مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول Optimum Outlet Istanbul یکی از مراکز خرید اوت لت برای خرید خوب

بیشتر افرادی که آماده‌ی سفر به ترکیه و تور استانبول هستند برنامه‌ی خرید را در لیست خود دارند؛ برای افراد علاقه‌مند به خرید، انتخاب بهترین گزینه با کمترین قیمت همیشه در اولویت است.
در سراسر دنیا و همچنین کشور ترکیه، مراکز خریدی وجود دارند که مجموعه‌های فصل قبل طراحان برندها را با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند؛ کشور ترکیه هم که در صنعت مد و لباس بسیار قوی عمل کرده و طراحان برجسته و فعالی دارد، فروشگاه‌های بسیاری را در خود جای داده که اکثر برندهای ترک و بین‌المللی در آن شعبه دارند.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول یکی از مراکز خرید مشهور و معروف ترکیه است که اجناس فصول گذشته را با قیمت مناسب و تخفیف‌های عالی عرضه می‌کند. با ما همراه باشید تا در مطلب زیر با این مرکز خرید بیشتر آشنا شویم.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول Optimum Outlet Istanbul یکی از مراکز خرید اوت لت برای خرید خوب

درباره‌ی مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی در منطقه‌ی کادیکوی در قلب آناتولی، افتتاح شد و سالانه در حدود ۹ میلیون بازدیدکننده دارد. این مرکز خرید با جای دادن فروشگاه‌ها و برندهای داخلی و بین‌المللی در کنار هم، یک تفاوت ایجاد می‌کند که فقط در خرید نیست؛ بلکه این تفاوت شامل سبک و طراحی معماری و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های آن نیز می‌باشد.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول در زمینه‌های مختلفی از جمله ” صنعت چرم “، ” لوازم منزل”، “مد و لباس”، ” جواهرات و زیورآلات” و ” سینما و تفریحات” فعالیت دارد و از نام‌های مشهور جهانی و ترک می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

  • BAMBI
  • ARCELIK
  • ENGLISH HOME
  • KARACA
  • TEFAL
  • LD’V,S
  • ADIDAS
  • DEFACTO
  • LC WAIKIKI
  • LEVI’S
  • MANGO
  • PENTI
  • NINE WEST
  • POLO
  • LEGO

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول Optimum Outlet Istanbul یکی از مراکز خرید اوت لت برای خرید خوب

امکانات و بخش‌های مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول از سراسر استانبول دارای بازدیدکنندگان محلی و گردشگران خارجی است به همین دلیل به دنبال ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان خود و ایجاد تمایز از دیگر مراکز خرید استانبول می‌باشد که در این قسمت تعدادی از آن‌ها را باهم مرور می‌کنیم:

  • مؤسسات کرایه اتومبیل: بعضی از افراد که با گواهینامه‌ی بین‌المللی قادر به رانندگی در دیگر کشورها هستند، گاهی اوقات ترجیح می‌دهند که به‌جای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اتومبیل کرایه کنند؛ در مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول تعدادی موسسه وجود دارند که شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه و ضمانت، از آن‌ها اتومبیل و یا موتور سیکلت کرایه کنید.
  • اتاق مادر و فرزند: بسیاری از مادرانی که فرزند نوزاد دارند از مسافرت سرباز می‌زنند به دلیل آنکه رسیدگی به نوزاد، شیر دادن و تعویض پوشک آن‌ها در سفر بسیار سخت می‌باشد؛ یکی از بهترین ویژگی‌های مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول، وجود اتاق کودک و فرزند و سرویس بهداشتی مخصوص کودکان است که مادران را برای رسیدگی به فرزندانشان بسیار راحت و آسوده کرده است.
  • پارکینگ رایگان: مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول دارای ۱۵۷۰ جای پارک در پارکینگ خود است که شامل پارکینگ معلولین، موتورسیکلت و دوچرخه نیز می‌شود.
  • داروخانه و خدمات اورژانس: شاید برای شما هم پیش آمده در مسافرت به دارویی نیاز پیدا کرده‌اید ولی پیدا کردن داروخانه برایتان سخت بوده؛ در بعضی از مواقع هم هستند کسانی که در طول سفر حالشان بد شده و نیاز به دکتر پیدا می‌کنند، مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول دارای یک داروخانه و تعدادی بخش اورژانس است که در مواقع اضطراری می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.
  • صندوق امانات: گاهی اوقات وسایلی که باید با خود حمل کنید ضروری، ولی بسیار سنگین هستند؛ این مرکز خرید با اختصاص بخشی به‌عنوان صندوق امانات، این امکان را به شما می‌دهد تا با پرداخت هزینه وسایل خود را به امانت به آنجا بسپارید و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.
  • سرویس بهداشتی معلولین: حتماً پیش آمده که عزیزانی را دیده‌اید که به دلیل ناتوانی جسمی از گردش در سفر و یا حتی مسافرت امتناع می‌کنند؛ مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول این نگرانی را برای این افراد از بین برده و با تعبیه‌ی مکان‌هایی مخصوص آن‌ها خصوصاً سرویس بهداشتی، این امکان را بهشان می‌دهد تا همپای دیگران به گشت و گذار بپردازند.
  • زمین بازی کودکان: اگر فرزندانتان از خرید و پیاده روی کم حوصله شده‌اند، نگران نباشید! این مرکز خرید یک فضای بازی را به‌صورت رایگان در اختیار کودکان قرار داده تا بتوانند در آن محل اوقات شادی را سپری کنند.
  • سینما: مانند اکثر مراکز خرید استانبول، مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول دارای چندین سالن سینماست. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پایان روز شلوغ خرید، دیدن یکی از آخرین فیلم‌های در حال اکران جهان است.
  • مجموعه رستوران‌ها و کافه‌ها: اگر از راه طولانی و سمت اروپایی استانبول به مرکز خرید اپتیموم اوت لت آمده‌اید، حتماً برگشتن به هتل و خوردن نهار برای شما مقدور نمی‌باشد؛ پس برای رفع خستگی چای دبش و باقلوای ترک بهترین گزینه است. این مرکز خرید مانند بیشتر مراکز خرید بزرگ استانبول یک مجموعه از رستوران‌ها و کافه‌های مشهور را گرد هم جمع کرده که بیشتر آن‌ها ترک هستند.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول Optimum Outlet Istanbul یکی از مراکز خرید اوت لت برای خرید خوب

