پارک بوتانیک استانبول مکانی مناسب برای سرگرم شدن در فضای باز و هوایی مناسب

اگر برای کار یا برای خرید به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول را انتخاب کرده اید علاوه بر این که به مراکز خرید رفته و یا از مساجد و خیابان های زیبا و تاریخی استانبول بازدید نمایید، می توانید به جاهای دیدنی و تاریخی و فضا های باز موجود در این شهر رفته و از این مکان های زیبا دیدن کنید و لذت ببرید.

یکی از این مکان های زیبا و پارک های موجود پارک بوتانیک استانبول می باشد، پارکی می باشد در محله ی باکرکوی استانبول و بسیار سرسبز با این متن همراه باشید تا بیشتر راجع به این پارک و مکان آن و بازدید از آن اطلاعات بیشتر کسب کنید.

پارک بوتانیک استانبول مکانی مناسب برای سرگرم شدن در فضای باز و هوایی مناسب

درباره ی پارک بوتانیک استانبول

همان‌طور که گفته شد پارک بوتانیک استانبول در منطقه ی باکرکوی استانبول قرار دارد و جز پارک های سرسبز و مدل های زیبای استانبول می باشد، پارک بوتانیک استانبول یک مکان عالی برای هم برای بزرگ سالان هم کودکان می باشد.
از امکاناتی که در پارک بوتانیک استانبول وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکانی عالی و مناسب و سرسبز برای قدم زدن و گذراندن وقت
  • داشتن مدل های دایناسور و شخصیت های کارتونی اسمرف ها
  • دریاچه و حوض های کوچک و داشتن جایی برای نشستن در کنار این دریاچه ها و حوض ها
  • داشتن کافه و رستوران برای گذراندن اوقاتی خوش
  • باغ های زیبا و پرگل دارای هوای معطر

امکانات نام برده شده از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این پارک که هنگام سفر با تور استانبول می توان دید و لذت برد.

بازدید از پارک بوتانیک استانبول

هنگامی که شما دوست دارید هنگام طلوع آفتاب در پارکی خوش آب و هوا قدم بزنید یا این که هنگام غروب آفتاب همچنین حسی کسب کنید می توانید به پارک بوتانیک استانبول رفته و از این مکان بسیار زیبا بازدید کنید.
پارک بوتانیک استانبول علاوه بر امکانات گفته شده همچنین در نزدیکی مرکز خرید مارمارا فروم می باشد که پس از خرید از این مرکز خرید می توانید با کودکان خود به پارک بو تانیک رفته و خستگی ناشی از خرید را در این پارک برطرف کنید.
همچنین در نزدیکی پارک بوتانیک استانبول یک لونا پارکی وجود دارد که اگر به سرگرمی بیشتر علاقه دارید به این لونا پارک رفته و با کودک خود یا دوستان خود لذت ببرید و خوش بگذرانید.
علاوه بر مرکز خرید مارمار فروم که در نزدیکی پارک بوتانیک استانبول قرار دارد چند تا مرکز خرید دیگر نیز در اطراف این پارک قرار دارد که در صورت علاقه نیز می توانید به این مراکز خرید رفته و اوقاتی را در آن جا سپری کنید.
از کارهای خوب و آرام بخش در این پارک زیبا قدم زدن در کنار دریاچه ی موجود در این پارک می باشد و همچنین می توانید تکه نان و یا هرچیز دیگری به پرنده های موجود در دریاچه داده و احساسی خوبی را از این کار کسب کنید.
هنگام بازدید از این پارک توجه داشته باشید که وز های شنبه و یکشنبه این پارک بسیار شلوغ می باشد مخصوصاً از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۶ بعد از ظهر پس قبل از بازدید از این به این نکته توجه داشته باشید تا اذیت نشوید.

پارک بوتانیک استانبول مکانی مناسب برای سرگرم شدن در فضای باز و هوایی مناسب

دسترسی به پارک بوتانیک استانبول

از آن جا که پارک بوتانیک استانبول در یکی از مناطق معروف استانبول یعنی منطقه ی باکرکوی قرار دارد رفتن به این پارک بسیار ساده می باشد.
هم می توان با استفاده از اتوبوس به این پارک رفت هم با تاکسی و هم با مترو. ساده ترین روش استفاده از مترو می باشد.
برای استفاده کردن از مترو و رفتن به پارک بوتانیک استانبول باید در ایستگاه باکرکوی پیاده شوید و درست در نزدیکی پارک بوتانیک استانبول این ایستگاه مترو قرار دارد.

پس با توجه به مطالب بالا هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول جا های دیدنی که می توان رفت و از آن بازدید نمود علاوه بر مساجد همین فضا های باز، پارک ها و همین پارک بوتانیک استانبول می باشد که بازدید از این فضای بازها و پارک ها باعث لذت و آرامش روح و مغز می شود.

پارک بوتانیک استانبول مکانی مناسب برای سرگرم شدن در فضای باز و هوایی مناسب

آدرس پارک بوتانیک استانبول

Osmaniye Mahallesi, İncirli Kavsağı D-100 Yanyolu, 34146 Bakırköy/İstanbul, Turkey