مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول یکی از متفاوت ترین مراکز تجاری استانبول

استانبول یکی از بزرگترین پایتخت های فرهنگی جهان است که سرشار از بناهای تاریخی و فرهنگی است علاوه بر این سازه های تاریخی و قدیمی معماری جدید استانبول ترکیه نیز حرف هایی برای گفتن دارد شما می توانید با قدم زدن در این شهر زیبا از آسمان خراش ها و برج های بلند لذت ببرید.
این بناهای زیبا اکثراً دفترها و ادارات و شرکت‌های بزرگی هستند اما بعضی از این ساختمان ها مربوط به مرکز های خرید تجاری می‌باشند استانبول مراکز این چنین بسیارند اما این مرکز یکی از متفاوت ترین و مجهزترین در این بین می باشد.
مدتی است که معماری شهر استانبول در حال تغییر است و معماری مدرن نقش پر رنگی در ساخت مراکز تجاری و اداری دارد.
مرکز خرید اتریوس Astoria  استانبول گلچینی از بهترین برندهای ترکیه ای و بین المللی را در بیش از ۱۱۰ فروشگاه گردهم آورده از جمله رستوران ها و کافه های لاکچری که منوی کامل از تمام دنیا سرو می کنند.

مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول یکی از متفاوت ترین مراکز تجاری استانبول

درباره مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول

این مال استثنایی و بزرگ مساحت ۳۵ هزار متر مربع را اشغال می کند که ۲۵ هزار متر آن مربوط به ۱۱۰ مغازه فعال که تمامی آنها مارک های معتبر و پرطرفدار دنیا می باشند تعلق دارد این مورد فوق العاده بسیار نورگیر است که با پنجره های ۴۹ متری حس عجیبی  در مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول به شما دست خواهد داد همچنین پارکینگ  این مجموعه گنجایش ۸۳۰ وسیله نقلیه را طبق استاندارد ایالات متحده با رمپ های گسترده در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.
اگر دوست ندارید در هتلهای ۵ ستاره و لوکس اقامت داشته باشید کنار مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول ۱۶۰ خانه به صورت اجاره‌ای کوتاه یا بلند مدت وجود دارد خدمات به صورت کاملاً حرفهای انجام میشود که شما و خانواده تان احساس می کنید در خانه خود قرار دارید در املاک زیبای کمپینسکی.

دسترسی  مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول

مطابق معمول تور استانبول برای رسیدن به مقصد خود می توا نید از میدان تکسیم ماشین کرایه کنید و یا از تمام نقاط شهر به ایستگاه مترو بروید و  سوار خط M2 بشوید و در ایستگاه گایرتپه پیاده شوید و با دنبال کردن تابلو ها و علائم به مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول برسید.

مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول یکی از متفاوت ترین مراکز تجاری استانبول

امکانات و تفریحات مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول

سالن ماساژ و اسیایی معروف باشگاه تناسب اندام carrera که با آخرین تجهیزات آموزشی و پیشرفته ورزشی در خدمت شماست و استخر سرپوشیده که برای سینمای چند گانه استفاده می شود. موقعیت جدیدی برای جذابترین جاذبه توریستی در استانبول پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۰ دارد زیرا ترکیبی از نام کمپینسکی و محبوب ترین برندها و مارک های جهان گردشگران را به این بازار جذب می‌کنند.
همان‌طور که گفتیم مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول شامل بزرگترین مارکهای تجاری در زمینه پوشاک فرنیچر یا لوازم خانگی عطر ایجاد وسایل کامپیوتری و گجت ها در بخش خدماتی و یا تفریحی نیز بسیار پر قدرت ظاهر شده است. بهترین رستوران ها و کافه ها و باشگاه های تندرستی و اسپا نیز در این مجموعه به بهترین شکل وجود دارد.

حال نیز بخشی از این خدمات و برند ها را برای شما شرح می دهیم:

  • رستوران ایتالیایی بافتو baffeto
  • رستوران فوق العاده بیگ چف big chef
  • پاستا و سالاد های بی نظیر contrarily
  • نان و شیرینی پزی به سبکی نو bozova
  • کافه نرو nero
  • باشگاه بدنسازی و اسپای کار را carerra
  • کالای خواب چاکرا chakra
  • سی تی کار کر city car care
  • دی ان آر محصولات کمیاب موزیک و کادو های بی نظیر d&r
  • عطر های دست ساز d&r
  • رستوران ترکیه‌ای handle break
  • شیرینی پزی مدرن furniture art
  • غذاهای مدیترانه‌ای fresh salads life

و بسیاری دیگر از برندهای بزرگ دنیا همه و همه در مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول

مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول یکی از متفاوت ترین مراکز تجاری استانبول

بازدید مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول

همان‌طور که گفتیم مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول شامل بزرگ‌ترین مارس‌های تجاری درزمینهٔ پوشاک فرنی چر یا لوازم خانگی عطر ایجاد وسایل کامپیوتری و گجت ها در بخش خدماتی و یا تفریحی نیز بسیار پر قدرت ظاهر شده است.
یکی دیگر از دلایل بازدید مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول، این مرکز حامی  بسیاری از نمایشگاه ها یا برنامه‌ می باشد که هر ساله در خود مرکز خرید نیز همایش ها و یا نمایشگاه های بسیار زیبا و آموزنده  را برگزار می‌کنند. می‌توان گفت تقریباً هر هفته یک مسابقه یا برنامه دارند اینجا کمی راجع به این نمایشگاه ها می‌پردازیم.
نمایشگاه اتومبیل بیرموت که بین بیست تا بیست و چهارم مارس امسال برگزار شد شاره می کنیم. در این نمایشگاه متخصصین صنعت ماشین حضور داشتند که از جدیدترین محصولات رو نمایی شد.
۲۲ مارس روز جهانی آب که یکی از جالب ترین برنامه های این مجتمع بود مسئولیت های افراد جامعه در قبال آب این هدیه الهی را به مردم بازدیدکننده در آن روز از مجتمع یاد داد.

آدرس مرکز خرید اتریوس Astoria استانبول

Esentepe Mahallesi, Büyükdere Cad. Astoria Kuleleri No:127, 34394 Esentepe/Şişli/Şişli/İstanbul, Turkey

و در انتها خیلی ممنونم که تور استانبول را انتخاب کردید.