مرکز خرید کپیتول استانبول مکانی عالی برای خرید در تور استانبول

سالانه افراد زیادی از کشورهای زیادی مخصوصاً ایران تور استانبول را تهیه‌کرده و به استانبول سفر می‌کنند . دلیل جاذبه‌ی آن در کنار زیبا بودنش در هر فصلی, این است که استانبول مکانی بسیار مناسب برای خرید می‌باشد، زیرا مرکز خریدهای زیادی با تنوع بالا دارد.
یکی از این مراکز خرید مطرح این شهر, مرکز خرید کپیتول استانبول است که یکی از بزرگ‌ترین مراکز استانبول می‌باشد.

درباره‌ی مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول، در سال ۱۹۹۳ در محله آلتونیزاد از Üsküdar افتتاح شد، اولین مرکز خرید بزرگ مدرن در بخش آسیایی استانبول ترکیه است.ساخته‌شده در ۶ طبقه و مساحت ۷۳۰۰۰ مترمربع، با ۱۵۷ فروشگاه خرده‌فروشی، یک فروشگاه عمومی و یک سوپرمارکت MMM Migros,  سالن سینما، رستوران‌های فست فود، کافه‌تریا،  بولینگ و مرکز سرگرمی است.
در مرکز خرید کپیتول استانبول همچنین رادیو کاپیتول، یک ایستگاه رادیویی خصوصی وجود دارد که به‌طور زنده در این مجموعه پخش می‌شود.
این مجموعه همچنین دارای پارکینگ سرپوشیده و پارکینگ در محیط باز می‌باشد. چندین کافه نیز در آن منطقه وجود دارند که به دور یک فواره‌ی مرکزی بزرگ مستقرشده‌اند .
مرکز خرید کپیتول استانبول همچنین دارای یک سینما است که دارای ۱۴ قسمت مختلف است. این‌یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین سینماهای شهر استانبول است.

تنوع فروشگاه‌ها در مرکز خرید کپیتول استانبول

در مرکز خرید کپیتول استانبول شما می‌توانید اجناس گوناگونی را با خود به سوغات برگردانید ازجمله :

  • پوشاک مردانه
  • پوشاک زنانه
  • پوشاک کودکان
  • پوشاک و اجناس چرم
  • لوازم‌آرایشی بهداشتی
  • اسباب‌بازی
  • کفش
  • اکس سوری
  • طلا
  • خوراکی‌های متنوع
  • لوازم دکوری

ظاهر هندسی مرکز خرید کپیتول استانبول مستطیلی می‌باشد , و فضای داخلی آن‌هم شبکه‌ای می‌باشد به این صورت که از طبقات بالا، پایین را می‌توان دید و راهروها آن صورت کاملاً موازی در هر طبقه قرار دارند.
در طبقه‌ی همکف در مرکز , مرکز خرید کاپیتول یک حوضچه با ۵۰ فواره کوچک درون آن وجود دارد که در زمان‌های شلوغی مرکز خرید کپیتول نمایش آبی آن را می‌توانید ببینید .

تفریحات مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول به‌غیراز اینکه جایی مناسب برای خرید است , مکانی تفریحی نیز می‌باشد . در کنار لوازم بازی که در خود این مرکز خرید استانبول می‌باشد و دائمی است , در مناسبت‌های مختلف این مرکز خرید رنگ و بوی آن مناسبت را به خود می‌گیرد و فضای خود را به‌شدت زیبا می‌کند . به این صورت که برای مثال در کریسمس در کنار حوضچه و فواره تزئینات زیبایی به کار می‌گیرند و حتی در جایگاه‌های دیگری از مرکز خرید استند ها , عروسک‌ها و درختان کریسمس دیگری نیز می‌گذارند , وجود بابانوئل برای کودکان به‌شدت هیجان‌انگیز می‌باشد .

مسابقات و قرعه‌کشی‌هایی هم در این مرکز برگزار می‌شود که جوایز ارزنده‌ای را به مردم اهدا می‌کنند.

  • این مرکز برای راحتی والدین در خرید و رفع نگرانی و ترس گم‌شدن فرزندان , از پدر و مادر و همچنین شادی کودک ایستگاه‌هایی در این مرکز دارد که شما می‌توانید کودکان خود را آنجا بگذارید تا بازی کنند , نقاشی بکشند و در کل زمان خوبی را سپری کنند درحالی‌که خود شما مشغول خریدی لذت‌بخش و با آرامش هستید .

ساعت کاری مرکز خرید کپیتول استانبول

ساعت کاری این مرکز از شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ساعت ۲۲:۰۰ می‌باشد .

و ساعت شلوغی مرکز خرید کپیتول استانبول از ساعت ۱۲:۰۰ به‌صورت صعودی تا ساعت ۱۹:۰۰ افزایش میابد و بعد از ساعت ۱۹:۰۰ تا ساعت ۲۲:۰۰ کاهش میابد.

آدرس مرکز خرید کپیتول استانبول

Altunizade Mah., Mahir İz Cd. No:4, 34662 Üsküdar/İstanbul, Turkey

ترکیه , استانبول , منطقه‌ی آلتونیزاده , خیابان مهیر ایز , پلاک ۴

راه‌های رفتن به مرکز خرید کپیتول , اتوبوس که ایستگاه sehit erol olcok  می‌باشد و دقیقاً در رو به روی در ورودی این مرکز خرید است می‌باشد و همچنین با مترو نیز می‌توان رفت , ایستگاه‌های مترو موجود در این منطقه دو عدد هستند که یکی در یک سمت خیابان مهیر ایز و دیگری در یکسر دیگر این خیابان می‌باشد , نام این ایستگاه‌ها Bağlarbaşı و Altunizade می‌باشد که اولی در سمت چپ پاساژ قرار دارد که به آن نزدیک‌تر است و دومی در سر خیابان سمت راست قرار دارد که دورتر است .

شماره تماس مرکز خرید کپیتول استانبول

 +۹۰ ۲۱۶ ۵۵۴ ۷۷ ۷۷  

 

امیدوارم در سفرتان به استانبول حتماً به مرکز خرید کپیتول سر بزنید و تجربه‌ای زیبا در کنار دوستان و خانواده در تور استانبول کسب کنید .