مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول یکی از زیباترین مراکز خرید ساحلی برای خریدی عالی

خرید در استانبول یکی از هدف‌های اصلی هزاران نفری است که با تهیه تور استانبول به این شهر زیبا و دوست‌داشتنی سفر می‌کنند. البته جدا از خرید، بازدید از مکان‌های دیدنی استانبول هم یکی دیگر از هدف‌های اصلی سفر به ترکیه است اما ازآنجاکه ترکیه مرکز تولید و بازرگانی پوشاک محسوب می‌شود کمتر کسی پیدا می‌شود که فرصت خرید در استانبول را ازدست‌داده و از مراکز خرید استانبول که جزو بهترین مراکز خرید منطقه محسوب می‌شوند، دیدن نکند.
یکی از این مراکز خرید که بسیار مشهور و زیبا می‌باشد، مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول آیت که اگر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید شمارا به‌طور کامل با این مرکز خرید آشنا کرده و نحوه دسترسی و بازدید از آن را برای شما بازگو می‌کنیم.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول یکی از زیباترین مراکز خرید ساحلی برای خریدی عالی

درباره مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول یک مرکز خرید ساحلی بسیار زیبا است که در ۴ اکتبر سال ۲۰۱۲ افتتاح‌شده است و تا امروز محبوبیت زیادی را بین مردم استانبول و گردشگران تور استانبول پیداکرده است.
این مرکز خرید که در کنار آکواریوم بسیار بزرگی به همین نام در نزدیکی فرودگاه آتاتورک و پلاژ گونش در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول یکی از زیباترین مراکز خرید ساحلی برای خریدی عالی

امکانات مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا یک مجتمع بسیار بزرگ و پر امکانات ۵ طبقه است که به طرز بسیار جذابی طراحی‌شده است. مرکز خرید آکوا فلوریا دارای زمینی به مساحت ۴۵,۰۰۰ هزار مترمربع می‌باشد که شامل قسمت‌های گوناگونی همچون:

  • آکواریوم فلوریا
  • سالن آمفی‌تئاتر روباز
  • ۱۱ سالن سینما
  • داروخانه
  • نمایندگی از برندهای معروف دنیا
  • فروشگاه‌های پوشاک
  • فود کورت
  • محلی برای پیاده‌روی
  • لوازم‌خانگی فروشی
  • کتاب‌فروشی و …

می‌باشد.
سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه بزرگ مساحت چشم‌گیری را به خود اختصاص داده که گنجایش ظرفیت ۹۰۰ نفر را در سالن روباز خود دارد. همچنین وجود آکواریوم فلوریا که یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا به‌حساب می‌آید، مهم‌ترین ویژگی این مرکز خرید است. این آکواریوم دارای مجموعه بی‌نظیری از موجودات دریایی از ۱۷ نقطه جهان می‌باشد.
همچنین این مرکز خرید ۱۱ سالن سینما دارد که حدود ۱۲۸۰ نفر گنجایش دارد. قسمت فود کورت نیز در تراس مجتمع واقع‌شده و منظره‌ای زیبا را هنگام استفاده از کافی‌شاپ‌های معروف همچون استارباکس و رستوران‌های بی‌نظیری همچون steak House که به سرو غذاهای ترکی و نوشیدنی‌های لذیذ می‌پردازند به شما هدیه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب مرکز خرید آکوا فلوریا قرار داشتن در سواحل شنی و داشتن منظره‌ای زیبا از دریای مرمره و غروب خورشید است.این مرکز خرید دارای وای فای رایگان نیز می‌باشد. برندهای شناخته‌شده دنیا در این مجتمع به گرد هم آمده‌اند. همچنین این مرکز خرید برای کودکان شما نیز بسیار موردتوجه است چراکه برندهای معروفی از اسباب‌بازی را در خود جای‌داده.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول یکی از زیباترین مراکز خرید ساحلی برای خریدی عالی

بازدید از مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا یک مقصد بسیار ارزشمند برای صرف یک روز کامل در تور استانبول در کنار خانواده است. همان‌طور که گفته شد آکواریوم فلوریا نیز در این مجموعه وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌شود حتماً از آن بازدید کرده چراکه این آکواریوم به‌تنهایی یکی از پربازدیدی‌ترین و مهم‌ترین نقاط توریستی در دنیا و استانبول می‌باشد. همچنین پارک ساحلی فلوریا نیز در نزدیکی مرکز خرید آکوا فلوریا واقع‌شده که یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی استانبول به‌حساب می‌آید، پس وقت را تلف نکرده و حتماً با خانواده خودسری به این پارک بسیار زیبا زده و نهایت استفاده را از وقت خود در تور استانبول به عمل‌آورید.

ساعات بازدید از مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

برای بازدید از مرکز خرید آکوا فلوریا می‌توانید قبل از غروب خورشید به آنجا رفته تا بتوانید غروب خورشید دریای مرمره را تماشا کنید. البته به یاد داشته باشید این ساعات جزو شلوغ‌ترین ساعات به‌حساب می‌آید و اگر میل دارید تا در آرامش و سکوت به خرید بپردازید سعی کنید تا در ساعات اولیه صبح بعد از صرف یک صبحانه لذیذ در همین مجتمع به کار خود ادامه دهید.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول یکی از زیباترین مراکز خرید ساحلی برای خریدی عالی

دسترسی به مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

ایستگاه مترو در استانبول بهترین راه برای رسیدن به مقصد موردنظر می‌باشد. شما می‌توانید ایستگاه مترو فلوریا پیاده شده و پس از گذر از پارک ساحلی فلوریا به مرکز خرید آکوا فلوریا خواهید رسید.

آدرس مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

Şenlikköy Mahallesi, Yeşilköy Halkalı Cd. No:93 D:Yeşilköy Halkalı Cd, 34153 Bakırköy/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۵۷۴ ۵۹ ۰۰

سخن آخر درباره مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

در آخر امیدواریم که در سفر به ترکیه با تور استانبول، خاطراتی طلایی و بسیار زیبا را برای خود و همراهانتان رقم بزنید و از این سفر لذت ببرید.
و هم‌چنین آرزو داریم این مطلب شمارا به‌طور کامل با مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول آشنا کرده و راهنمایی برای خرید در استانبول برای شما بوده باشد.

اگر قبلاً به مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول رفته‌اید خیلی خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خود را در طول بازدید از این مکان دیدنی در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید تا دیگران هم بتوانند از نظرات و تجربه‌های شما بهره‌مند شوند.