مکانی مناسب و مدرن برای خریدی لذت بخش در قیمتی مناسب

اگر برای کار یا تفریح به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول را انتخاب کرده اید میتوانید از مناظر، مساجد و مکان های تاریخی استانبول رفته و لذت ببرید. اما استانبول شهری است پر از مرکز خرید و اجناس با کیفیت که یکی از بهترین شهر ها برای خرید پوشاک و دیگر چیز ها است. یکی از این مرکز خرید ها که شما میتوانید اجناس خود را از آن خریداری کنید مرکز خرید آرماگان armaggan است.

مرکز خرید آرماگان  armaggan مرکز خریدی است واقع در محله ی ملا فناری استانبول، مرکز خریدی است که اجناسی با قیمت مناسب و متوسط به فروش میرساند. با این متن همراه باشید تا راجع به مرکز خرید آرماگان armaggan و اجناس موجود در آن بیشتر اطلاعات کسب کنید.

درباره ی مرکز خرید آرماگان armaggan

مرکز خرید آرماگان armaggan که مرکز خریدی است در خیابان نور عثمانیه واقع در محله ی ملا فناری جز مرکز خرید های کلاس قیمت متوسط در ترکیه میباشد. این مرکز خرید میتواند بهترین انتخاب برای خرید سوغاتی هنگام سفر به ترکیه میباشد. اما اجناسی که میتوانید با رفتن به مرکز خرید آرماگان armaggan تهیه کنید می توانند شامل پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، و یاشند و همچنین یکی از بهترین مرکز خرید هایی که اجناس ترک اصل در آن جا به فروش میرسد.

مرکز خرید آرماگان armaggan به خاطر فروش جواهرات و زیر آلات تزئینی که میفروشد معروف است و هنگام سقر به استانبول برای خرید جواهرات با قیمت مناسب و زیبا یکی از آن مرکز خرید هایی است که میتوان انتخاب کرد و از آن جا خرید کرد.

بازدید از مرکز خرید آرماگان armaggan

هنگامی که شما وارد خیابان نور عثمانی می شوید تا از مرکز خرید آرماگان armaggan بازدید کنید شاهد برند های معروف ساعت و جواهر فروشی معروف در داخل این خیابان میشود یکی از این برند هایی که میتوان نام برد برند معروف رولکس می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که این محله محله ای است که مرکز خرید زیور آلات و جواهر و ساعت و طلا می باشد پس برای خرید هرگونه از این اجناس میتوانید به این محله رفته و از آن جا بازدید کنید.

هنگامی که شما وارد مرکز خرید آرماگان armaggan می شوید اولین فروشگاه هایی که نظر شما را جلب می کند جواهر فروشی های موجد در این مرکز خرید است. در قسمتی از این مرکز خرید دیواری وجود دارد که روی این دیوار پر از گیاهان زیبایی است که در نزدیکی آن کافه ای وجود دارد که می توان از آن جا چای یا قهوه گرفت و در کنار این دیوار زیبا بنوشید و لذت یبرید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که مرکز خرید آرماگان armaggan دارد برگذاری نمایشگاه های هنری در داخل این مرکز خرید است که علاوه بر خرید از این مرکز خرید می توان به بازدید از این نماشگاه رفته و لذت ببرید.

همچنین رستوران ها و کافه های دیگری در طبقات مختلف این مرکز خرید قرار دارند که از این مکان ها نیز می توانید بازدید داشته باشید.

مرکز خرید آرماگان همه روزه به جز یک شنبه ها از ساعت ۹ صیح تا ۷ بعر از ظهر برای بازدید و خرید باز می باشد و می توان به آن جا رفت و از خرید کردن با قیمتی مناسی لذت ببرید.

دسترسی به مرکز خرید آرماگان armaggan

از آن جا که مرکز خرید آرماگان در خیابان نور عثمانیه در محله ی ملا فناری قرار دارد  دسترسی به این مرکز خرید با مترو و اوتوبوس سخت می باشد زیرا که این محله مرکز فروش طلا و جواهر است اما شما می توانید در ایستگاه اوتوبوس یا مترو نزدیک به مسجد پیاده شوید و از آن جا تا مرکز خرید آرماگان armaggan در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی است. هنگام بازگشت از این مرکز خرید مسولین این مرکز برای شما تاکسی گرفته تا شمارا به محل اقامت مورد نظرتان برسانند.

پس با توجه به مطالب بالا و همچنین در نظر گرفتن این که استانبول یکی از بهترین شهر برای خرید در میان تمام مردمان است و اینکه این شهر جز ۱۰ شهر برتر برای خرید است و همچنین تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول به مراکز خرید با کیفیت آن از جمله مرکز خرید آرماگان armaggan بازدید کرده و از آن جا لذت کافی را ببرید.

آدرس مرکز خرید آرماگان armaggan

Mollafenari Mahallesi, Ç. Nuruosmaniye Cd. No:65, 34120 Fatih/İstanbul, Turkey

شماره ی تماس مرکز خرید آرماگان armaggan

+۹۰ ۲۱۲ ۵۲۲ ۴۴ ۳۳