مرکز خرید کاپاسیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید ترکیه و استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید واقع در استانبول می‌باشد. اجناس و پوشاک ترک به دلیل مرغوبیت بالا در دنیا معروف هستند. استانبول هرساله میزبان گردشگران زیادی است که علاوه بر اینکه به‌قصد بازدید از آثار باستانی به این شهر سفر می‌کنند، هرگز خرید از مراکز خرید استانبول را از دست نمی‌دهند. اجناس و پوشاک ترک به دلیل مرغوبیت بالا در دنیا معروف هستند. شما نیز، اگر قصد سفر به تور استانبول را دارید، حتماً به دنبال محلی مناسب برای خرید کردن هستید. ما در این مطلب قصد داریم مرکز خرید کاپاسیتی که بزرگ‌ترین مرکز خرید استانبول به‌حساب می‌آید را به شما معرفی کنیم تا علاوه بر یک خرید خوب، یک روز پرهیجان و مفرح را در تور استانبول خود تجربه کنید.

مرکز خرید کاپاسیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید ترکیه و استانبول

درباره مرکز خرید کاپاسیتی در استانبول

این مرکز خرید در منطقه باکرکوی و در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع‌شده است. منطقه باکرکوی یکی از مناطق اعیان‌نشین استانبول محسوب می‌شود.
مرکز خرید کاپاسیتی در لیست پرطرفدارترین مراکز خرید ترکیه، مقام هفتم را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید مساحتی حدود ۱۳۳ هزار مترمربع را به خود اختصاص داده. این مرکز خرید یک مجتمع تجاری-تفریحی است که بسیار وسیع و شیک در سال ۲۰۰۷ ساخته شد و در ماه نوامبر همان سال درهای آن به‌سوی عموم مردم باز شد.

مرکز خرید کاپاسیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید ترکیه و استانبول

امکانات مرکز خرید کاپاسیتی در استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی دارای ۱۸۰ واحد مغازه است و همچنین برندهای معروف و شناخته‌شده جهان در این فروشگاه گرد هم آمده‌اند. از این برندهای معروف می‌توان به

  • Hugo Boss
  • Gap
  • Sephora
  • Armani Jeans
  • Banana Republic
  • Mac
  • Beymen
  • Vakko
  • Zara

اشاره کرد.

مرکز خرید کاپاسیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید ترکیه و استانبول
مرکز خرید کاپاسیتی می‌تواند یک روز بسیار مهیج و مفید را برای شما به ارمغان آورد چراکه فود کورت این مجموعه بسیار منحصربه‌فرد است و رستوران‌هایی که غذاهای بسیار لذیذ را سرو می‌کنند، می‌توانند میزبان بسیار خوبی برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه به همراه خانواده برای شما باشند. فود کورت این مرکز خرید تنوع بسیار زیادی در سرو غذاها دارد به از همین حیث به این رستوران‌ها خود به‌تنهایی یکی از پرطرفدارترین‌های استانبول برای صرف یک وعده به‌حساب می‌آیند. دونر، همبرگر، بورک و …. ازجمله غذاهایی است که در این فودکورت سرو می‌شود.
همچنین درباره مرکز خرید کاپاسیتی می‌توان به این نکته اشاره کرد که این مرکز علاوه بر اینکه دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی است، بسیار تمیز و دارای امکاناتی چون سرویس‌های بهداشتی مجهز و بسیار تمیز, اتاق نگهداری کودکان، سینما سه‌بعدی و ….. است که تمامی این امکانات باعث شده تا گردشگران بتوانند یک خرید بسیار عالی را و آرامش‌بخش را در این محیط تجربه کنند.
یکی دیگر از امکاناتی که باعث تمایز مرکز خرید کاپاسیتی است وجود پارکینگی با ظرفیت ۲۴۰۰ خودرو است.
خستگی در این مرکز خرید معنایی ندارد چراکه دارای قسمتی برای ماساژ است که شما می‌توانید تجربه یک ماساژ دل‌انگیز را توأم با خرید تجربه کنید.

در خرید از مرکز خرید کاپاسیتی استانبول به یاد داشته باشید که:

مرکز خرید کاپاسیتی تعداد زیادی مرکز خرید، کافه و رستوران‌های بسیار خوب و درجه‌یک را در اطراف خود جای‌داده که این کیفیت به جهت قرار گرفتن در منطقه باکرکوی که یک منطقه ثروتمند نشین می‌باشد به وجود آمده. از مهم‌ترین این مراکز خرید می‌توان به Carousel shopping center و از مهم‌ترین کافه‌ها به San Marcos cafe اشاره کرد.
پس حتماً پس از خرید سری به این مناطق نیز بزنید تا نهایت استفاده را از زمان در تور استانبول خود برده باشید.
از هتل‌های معروف در نزدیکی این مرکز خرید نیز می‌توان به هتل تایتانیک و شرایتون نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاپاسیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید ترکیه و استانبول

دسترسی به مرکز خرید کاپاسیتی در استانبول

برای دسترسی آسان به این مرکز خرید شما می‌توانید از تاکسی و اتوبوس و یا کشتی‌های مسافربری استفاده کنید. البته همان‌طور که در متن بالا به آن اشاره شد این مرکز خرید دارای پارکینگ بسیار بزرگی است که اگر وسیله شخصی دارید می‌توانید بدون نگرانی برای جای پارک با ماشین خود به این فروشگاه بروید.
مرکز خرید کاپاسیتی همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب پذیرای شما عزیزان می‌باشد.

آدرس مرکز خرید کاپاسیتی در استانبول

Ataköy 1. Mahallesi, Fişekhane Cd. No:7, 34158 Bakırköy/İstanbul, Turkey

تلفن مرکز خرید کاپاسیتی در استانبول

+۹۰ ۴۴۴ ۹ ۲۷۲

مرکز خرید کاپاسیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید ترکیه و استانبول

درنهایت امیدواریم در بازدید از مرکز خرید کاپاسیتی اوقات خوشی را در کنار خانواده و در تور استانبول خود تجربه کنید. شما می‌توانید سؤالات و نظرات خود را درباره این مرکز خرید با ما در میان بگذارید.