خریدی ارزان در مرکز خرید میگروس استانبول migros avm istanbul

اگر سفر به ترکیه و تور استانبول را در پیش رو دارید، گاهی لازم است برای خرید مایحتاج خوراکی و یا میوه‌های تازه‌ی خود به بعضی از سوپر مارکت ها مراجعه کنید، با توجه به حضور سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بین‌المللی در این کشور، شما می‌توانید به یکی از آن‌ها برای خرید سر بزنید.

میگروس یکی از مشهورترین سوپر مارکت های زنجیره‌ای است که در کشور ترکیه دارای چندین شعبه است و یک مجتمع تجاری نسبتاً بزرگی در سمت آسیایی استانبول به نام این سوپر مارکت تأسیس شده است.

با ما همراه باشید تا با مرکز خرید میگروس استانبول بیشتر آشنا شویم.

خریدی ارزان در مرکز خرید میگروس استانبول migros avm istanbul

درباره‌ی مرکز خرید میگروس استانبول

با یک تصمیم تاریخی در سال ۱۹۵۴، شهرداری استانبول با توجه به جمعیت رو به رشد ترکیه و نیازهای آن‌ها، با تأسیس یک موسسه مانند میگروس سوئیس در داخل ترکیه موافقت کرد؛ به این ترتیب مسیر برای ارائه عمومی غذا و لوازم با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت تحت کنترل شهرداری افتتاح شد

مرکز خرید میگروس استانبول نه تنها کالاهای مورد نیاز مردم را به آن‌ها نزدیک‌تر کرد، بلکه یک شکل منحصر به فرد “شهر سرگرمی” برای کودکان تبدیل شد. در آن زمان میگروس استاندارهای امروزی سازمان غذا را، مانند بسته بندی بهداشتی، برچسب تاریخ و نوع قفسه بندی کاراها به مشتریان ترک معرفی کرد.

در ماه مارس ۲۰۱۷، ۹۵٫۵% از سهام میگروس توسط kipa تکمیل شد؛ در نتیجه‌ی آن میگروس صاحب ۳۲۰۰۰۰ متر مربع شامل ۴۸ هایپرمارکت و ۴۸ سوپرمارکت و ۷۲ سوپرمارکت آنلاین شد. kipa با ادغام ۲۶ مرکز خرید، مرکز خرید میگروس به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید با مجموع ۳۰ شعبه تبدیل شد.

در کنار این خدمات در مرکز خرید میگروس استانبول تعدادی فروشگاه دیگر از قبیل پوشاک و لوازم منزل، خدمات موبایل و لوازم الکتریکی قرار دارد که می‌توان از آن‌ها به موارد زیر اشاره کنیم:

  • KOTON
  • LC WAIKIKI
  • TURKCELL
  • PENTI
  • TEFAL
  • TOBACCO SHOP

خریدی ارزان در مرکز خرید میگروس استانبول migros avm istanbul

امکانات و بخش‌های مرکز خرید میگروس استانبول

از آنجایی که مشتریان و مراجعه کنندگان مرکز خرید میگروس استانبول بیشتر افرادی بومی همان منطقه هستند، خدماتی که ارائه می‌دهند خیلی جنبه‌ی توریستی ندارد، ولی با این حال این مرکز خرید دارای بخش‌های زیر می‌باشد:

  • پارکینگ: یک زمین بسیار بزرگ و وسیع در فضای باز برای پارکینگ این فروشگاه اختصاص داده شده است. اگر در سفر اتومبیل کرایه می‌کنید، برای رفتن به مرکز خرید میگروس استانبول دچار مشکل جای پارک نخواهید بود.
  • مجموعه رستوران‌ها: با توجه به وسعت مرکز خرید میگروس استانبول و خرید مایحتاج روزانه، شاید حضور در آن زمان بر خواهد بود به همین دلیل یک مجموعه از رستوران‌ها و کافه‌های ترک در این مجموعه گرد هم آمدند تا بازدیدکنندگان بتوانند در زمان استراحت از خدمات آن‌ها استفاده کنند.
  • زمین بازی: اگر فرزندانتان برای خرید شما را همراهی می‌کنند، به‌زودی خسته و بی‌حوصله می‌شوند؛ برای اینکه نه خودتان اذیت بشوید و نه آن‌ها را اذیت کنید، برای ساعتی آن‌ها را به زمین بازی میگروس ببرید و خود به ادامه‌ی خرید بپردازید!

خریدی ارزان در مرکز خرید میگروس استانبول migros avm istanbul

بازدید از مرکز خرید میگروس استانبول

مرکز خرید میگروس استانبول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب درب‌ها را به روی بازدیدکنندگان می‌گشاید؛ و مانند تمامی مراکز خرید استانبول در روزهای آخر هفته و تعطیلات اوقات شلوغی را می‌گذراند و در ساعات اولیه‌ی روزهای کاری هفته بسیار خلوت است.

خریدی ارزان در مرکز خرید میگروس استانبول migros avm istanbul

دسترسی به مرکز خرید میگروس استانبول

برای رفتن به مرکز خرید میگروس استانبول بهترین و به‌صرفه‌ترین راه استفاده از خط اتوبوس رانی ۱۴۵T شهر استانبول است که مستقیماً از ایستگاه “میدان تقسیم” به “بی لیک دوزو” می‌رود. البته این مسافت طولانی است و در حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه زمان می‌برد.

آدرس مرکز خرید میگروس استانبول

Barış Mahallesi, E-5 Karayolu Üzeri, 34520 Beylikdüzü/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید میگروس استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۸۵۲ ۰۰ ۰۱

خریدی ارزان در مرکز خرید میگروس استانبول migros avm istanbul
آرزومندیم در سفر به ترکیه و تور استانبول و بازدید از مراکز تاریخی و دیدنی این شهر زیبا لذت برده باشید و بهترین خاطرات و دقایق را در کنار دوستان و خانواده‌ی خود بسازید. همچنین، امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید بوده و نهایت استفاده را از آن برده باشید و راهنمای خوبی در بازدید از مرکز خرید میگروس استانبول باشد.

اگر قبلاً به ترکیه و شهر استانبول سفر کرده‌اید، خوشحال خواهیم شد تا نظرات و پیشنهادات خود را در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید و ما را در ایجاد متنی بهتر یاری کنید.
از حسن توجه شما سپاس گزاریم.