مرکز خرید کاله اوت لت استانبول مکانی مناسب برای خرید اجناس اوت لت و با کیفیت

اگر برای کار یا تفریح به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول را انتخاب کرده اید، میتوانید از مناظر ، مساجد و مکان های تاریخی استانبول بازدید کرده و لذت ببرید.
اما استانبول شهری است پر از مرکز خرید و اجناس با کیفیت که یکی از بهترین شهر ها برای خرید پوشاک و دیگر چیز ها است. یکی از این مرکز خرید ها که شما می توانید اجناس خود را از آن خریداری کنید مرکز خرید کاله اوت لت است.

مرکز خرید کاله اوت لت که مرکز خریدی است در محله ی گورن مرکز خریدی است که اجناس اوت لت برند های معروف را به صورت تک سایز و قیمت های مناسب می فروشد. با این متن همراه باشید تا بیشتر راجع به مرکز خرید کاله اوت لت بدانید.

درباره ی مرکز خرید کاله اوت لت در استانبول

فروشگاه اوت لت یعنی فروشگاهی که تولید کننده مازاد تولید خود را به صورت مستقیم به خریدار ارائه می دهد که قبلا این فروشگاه ها در نزدیکی کارخانه های تولیدی این اجناس بوده است اما امروزه مرکز خرید بزرگ و معروفی که داخل آن پر از فروشگاه های اوت لت و مخصوص این کار می باشد، همین مرکز خرید کاله اوت لت می باشد.

مرکز خرید کاله اوت لت در قسمت اروپایی شهر استانبول می باشد که در سال ۲۰۰۷ در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع افتتاح شد. مرکز خرید کاله اوت لت مرکز خریدی است ۸ طبقه ای و دارای ۱۲۰ فروشگاه بزرگ است که می توان اجناسی از جمله لوازم ورزشی، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … خریداری نمود. تمامی فروشگاه های موجود در داخل این مرکز خرید نیز معاف از مالیات هستند.

از امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز خرید می توان به امکانات زیر اشاره کرد

  • تعداد زیادی ستوران و فست فود که غذا های سنتی نیز در آن جا طبخ می شود.
  • وجود بستنی سنتی مادو که بسیار خوش طمع و دل نشین می باشد
  • تئاتر و سینما
  • زمین بازی
  • داروخانه
  • پارکینگ رایگان

امکانات بالا و همچنین فروشگاه های برند های کمیاب و معروف که اجناس خود را به صورت تک سایز و با قیمت مناسب می فروشند، سبب شده است که مرکز خرید کاله اوت لت به یکی از پر بازدید ترین مرکز خرید های شهر استانبول تبدیل شود.

بازدید از مرکز خرید کاله اوت لت

مرکز خرید کاله اوت لت یکی از امن ترین مرکز خرید های استانبول می باشد ،که باعث شده است بازدید از برند های معتبر این مرکز خرید در آرامش انجام گیرد.

از اوت لت برند هایی که در مرکز خرید کاله اوت لت هستند می توان به ال سی ، نایک ، کتون ، بامبی ، فلو ، پوما و دیگر مارک های ترک و بین المللی اشاره کرد.

مرکز خرید کاله اوت لت همه روزه از ساعت ۱۰ صیح تا ساعت ۱۰ شب برای بازدید عموم باز می باشد و حتما قبل از بازدید از ساعت شلوغی و خلوتی این مرکز خرید اطلاع کافی داشته باشید تا اذیت نشوید. شلوغ ترین روز مرکز خرید کاله یک شنبه ها میباشد و شلوغ ترین ساعت این روز از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۷ شب میباشد.

دسترسی به مرکز خرید کاله اوت لت

از آن جا که مرکز خرید کاله اوت لت در محله ی گوون قرار دارد دسترسی به این مرکز خرید ساده میباشد.

همچنین در مترو های استانبول نام مراکز خرید بر روی دیوار و کف زمین مترو با علایم مخصوص و فلش های مختلف زده شده است تا به راحتی با انتخاب ایستگاه مورد نظر به مرکز خرید دلخواه خود رفته و لذت ببرید.

در جلوی مرکز خرید کاله ایستگاه تراموایی قرار دارد که و همچنین با مترو نیز می توان به این مرکز خرید رفته و از اجناس آن بازدید و خریداری کنید.

پس با توجه به مطالب بالا و همچنین در نظر گرفتن این که استانبول یکی از بهترین شهر برای خرید در میان تمام مردمان است و اینکه این شهر جز ۱۰ شهر برتر برای خرید است و همچنین تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول به مراکز خرید با کیفیت آن از جمله مرکز خرید کاله بازدید کرده و از آن جا لذت کافی را ببرید.

آدرس مرکز خرید کاله اوت لت

Güven Mahallesi , Adnan Kahveci Blv. No :89, 34160 Güngören/İstanbul , Turkey

شماره تماس مرکز خرید کاله اوت لت

+۹۰ ۲۱۲ ۵۰۲ ۹۰ ۴۰