مرکز خرید ساپیره sapphire مکانی مناسب و مرتفع برای خرید با کیفیت

اگر برای کار یا تفریح به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول  را انتخاب کرده اید می توانید از مناظر، مساجد و مکان های تاریخی استانبول رفته و لذت ببرید؛ اما استانبول شهری است پر از مرکز خرید و اجناس با کیفیت که یکی از بهترین شهر ها برای خرید پوشاک و دیگر چیز ها است. یکی از این مرکز خرید ها که شما میتوانید اجناس خود را از آن خریداری کنید مرکز خرید ساپیره sapphire است.

مرکز خرید ساپیره sapphire که در بین محله های بشیکتاش و شیشیلی قرار دارد یکی از بلند ترین مراکز خرید این شهر با طبقات بسیار زیاد و دارای برند های معتبر و صنایع دستی ترک است که در این مطلب همراه باشید تا بیشتر راجع به ساختمان آن و طبقات آن بدانید.

مرکز خرید ساپیره sapphire مکانی مناسب و مرتفع برای خرید با کیفیتمرکز خرید ساپیره sapphire مکانی مناسب و مرتفع برای خرید با کیفیت

درباره ی مرکز خرید ساپیره sapphire

مرکز خرید ساپیره sapphire مرکز خریدی مرتفع با طول ۲۶۱ متر که این طول بدون آنتن رادیویی است و ۶۴ طبقه که ۱۰ طبقه ی آن در زیر زمین و ۵۴ طبقه ی روی زمین قرار دارد توسط گروه معماری معروف Tabanlıoğlu Architects طراحی و ساخته شده است. این مرکز خرید مرتفع و لاکچری سال ۲۰۰۶ شروع به ساخته شدن شده و در سال ۲۰۱۰ ساختن آن طول کشید و سرانجام در ۴ مارچ ۲۰۱۱ مرکز خرید ساپیره sapphire افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت و همچنین مدیریت این ساختمان به عهده ی گروه زنجیره ای kiler GYO می باشد.

ساختمان این مرکز خرید همگام با محیط زیست است زیرا که ۳۴۰۰۰ متر مربع آن به باغ و استخر اختصاص داده شده است و به همین دلیل از سازندگان آن تقدیر شده است. در هر چند طبقه بین این ساختمان این باغ ها قرار  دارد که فضای زیبایی را ایجاد کرده است.

تمام شیشه های ساختمان مرکز خرید ساپیره sapphire دو جداره بوده که همین باعث شده آلودگی و سر و صدا داخل این ساختمان نشود. البته لازم به ذکر است که برخی از طبقات این ساختمان کاربرد اقامتی دارد.

بازدید از مرکز خرید ساپیره sapphire

مرکز خرید ساپیره sapphire بلندترین مرکز خرید استانبول با طول ۲۶۱ متر است. میتوانید با بازدید از طبقات اولیه این مرکز خرید از خرید کردن در فروشگاه های برند آن لذت ببرید همچنین فروشگاه های صنایع دستی ترک نیز آن جا وجود دارد. در طبقه ی سوم زیر زمین ایستگاه مترو ای نیز وجود دارد.
مرکز خرید ساپیره sapphire علاوه بر این که رستوران های معروف و کافه های معروفی دارد بلکه فضای سبز زیبا و استخر نیز دارد همچنین تراسی دارد که با رفتن به این تراس و ۲۰۰ متر ارتفاعی که از سطح زمین دارد از منظره ی زیبای شهر استانبول لذت ببرید که منظره ی زمین گلف و تنگه ی بسفر از آنجا معلوم است قیمت بلیط تراس مرکز خرید ساپیره sapphire ۱۵ لیره میباشد که البته برای دانش آموزان این مبلغ به ۱۰ لیره کاهش میابد.

مرکز خرید ساپیره sapphire سینمای ۴ بعدی نیز دارد که شما با رفتن به این سینما حس بودن در هلیکوپتری را دارید که این هلیکوپتر به دور استانبول میگرداند و مناطق توریستی و زیبای شهر استانبول را نشان میدهد.

مرکز خرید ساپیره sapphire همه روزه از ساعت ۱۰ صیح تا ساعت ۱۰ شب باز میباشد و هنگام بازدید از این مرکز خرید باید دانست که در روزهای شنبه و یک شنبه شلوغترین روز بازدید از این مرکز خرید است.

مرکز خرید ساپیره sapphire مکانی مناسب و مرتفع برای خرید با کیفیت

دسترسی به مرکز خرید ساپیره sapphire

از آن جا که مرکز خرید ساپیره sapphire مرکز خرید معروفی است و در محله ی بشیکتاش قرار دارد دسترسی به آن ساده است. ساده ترین روش رفتن به این مرکز خرید مترو میباشد زیرا که در طبقه ی سوم زیر زمین مرکز خرید ساپیره sapphire ایستگاه مترو ی لونت قرار دارد که به آسانی میشود از آن جا بازدید کرد. همچنین با تاکسی و اتوبوس نیز میتوانید به این مرکز خرید مرتفع رفته و از آن جا بازدید کنید.

پس با توجه به مطالب بالا و همچنین در نظر گرفتن این که استانبول یکی از بهترین شهر برای خرید در میان تمام مردمان است و اینکه این شهر جز ۱۰ شهر برتر برای خرید است و همچنین تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول  به مراکز خرید با کیفیت آن از جمله مرکز خرید ساپیره sapphire بازدید کرده و از آن جا لذت کافی را ببرید.

آدرس مرکز خرید ساپیره sapphire

Emniyetevleri Mahallesi, Eski Büyükdere Cd. No:1, 34415 Levent/Kağıthane/İstanbul, Turkey

شماره تماس مرکز خرید ساپیره sapphire

+۹۰ ۲۱۲ ۲۶۸ ۸۰ ۸۰