مرکز خرید سفیر استانبول همنشین یکی از آسمان خراش‌های این شهر زیبا

هر ساله و در فصل‌های مختلف سال افراد زیادی با تهیه تور استانبول سفر به ترکیه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند تا در این شهر زیبا از مکان‌های تاریخی و فرهنگی و همچنین مکان‌های دیدنی استانبول دیدن کنند.
اما در کنار این همواره گردشگران تور استانبول خرید در این شهر را یکی از مهم‌ترین کارهای خود می‌دانند و کمتر کسی را می‌توانم پیدا کرد که فرصت خرید از برندهای مشهور و جهانی با قیمت‌های مناسب و کیفیت بالا را در تور استانبول از دست بدهد.
پس از مهم‌ترین کارهایی که باید در سفر به استانبول انجام داد خرید و بازدید از مراکز خرید متعدد این شهر است.

یکی از مهمترین مراکز خرید که در جوار یکی از بلندترین ساختمان‌های استانبول با ارتفاع ۲۶۱ متر قرار دارد، مرکز خرید سفیر استانبول است که حتماً در این سفر باید از آن دیدن کنید.
با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را به طور کامل با مرکز خرید سفیر استانبول و امکانات آن و همچنین نحوه بازدید و دسترسی به آن آشنا کنیم.

مرکز خرید سفیر استانبول همنشین یکی از آسمان خراش‌های این شهر زیبا

درباره مرکز خرید سفیر استانبول

مرکز خرید سفیر استانبول یکی از مراکز خرید مهم ترکیه است که در محله Levent لونت شیشلی که یکی از محله‌های مشهور استانبول از نظر تجاری است و در قسمت اروپایی قرار دارد، واقع شده است. این مرکز خرید در ۴ مارس سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است و در زمینی به وسعت ۱۶۵ هزار متر مربع قرار دارد و برای ساخت آن سرمایه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری هزینه شده است.

مرکز خرید سفیر استانبول دارای تعداد زیادی فروشگاه‌های متعددی است که در آن می‌توان انواع محصولات را به ویژه پوشاک درجه یک را خریداری کرد.

مرکز خرید سفیر استانبول همنشین یکی از آسمان خراش‌های این شهر زیبا

در کنار آن می‌توانید از برج آسمان خراش سفیر که در بالای این مرکز خرید قرار دارد هم دیدن کنید. این برج یکی از بلندترین ساختمان‌های استانبول است که از تمامی شهر به خوبی پیداست و طول آن ۲۶۱ متر است.
این ساختمان دارای معماری مدرن است که انرژی را در خود ذخیره می‌کند و اگر از داخل آن بازدید کنید متوجه وجود یک باغ فضای سبز می‌شوید که هوای تازه را برای محیط این برج و مرکز خرید سفیر استانبول فراهم می‌کند.

مرکز خرید سفیر استانبول همنشین یکی از آسمان خراش‌های این شهر زیبا

البته باید این را بدانید که برندهایی که در مرکز خرید سفیر استانبول مشغول به فعالیت هستند اکثراً لوکس بوده و دارای قیمت بالایی می‌باشند.
مرکز خرید سفیر استانبول در طبقه سوم این برج قرار دارد

امکانات مرکز خرید سفیر استانبول

مرکز خرید سفیر استانبول و آسمان خراش مشهور آن دارای امکانات فراوانی است که بازدید از آن را یکی از مهم‌ترین کارها در طول تور استانبول می‌کند.
اگر با ما در ادامه مطلب همراه باشید امکانات این مرکز خرید ناب را در ترکیه برای شما ذکر می‌کنیم:

