بازار آکدوگان کوش آداسی ترکیه مکانی دوست داشتنی

کوش آداسی، شهر توریستی ترکیه

ترکیه کشوری توریستی است که در حال حاضر مسافران زیادی را جذب کرده است. این کشور از سه طرف به دریا راه دارد و این مساله باعث ایجاد آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای و سرسبزی این کشور شده است.

از جاذبه‌های گردشگری ترکیه شهرهای تاریخی و زیبای آن است. از جمله این شهرها می‌توان به شهر کوش آداسی در استان آیدین اشاره کرد. کوش آداسی در همسایگی ازمیر قراردارد و به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس بخصوص در بهار و تابستان، گردشگران زیادی را در تور کوش آداسی جذب می‌کند. کوش آداسی به معنی جزیره پرنده است علت نامگذاری شهر به این نام شباهت جغرافیایی آن به سرپرنده ها می‌باشد.

بازار آکدوگان کوش آداسی ترکیه مکانی دوست داشتنی

خرید در کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر جاذبه‌های گردشگری باداشتن مراکز خرید متنوع و سینماهایش مسافران را به‌خوبی جذب می‌کند. یکی از دلایل بازدید گردشگران ازاین شهر خرید اجناس متنوع از مراکز خرید آن است. آکدوگان کوش آداسی یکی از مناطق دیدنی و مراکز خرید این شهر است که تنوع زیادی برای خرید دارد. بازاری بزرگ که برای خرید سوغات و پوشاک بسیار مناسب است. اگرهزینه های تاکسی برایتان گران است برای جابجایی درشهرمیتوانید دلموش سوار شوید. دلموش ها تاکسی‌های بزرگی هستند که مانند مینی بوس تا ۱۵ مسافر را سوار می‌کنند و ارزان‌تر هستند.

بازار آکدوگان کوش آداسی ترکیه مکانی دوست داشتنی

بازارآکدوگان کوش آداسی (Akdogan Kuşadası) در مرکز شهر

از آنجاییکه یکی از جاذبه‌های گردشگری خرید است و اصولاً تعدادی از گردشگران فقط به قصد خرید به شهرهای مختلف ترکیه سفر می‌کنند، بازار آکدوگان یکی ازبهترین پیشنهادها برای بازدید است. بازار آکدوگان با تنوع زیادی که دارد اجناسی مانند لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک را عرضه می‌کند.

تنوع جنس و قیمت در بازار آکدوگان به گونه‌ای است که هر شخصی با هرسلیقه و سرمایه‌ای می‌تواند در آن خرید کند.

از جمله مکانهای مورد علاقه مسافران در بازار آکدوگان سینماهای آن است که شهرت خاصی دارند. یکی دیگر از مزیت‌های بازار قرار گیری آن در مرکز شهر است که هزینه‌های اضافی رفت و آمد و اتلاف وقت را بر بازدید کنندگان تحمیل نمی‌کند. گاهی گردشگران یک روز دربازار می‌گردند و برخی اجناس را مد نظر می‌گیرند و در مراجعه بعدی با توجه به قیمت گفته شده اقدام به خرید می‌کنند بازار آکدوگان به علت نزدیک بودن و دردسترس بودن در شهر برای خرید بسیار مناسب است زیرامراجعه دوم برای شما سخت نخواهد بود. فودکورت ها ورستورانهای شلوغی که در این مرکز قرار دارند در هنگام خرید می‌توانند گرسنگی و خستگی مسافران را درکرده و معرف غذاهای ترکیه‌ای باشند. فود کورتها (food court) مکانهای سرپوشیده‌ای هستند که در آنها فست فود فروخته می‌شود. کیفیت غذایی این رستورانها بالا بوده و باعث جذب مشتریان می‌شود.

بازار آکدوگان کوش آداسی ترکیه مکانی دوست داشتنی

تنوع سوغات و اجناس دربازارآکدوگان کوش آداسی

اگر در تور کوش آداسی قصد خرید سوغات برای اعضای خانواده دارید حتماً به این شهر و بازار آکدوگان سری بزنید.

انواع گلیم‌های ترک با کیفیت بالا و طرح‌های جذاب، محصولات چرمی مانند انواع کیف و دستبند به همراه انواع اشیا و ظروف سرامیکی و سفالی با طرح‌ها ونقش های سنتی و زیبا دست شما را برای خرید سوغات برای هرشخص با هر سلیقه‌ای باز می‌گذارند، علاوه براین ها انواع شیرینی جات و حلواهای ترکیه‌ای را می‌توانید در بازار آکدوگان پیدا کنید.