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول Optimum Outlet Istanbul یکی از مراکز خرید اوت لت برای خرید خوب

بازدید از مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

برای بازدید از مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول، این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب پذیرای مراجعه کنندگان می‌باشد.
در ساعات ابتدایی روزهای هفته زمان خلوت‌تری سپری می‌کند و در زمان تعطیلات و آخر هفته بسیار شلوغ است.
این مرکز خرید همواره دارای تخفیف‌های و پیشنهادات عالی است که اگر در جشنواره‌های مناسبتی به آنجا بروید هم از تخفیف‌های استفاده می‌کنید هم از دکوراسیون زیبای آن لذت خواهید برد.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول Optimum Outlet Istanbul یکی از مراکز خرید اوت لت برای خرید خوب

دسترسی به مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

از آنجایی که مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول در قلب آناتولی واقع شده است، حمل و نقل به آن بسیار راحت و بهینه است؛ اگر در منطقه‌ی تقسیم اقامت دارید، لازم است مسیر طولانی‌تری را طی کنید تا به این فروشگاه برسید.
جدا از تاکسی که اولین گزینه برای وسایل نقلیه‌ی عمومی است، می‌توانید در ایستگاه “تقسیم” سوار مترو شوید و به سمت ایستگاه “گایره تپه” بروید؛ بعداز پیاده شدن در این ایستگاه و در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه اتوبوس “کوپ رولو کاوشاک” رفته و به سمت “ینی صحرا” سوار اتوبوس شوید؛ وقتی به این ایستگاه رسیدید، فقط به مدت ۵ دقیقه پیاده روی با مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول فاصله دارید.

همچنین برای رفتن به این مرکز خرید تعدادی اتوبوس در میدان تقسیم وجود دارند در ساعاتی مشخص به‌صورت رفت و برگشت، مسافران را به سمت “ینی صحرا” برده و از آنجا نیز به تقسیم بازمی‌گردانند. با توجه به این که تمامی ساعات آن در “نقشه‌ی گوگل” مشخص است شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت با هزینه‌ی مناسب به مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول برسید.

آدرس مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

Yeni Sahra Mahallesi, Demokrasi Cd No:2, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

+۹۰ ۲۱۶ ۶۶۴ ۱۴ ۱۴

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول Optimum Outlet Istanbul یکی از مراکز خرید اوت لت برای خرید خوب
برای شما سفری خوش به ترکیه و تور استانبول آرزومندیم و امیدواریم با دوستان و خانواده‌ی خود خاطرات طلایی رقم بزنید.
همچنین امید است مطلب فوق برای شما مفید بوده و راهنمای خوبی برای بازدید از مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول در سفر شما باشد.

اگر قبلاً به ترکیه و یا تور استانبول سفر کرده‌اید و در مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول حضور داشته‌اید، خوشحال خواهیم شد اگر نظرات و پیشنهادات خود را در زیر این مطلب با ما درمیان بگذارید و ما را در ارائه‌ی هرچه بهتر مطالب یاری کنید.
از توجه شما صمیمانه سپاس گزاریم.