مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center استانبول بهترین مکان برای خرید، تفریح و حتی اقامت

اگر قصد سفر به ترکیه و شهر استانبول و تهیه تور استانبول  را دارید و می خواهید از تمام زمان خود به خوبی استفاده کنید من مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center را به شما پیشنهاد میکنم، جایی بزرگ، زیبا، با امکانات بالا و کیفیت عالی در ارائه خدمات به شما دوستان و مشتریان عزیز.

مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center استانبول بهترین مکان برای خرید، تفریح و حتی اقامت

درباره ی مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center استانبول

مرکز خرید آکاسیا Akasya فقط یک مرکز خرید نیست. این یک مجموعه عظیم است که به جز اینکه یک مرکز خرید بسیار بزرگ با تمام موارد مورد علاقه شما است شامل اقامتگاه ها، دفاتر، دو پارک (یک فضای سبز و یک فضای بازی کودک، یک پارک تفریحی با موضوع و تم تفریح در کنار آموزش برای کودکان) می باشد. مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center به بازدید کنندگان خود یک معماری منحصر به فرد را نشان می دهد. معماری مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center به این صورت است که سقف آن با ارتفاع ۳۰ متر کاملا شیشه ای می باشد تا بتواند بیشترین نور طبیعی را در روز به داخل آکاسیا برساند. ارتفاع طبقه ی همکف با طبقه ی اول ۸ متر می باشد که دلیل این کار دادن حس خرید در خیابان به مشتری می باشد و این مرکز خرید دارای ۲۷۵ مغازه می باشد. خیابان بغداد، یکی از مهمترین مکانهای خرید در طرف آسیایی استانبول، به عنوان یکی از مدل های فضاهای مفهومی معماری موجود در مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center بوده است. تقریبا تمام امکانات اصلی خیابان بغداد در قالب طرح همکاری آکاسیا گنجانده شده است – پنجره های بلند سفارشی از مارک های مشهور جهان، خیابان را به تصویر می کشند، در حالی که پیاده روهای وسیع و باز درون مرکز خرید آکاسیا در زیر نور طبیعی، به مرکز خرید جانی تازه که مختص مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center است را می دهد، پل ها و نرده های شیشه ای اثر بصری مغازه ها را افزایش می دهند و محیط اطراف را جذاب می کند. در زمان غروب آفتاب، نورگیر شیشه ای، نور طبیعی را در کل راهرو های آکاسیا Akasya  به صورت رویای پخش می کند و همچنین درشب درخشش نور ستاره ها فضایی دیدنی در درون مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center به وجود می آورد. به طور خلاصه، تمام جزئیات خیابان اصلی بغداد در آکاسیا Akasya گنجانده شده است، جایی که خرید بی وقفه از طریق نزدیکی فروشگاه ها به یکدیگر امکان پذیر است.

مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center استانبول بهترین مکان برای خرید، تفریح و حتی اقامت

شما در مرکز خرید آکاسیا میتوانید سه کار انجام دهید:

  • خرید
  • تفریح
  • رفتن به رستوران و کافه
  1. اگر قصد خرید دارید به بهترین مکان ممکنه آمده اید چرا که چون در اینجا شما محبوب ترین فروشگاه های برند زنجیره ای ترکیه و بعضی از برند های معروف جهانی که دسترسی به آن سخت است را میتوانید ببینید. فروشگاههای برندی مانندCrate & Barrel, Brooks Brothers که دیگر حتی در Zorlu Center که یکی از بزرگترین مجموعه های استانبول می باشد نمایندگی ندارند را در این مرکز یعنی مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center می توانید ببینید. برند های دیگر مانند Rag & Bone نیز به محبوبیت مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center کمک کرده است؛ اما وجود برند Victoria’s Secret در این مرکز است که باعث شده است از مراکز اطراف خود محبوب تر باشد و انرژی کمتری برای رقابت با آن ها به کار ببرد. از برند های موجود دیگر در مرکز خرید آکاسیا میتوان به:
    • Apple Store,
    • Burberry,
    • Tod’s,
    • Hugo Boss,
    • Michael Kors,
    • Sandro Paris,

و … اشاره کرد.