  • مرکز خرید سفیر استانبول و برج‌های آن دارای یک سالن گلف سربسته مجهز است که می‌توانید در آن از ورزش گلف لذت ببرید.
  • شیشه‌های ساختمان مرکز خرید سفیر استانبول به طوری طراحی شده است که هوای تازه را از بیرون به درون می‌کشد.
  • در ارتفاع ۲۰۰ متری باغی وجود دارد که می‌توان از بالکن آن منظره‌ای عالی را از استانبول، به ویژه در زمان غروب آفتاب تماشا کنید و لذت ببرید.
  • دارای فودکورتی به نام Launch Box است که در آن می‌توانید غذاها و نوشیدنی مورد علاقه خود را خرید و نوش جان کنید.
  • این مرکز خرید در استانبول دارای سالن‌های سینمایی متعدد و همچنین سالن سینما ۴ بعدی است که جدیدترین فیلم‌های روز هالیوود و ترکیه را پخش می‌کند.
  • در سینمای ۴ بعدی این مرکز خرید یک نمایش به اجرا در می‌آید که شما را به مکان‌های دیدنی استانبول می‌برد و می‌توانید در تور استانبول از آن‌ها دیدن کنید.

مرکز خرید سفیر استانبول همنشین یکی از آسمان خراش‌های این شهر زیبا

بازدید از مرکز خرید سفیر استانبول

بازدید از مرکز خرید سفیر به خاطر داشتن یک آسمان خراش در جوار آن می‌تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد.
علاوه بر خرید و تفریح در این مکان، شما می‌توانید به طبقه‌های فوقانی آسمان خراش سفیر رفته و از آن بالا تمامی استانبول را از منظره‌ای حیرت آور تماشا کنید و لذت ببرید.

در هنگام بازدید از مرکز خرید سفیر استانبول اگر قصد داشتید از طبقه‌های بالا دیدن کنید می‌توانید با پرداخت ۱۵ لیر سوار آسانسور شده و در طبقه بالا از آن پیاده شوید.
و اگر می‌خواهید به بالکن بروید برای بزرگسالان باید ۳۶ لیر و برای کودکان باید ۳۰ لیر را پرداخت کنید.

مرکز خرید سفیر استانبول همنشین یکی از آسمان خراش‌های این شهر زیبا

در کنار بازدید از مرکز خرید سفیر اگر علاقه داشتید تا از دیگر مکان‌های دیدنی استانبول دیدن کنید می‌توانید به مکان‌های نزدیک آن نظیر پارک شهرداری بشیکتاش، گالری و مرکز هنری “آیش صنعت کولتور” و مرکز خرید اوزدیلک بروید و از این مکان‌ها هم دیدن کنید.

ساعات بازدید از مرکز خرید سفیر استانبول

برای بازدید از مرکز خرید سفیر استانبول باید بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مکان مراجعه کنید که البته در ساعات عصر بسیار شلوغ بوده پس به شما پیشنهاد می‌کنیم در تور استانبول در ساعات ظهر از این مکان بازدید کنید.

مرکز خرید سفیر استانبول همنشین یکی از آسمان خراش‌های این شهر زیبا

دسترسی به مرکز خرید سفیر استانبول

دسترسی به مرکز خرید سفیر استانبول از آن جا که در منطقه مهم شهر و در قسمت اروپایی قرار دارد آسان و بدون دردسر است و در کنار آن از آنجا که ایستگاه مترو دقیقاً در کنار آن است، می‌توانید به راحتی آب خوردن با مترو به این مکان دیدنی در استانبول دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد ما برای دسترسی به مرکز خرید سفیر این است که سوار مترو شده و در ایستگاه ۴٫Levent از قطار پیاده شده و بعد از بیرون آمدن از مترو در روبروی خود به این مرکز خرید می‌رسید.

آدرس مرکز خرید سفیر استانبول

Emniyetevleri Mahallesi, Eski Büyükdere Cd. No:1, 34415 Kağıthane/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید سفیر استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۲۶۸ ۸۰ ۸۰

مرکز خرید سفیر استانبول همنشین یکی از آسمان خراش‌های این شهر زیبا

در آخر آرزو داریم که از سفر خود در تور استانبول لذت ببرید و خاطرات طلایی را در سفر به ترکیه رقم بزنید.
همچنین امیدواریم که این مطلب شما را با این مکان دیدنی یعنی مرکز خرید سفیر استانبول به خوبی آشنا کرده باشد و راهنمایی برای خرید در تور استانبول برای شما باشد.

آیا به مرکز خرید سفیر استانبول رفته‌اید؟ پس نظرات و تجربه‌های خود را در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید تا دیگر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما استفاده کرده و خریدی بهتر را در این مرکز خرید تجربه کنند.