحل جزیره بنا شده‌اند نمایی زیبا ایجاد می‌کنند که بودن در آن مکان را خاطره انگیز می‌کنند.

برای رفتن به جزیره می‌توان مسیر ۳۵۰ متری گذرگاه را پیاده روی کرد یا باون هایی که در طول مسیر کار می‌کنند به آنجارسید.

گردش درکوشی آداسی و دیدن زیبایی های جزیره کبوتر

قلعه بیزانس، موزه جزیره کبوتر

یک قلعه کوچک سنگی با دیواره‌های کنگره کنگره درون جزیره جای دارد که به قلعه بیزانس معروف است و ساخت آن به قرن سیزدهم برمیگردد. این قلعه درشب جذابیت بسیارزیبایی دارد و روشنایی آن باعث افزایش زیبایی ساحل اطراف می‌شود. قلعه بیزانس در گذشته برای دفاع در مقابل دزدان دریایی و تأمین امنیت نظامی منطقه توسط آدمیرال بارباروسا ساخته شده است. خود قلعه معمولاً بسته است اما موزه‌ای که درون قلعه برپاشده برای بازدید باز است.

در مجموع اگر به تور کوش آداسی سفرکنید و از این جزیره زیبا دیدن نکنید حتماً پشیمان خواهید شد.