مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول مجموعه ای بزرگ و با کیفیت در استانبول

در اینجا می خواهیم در باره ی مرکزی بی همتا که به عنوان یکی از بهترین ها در اروپا شناخته شده است ور در تور استانبول  می توانید از آن دیدن کنید صحبت کنیم. نام این مرکز, مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول می باشد که در اینجا من به توصیف آن می پردازم، پس با من همراه باشید.

مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول مجموعه ای بزرگ و با کیفیت در استانبول

در باره ی مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول:

از زمان افتتاح در سپتامبر ۲۰۰۷، مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول بدون توقف با ۳۰۰ فروشگاه به ارائه بهترین خدمات به بازدید کنندگان خود پرداخته است. ما با توجه به ۲۷۰،۰۰۰ مترمربع مساحت ساختمانی، ۸۷ هزار متر مربع مجموع مساحت فروشگاه ها، ۳۶۰۰ واحد پارکینگ و طیف وسیعی از فروشگاه ها، به شما کمک می کند تا هر آنچه را که می خواهید داشته باشید. باعث افتخار مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول است که طیف وسیعی از انتخابات مختلف را در دسترس بازدیدکنندگان بگذارد.
مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول دارای فضای داخلی و خارجی است. با گنبد شیشه ای غول پیکر و سقف های شیشه ای، این بازار خورشید را به ارمغان می آورد و هماهنگی قابل ملاحظه ای از راحتی در محیط و هوای آزاد را به بازدیدکنندگان می دهد.
ما معتقدیم که مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول باید بالاترین استانداردهای خدمات و ارائه و همچنین جزئیات معماری و راه حل های فنی را ارائه دهد. در اینجا بازدید کنندگان ما می توانند لذت بردن از نشستن در زیر سایه یک درخت یا راحتی از گفت و گو با یک مغازه دار محلی را تجربه کنند و همچنین لذت نهایی تماشای یک فیلم در یک تئاتر پیشرفته و یا تجربه ی عالی و کامل زندگی یک زندگی شهری را ببرند. همه این ها زیر یک سقف امکان پذیر است.
مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول موفق به ترکیب سرگرمی، ورزش و خرید به لطف ۱۲ مجموعه سینمای تئاتر (۱ IMAX 3D)، ۳۵۰۰ متر مربع سالن بدنسازی Hillside City و رستوران های خوب که بهترین غذاهای جهان را ارائه می دهند شده است. همچنین ۲۰ فروشگاه تخصصی کوچک در منطقه بازار این مرکز آماده خدمت به خواسته های شما برای لذت بردن از زمان خود می باشند.
از روز اول افتتاح مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول، این مرکز نام خود را بر روی بسیاری از آغاز ها قرار داده است. در سال ۲۰۰۸، بزرگترین نمایشگاه املاک و مستغلات در جهان، Mapic، جایزه ی سال را به عنوان “توسعه مرکز خرید ” به آن اهدا کرد. در سال ۲۰۰۹، ICSC شورای بین المللی خرید و فروش، به مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول جوایز افتتاحیه بزرگ، توسعه و نوسازی و جایزه ی Maxi Silver را اهدا کرد. در همان سال نیز مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا توسط ICSC اعلام شد. همچنین، مرکز خرید و فروش خرده فروشان AMPD جایزه “مرکز خرید سال” را به این مرکز خرید تحویل داد.

مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول مجموعه ای بزرگ و با کیفیت در استانبول

در مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول:

همانطور که در بالا گفته شد در این مرکز انواع و اقسام فروشگاه ها وجود دارد. در کنار خرید تفریحات دیگری از جمله سینما، رستوران ها و کافه ها و همچنین مراسم هایی که در مناسبت های مختلف اجرا میشود وجود دارد. همه ی این ها برای شما می باشد تا زمانی فراموش نشدنی را در مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول تجربه کنید.

توصیف ظاهری مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول:

در ظاهر مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول اشکال هندسی از جمله مستتطیل، دایره، مربع و … به زیبایی هرچه تمام تر به کار رفته است. به صورتی که توصیف آن را به کاری سخت تبدیل کرده است. این مجموعه دارای فضای داخلی و فضای خارجی بی باشد که فضای داخلی دارای طبقه ی همکف، طبقه ی اول و طبقه ی دوم می باشد. فضای بیرونیم به حالت بازاری معماری شده است و در مرکز آن کافه می باشد. شما در مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول به دلیل معماری فوق العاده و زیبایی که نور های طبیعی از راه گنبد و دیوار های شیشه ای وارد می شوند و نور های مصنوعی که با تلاش زیادی در این مرکز به کار گرفته شده اند رویایی ترین خرید خود را خواهید داشت.

مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول مجموعه ای بزرگ و با کیفیت در استانبول

در اطراف مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول:

مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول بین چهار خیابان katar cd ,sariyer cd ,balabandere cd ,istinye park, محاصرا شده است و در روبه روی آن، در طرف مقابل خیابان istinye park استادیوم Halı Saha قرار گرفته است. و در سمت راست آن در طرف مقابل خیابان sariye مرکز هنر و نمایش ENKA Culture and Art قرار دارد.

آدرس و اطلاعات تماس مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول:

Pınar Mahallesi, Katar Cd No:73, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

۵۵ ۵۵ ۳۴۵ ۲۱۲ ۹۰+

istinyepark.com

راه های رفتن به مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول در کنار تاکسی و ماشین شخصی، اتوبوس می باشد. که نزدیک ترین ایستگاه آن İstinye Park در خیابان katar cd می باشد مه دقیقا روبروی درب ورود می باشد و دو ایستگاه دیگر نیز در آن نزدیکی نی باشد یکی ایستگاه M.Akif Ersoy İöo در خیابان sariyer cd و یکی ایستگاه İski در خیابان balabandere cd می باشد.

مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول مجموعه ای بزرگ و با کیفیت در استانبول

ساعات کاری مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول:

این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ باز می باشد.

میانگین ساعات شلوغی این مرکز بین ساعات ۱۳:۰۰ تا ۲۰:۰۰ می باشد کا حالتی صعودی، نزولی، صعودی و باز نزولی دارد.

اوج شلوغی این مرکز بین ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۰:۰۰ می باشد.

امیدوارم در هنگام رزرو و یا خرید تور استانبول  حتما بازدید از این مکان را در ذهن خود داشته باشید.

با آرزوی زمانی خوش در مرکز خرید ایستینه پارک IstinyePark shopping center استانبول.