کلوب صحنه استانبول istanbul sahne club بهترین مکان برای تفریح شبانه با خوانندگان مشهور

بعضی از افرادی که در تدارک برنامه‌ی سفر به خارج از کشور، مخصوصاً سفر به ترکیه و تور استانبول هستند، به دنبال مراکز تفریحی و سرگرم کنند و تفریحات شبانه هستند؛ یکی از بهترین و امن‌ترین کلوب های شهر استانبول، کلوب صحنه می‌باشد که تعدادی از خوانندگان ایرانی نیز در آن به اجرای برنامه می‌پردازند.

با ما همراه باشید تا با کلوب صحنه استانبول، این کلوب عالی و بی‌همتا در اروپا آشنا شویم.

کلوب صحنه استانبول istanbul sahne club بهترین مکان برای تفریح شبانه با خوانندگان مشهور

درباره‌ی کلوب صحنه استانبول

زمانی که به ساعات اولیه‌ی شب نزدیک می‌شویم، یک موج از تفریح و شادی به  کلوب صحنه استانبول برای دوستداران تفریحات شبانه در منطقه اتیلر می‌رسد. این کلوب که میزبان اجرای زنده‌ی خوانندگان مشهور و محبوب مخصوصاً در روزهای جمعه و شنبه است، در رأس هرم موزیک و تفریحات شبانه در روابط اجتماعی است.

 

امکانات و بخش‌های کلوب صحنه استانبول

کلوب صحنه استانبول که از نگرش‌های پویا مدیران خود انگیزه می‌گیرد، تحت تأثیر ایده‌های مدرن و خلاقانه کلوپ‌های جهانی است. این کلوب با دیدگاه وسیعی از تفریحات جهانی مرسوم، مانند آخرین تکنولوژی در سیستم‌های صوتی و نوری، حتی در اروپا هم بی‌نظیر است. کلوب صحنه بهترین شب را در استانبول در تفریحات شبانه، برای شما مجسم خواهد کرد.

این کلوب که دستورالعمل‌های مناسب برای سازمان‌ها را از طریق ایده‌های نو توسعه می‌دهد، از مهمانان خود را در یک فضای متمایز با دکوراسیون‌های مختلف، توسط گروه دعوت ویژه و گزینه‌های منو غنی با سلیقه‌های منحصر به فرد از غذاهای جهان استقبال می‌کند و با وجود کارمندان باتجربه و آموزش دیده رضایت مشتریان را به ارمغان می‌آورد.

 

کلوب صحنه استانبول istanbul sahne club بهترین مکان برای تفریح شبانه با خوانندگان مشهور

بازدید از کلوب صحنه استانبول

کلوب صحنه استانبول فضای مناسبی را برای هر نوع سازمان ، پذیرایی، غذاخوری، اجرا، مد، مهمانی و مراسم عروسی ارائه داده و ۶۵۰ صندلی میهمان و ۱۲۰۰ نفر ظرفیت استفاده از بار را دارد. برای حضور در این کلوب شما می‌توانید از طریق سایت برای رزرو میز و یا ورودی اقدام کنید.
این کلوب که میزبان اجرای زنده از مشهورترین خوانندگان در اتیلر است و از زمانی که اولین چراغ‌ها در شهر روشن می‌شوند برنامه‌های آن آغاز می‌شوند، سالانه از هزاران نفر گردشگر و بازدیدکننده پذیرایی می‌کند.

دسترسی به کلوب صحنه استانبول

برای رسیدن به کلوب صحنه استانبول، اگر مبدأ شما را میدان تقسیم در نظر بگیریم، شما می‌توانید با استفاده از مترو در ایستگاه تقسیم به ایستگاه “لونت” رفته و بعد از پیاده روی کوتاهی به کلوب خواهید رسید.
از طرف دیگر، می‌توانید در ایستگاه “غیرت تپه” پیاده شده و در ایستگاه “زنجیرلی کویو” خط ۵۹R اتوبوس رانی استانبول سوار شده و به لونت بروید، در کمتر از یک دقیقه‌ی بعد به این کلوب می‌رسید.

آدرس کلوب صحنه استانبول

Nisbetiye Mahallesi, Aytar Cd. No:27, 34337 Etiler, Beşiktaş/Beşiktaş/İstanbul, Turkey

شماره تلفن کلوب صحنه استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۲۸۰ ۳۳ ۳۳

کلوب صحنه استانبول istanbul sahne club بهترین مکان برای تفریح شبانه با خوانندگان مشهور
امیدواریم در سفر به ترکیه و تور استانبول به همراه خانواده و دوستان خود بهترین لحظات را داشته باشید و خاطرات طلایی از سفر خود به‌جای بگذارید.
همچنین آرزومندیم که مطالب فوق درباره‌ی کلوب صحنه استانبول برای شما مفید واقع شود و بتواند شما را در این سفر راهنمایی کند.

اگر قبلاً به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر کرده و به کلوب صحنه استانبول رفته‌اید، خوشحال خواهیم شد اگر ما را از نظرات و پیشنهادات خود در زیر این متن بهره‌مند کنید.