  1. اگر قصد تفریح دارید بدانید مکانی بهتر از مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center پیدا نمیکنید چرا که چون سالن های سینمایی که در قسمت شمالی مرکز می باشند با آخرین و به روز ترین تکنولوژی های موجود در ذهن طراحی شده اند و تمرکز اصلی آن بر راحتی و سبک مدرن است. بخش سالن های سینما، ۱۵ سالن سینما با ۲۵۰۰ صندلی همراه با یکی از بزرگترین نمایشگر Imax اروپا و دو قسمت VIP در یک محیط متمایز ارائه می دهد که موازی با مفهوم مرکز خرید است. این قسمت از مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center همچنین یک رستوران با فضای بزرگ و تراس فضای باز ارائه می دهد. نگران تفریح کودکان خود نباشید زیرا مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center بهترین ایده را برای شما دارد. نظرتان راجع به تفریح و تعلیم هم زمان کودک خود چیست؟ KidZania بزرگترین مرکز جهانی آموزش از طریق تفریح، با نام تجاری “Children’s Country” که به مفهوم “کشور کودکان” است برای کودکان یک محیط منحصر به فرد برای یادگیری از طریق نقش بازی کردن است، KidZania اولین نمایندگی ترکیه خود را در مرکز خرید آکاسیا Akasya Center ، در ۹،۹۰۰ متر مربع باز می کند. کودکان، بسته به مهارت و منافع خود، می توانند از بیش از ۹۰ نقش و حرفه در بیش از ۶۰ مکان مختلف نقش و فعالیت خود را انتخاب کنند. با تکیه بر زندگی واقعی در شهر کودکان می توانند نقش حرفه ای زندگی واقعی خود را مانند پزشک، آتش نشان، خلبان هواپیما و غیره را انتخاب و بازی کنند. KidZania نقاط مختلف بازی بر اساس زندگی واقعی را در مقیاس کودکان ارائه می دهد. این شامل یک بیمارستان، یک واحد آتش نشانی، یک تئاتر، موزه باستان شناسی، یک آکادمی پرواز، یک مرکز بهداشت دندانپزشکی، یک داروخانه، یک استودیوی تلویزیونی، یک بانک، یک ورزشگاه و دیگر موارد می شود.
  2. اگر گشنه هستید و قصد خوردن غذایی بهداشتی و لذیذ را دارید یا حتی خسته از خرید هستید و میخواهید با نوشیدن یک قهوه و یا خوردن بستنی انرژی خود را باز گردانید اصلا نگران نباشید احتیاج به پیمودن مسیری طولانی در خارج ازمرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center نیست فقط کافی است نگاهی به اطراف خود در درون مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center بیندازید تا متوجه شوید که به کدام سمت بروید برای رفتن به کافه و یا رستوران. اول از همه این مرکز خرید مجهز به یک فوت کرد ۳۶۰ درجه با ظرفیت بیش از ۲۰۰۰ صندلی می باشد. فوت کرد شامل رستوران هایی است با انواع غذاهای فرنگی و محلی استانبول؛ و همچنین کافه هایی عالی.

مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center استانبول بهترین مکان برای خرید، تفریح و حتی اقامت

امکانات دیگر مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center استانبول

اگر با ماشین شخصی به مرکز خرید آکاسیا رفته اید، این مرکز دارای پارکینگی عظیم است پس نگران نباشید، اگر کودک خردسال خود را به همراه دارید و نگران خسته شدن او و خودتان هستید باز هم مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center برای شما کار را راحت کرده است! زیرا مهد کودک و اتاق های خانوادگی در هر طبقه را برای آسایش شما در ساخت سازه ی خود به کار برده است، خدمات حمل و نقل ۷ ستاره و خدمات باربری برای زمانی که اجناس خریداری شده توسط شما زیاد است و به تنهایی از پس جا به جا کردن آن بر نمی ایید در این جا به کار گرفته شده است،  Wi-Fi رایگان در کل مرکز خرید در دسترس شما می باشد تا به آسانی به کارهایتان برسید و …، در این مرکز برای مهمانان ناتوان و معلول امکانات دوستانه ای به کار رفته است . همچنین پارک آکاسیا Akasya park با ۱۰،۰۰۰ مترمربع واقع در نزدیکی ورودی شمالی مرکز خرید بهترین آب و هوا را در آن جا به ارمغان آورده است. پارک آکاسیا Akasya park تنها به دلیل اینکه جزوی از مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center است معروف نیست بلکه دلیل دیگر آن فضای سبزی است که در نقطه ی مرکزی مجموعه ی آکاسیا قرار دارد و کانال های آبی که از درون پارک میگذرند آن را به یک مکان دیدنی زیبا و خوش آب و هوا تبدیل کرده است، همچنین پارک آکاسیا Akasya park به بازدیدکنندگان خود امکان استراحتی شاداب کننده در مرکز خود را میدهد. این پارک همچنین دارای یک صحنه ی اجرای کنسرت در محیط باز است. دلیل تاسیس این پارک آوردن آب و هوایی تازه به درون زندگی اجتماعی مردم استانبول بود. پارک آکاسیا Akasya park برنده ی جایزه ی Best Landscape”  Award 2016 از Plan Magazine می باشد.

مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center استانبول بهترین مکان برای خرید، تفریح و حتی اقامت

اطلاعات تماس و آدرس مرکز خرید آکاسیا:

مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center در منطقه ی Acıbadem واقع در ناحیه ی Üsküdar استانبول، در قسمت اصلی سمت آناتولی، واقع در قلب استانبول، در مجاورت بزرگراه های اصلی متصل به قسمت اروپایی و آسیایی استانبول واقع شده است که دسترسی کامل به حمل و نقل عمومی از جمله مترو، اتوبوس و کشتی های کوچک مسافر بری بین شهری از طریق خلیج مرمره و همچنین از طریق یکی از بزرگ ترین راه هایی که در ترکیه بر روی آن به مبلغ ۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است را دارد.

Acıbadem Mah. Çeçen Sk. Akasya AVM, 34660 Üsküdar/İstanbul, Turkey

۷۲ ۰۳ ۳۲۵ ۲۱۶ ۹۰+

ساعات کاری مرکز خرید آکاسیا:

مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center استانبول همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ باز است

و میانگین ساعات شلوغی آن از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۱:۰۰ می باشد.

پس اگر به ترکیه و تور استانبول  سفر کردید حتماً به مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center بروید و از آن دیدن کنید. باور کنید تجربه ی به دست آمده در این مکان را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد.