مرکز خرید مرتر در استانبول merter shopping center istanbul مرکز خرید مرتر قلب صنعت نساجی و صادرات لباس استانبول

استانبول یکی از شهر های ترکیه است که در تولید و صنعت پوشاک با دیگر کشور های دنیا به رقابت می پردازد. شهر استانبول سالانه افراد زیادی را که صرفاً به قصد خرید به ترکیه سفرکرده‌اند به سوی خود می کشاند. همچنین دیگر افرادی که به قصد تفریح و بازدید از این شهر باستانی به استانبول و تور استانبول می روند نیز حتماً در برنامه ریزی خود یک روز را مختص خرید از بازار های استانبول در نظر  می گیرند. مرکز خرید مرتر استانبول یکی از این مراکز و بازار های خرید در شهر استانبول است که به فروش لباس، کیف، کفش انواع پوشاک دیگر با کیفیت بسیار مرغوب و به صورت عمده و تکی مشغول است و از این رو هرساله میزبان افراد زیادی است که کشور خود را به قصد خرید از مرکز خرید مرتر ترک کرده اند.

مرکز خرید مرتر در استانبول merter shopping center istanbul مرکز خرید مرتر قلب صنعت نساجی و صادرات لباس استانبول

مرکز خرید مرتر استانبول در چه سالی ساخته شد؟

مرکز خرید مرتر استانبول در خیابان مرتر واقع شده این نام برگرفته از نام خانوادگی مالک شخصی زمین هایی است که اکنون این مرکز خرید و خیابان مرتر در آنجا واقع شده است. خیابان مرتر استانبول در سال ۱۹۷۰ کم کم تبدیل مرکز نساجی ترکیه شد.
این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین مکان هایی است که تولید کنندگان صنایع نساجی ترکیه را در خود به گرد هم آورده است.

مرکز خرید مرتر استانبول در کجا قرار گرفته است؟

مرکز خرید مرتر استانبول در  منطقه ی زیتون برنو و در نزدیکی محله آکسارای شهر استانبول و در قسمت اروپایی این شهر قرار گرفته است. ما در این مقاله سعی داریم تا علاوه بر معرفی این مرکز خرید مرتر  به شما عزیزان مسافر در تور استانبول اطلاعاتی درباره ی محلی که این مرکز خرید در آنجا قرار گرفته نیز در اختیارتان بگذاریم.
نام منطقه زیتون برنو از زمان امپراتوری بیزانس گرفته شده. این منطقه عمدتاً قشر کارگر استانبول را در خود جای داده است. آکسارای که منطقه زیتون برنو را در نزدیکی خود جای داده در ترکی به معنای کاخ سفید معنا می شود. این محله بخشی از منطقه فاتیح می باشد که توسط کوچ کنندگانی که برای اولین بار به این محله رفتند نام گذاری شده است.
همچنین مرکز خرید مرتر در نزدیکی فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار گرفته که می‌تواند انتخاب خوبی برای مسافران تور استانبول در روز اول و آخر سفر خود باشد. به عنوان مثال پیشنهاد ما برای شما این است که اگر صبح به استانبول رسیده اید می‌توانید به این مرکز خرید سری بزنید و سپس به هتل رفته و اگر در روز آخر سفر خود هستید و فرصت کافی در اختیار دارید قبل از اینکه به فرودگاه بین المللی استانبول بروید به این مرکز خرید رفته و از زمان خود بهره کافی را ببرید.

مرکز خرید مرتر در استانبول merter shopping center istanbul مرکز خرید مرتر قلب صنعت نساجی و صادرات لباس استانبول

امکانات موجود در مرکز خرید مرتر استانبول

مرکز خرید مرتر که در واقع بازاری است که در سراسر خیابان مرتر استانبول واقع شده به فروش عمده و تکی انواع پوشاک و لباس می پردازد. مغازه ها و تولیدی ها در دو سمت خیابان مرتر و گاه در کوچه پس کوچه های این خیابان قرار گرفته اند. همان‌طور که گفته شد. این مرکز خرید کارخانه های تولیدی با برند های معروفی از ترکیه را هم در خود جای داده است. این مرکز خرید پوشاک را بسیار ارزان قیمت و با کیفیت مرغوب به دست مشتریانش می دهد.
مسلماً برای آن دسته از افرادی که به قصد تجارت به مرکز خرید مرتر رفته و خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند خرید از این مرکز خرید بسیار مقرون به صرفه است. البته خوشبختانه برخورد فروشندگان این مرکز خرید با گردشگران بسیار مناسب است و اغلب به گردشگران تور استانبول تخفیف های بسیار خوبی می دهند.

مرکز خرید مرتر در استانبول merter shopping center istanbul مرکز خرید مرتر قلب صنعت نساجی و صادرات لباس استانبول

دسترسی به مرکز خرید مرتر استانبول

ما به شما مسافران عزیز تور استانبول پیشنهاد می کنیم در فصل جشنواره استانبول که هر ساله  از ۱۸ مارس تا ۲۶ آوریل  برگزار می شود به خرید از مرکز خرید مرتر استانبول رفته تا از تخفیف های خوبی بهره بگیرید. مرکز خرید مرتر استانبول برای افرادی که در مناطق فاتیح و آکسارای اقامت دارند بسیار راحت قابل دسترس است. همچنین از طریق مترو می توانید در ایستگاه yeni bosna پیاده شده و خیابان زیتون برنو بروید.
همچنین دو رستوران و کافه بسیار خوب cinar saray sac tava, mevlana sofrasi در نزدیکی مرکز خرید مرتر واقع شده اند.
امیدواریم خرید بسیار خوبی را در مرکز خرید مرتر در تو استانبول تجربه کنید.

آدرس مرکز خرید مرتر استانبول

Merkez Mahallesi, Merter Sk. No:31, 34164 Güngören/İstanbul, Turkey