مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول بهترین مکان برای گذراندن اکثر زمان خود در سفرتان به استانبول

در اینجا من می خواهم شما را با مجموعه ای شگفت انگیز به نام مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول آشنا کنم تا در خرید تور استانبول و سفر به این شهر لحظه ای درنگ نکنید. این شما و این هم یکی از بهترین مراکز استانبول.

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول بهترین مکان برای گذراندن اکثر زمان خود در سفرتان به استانبول

درباره ی مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول اولین بار در های خود را در سال ۲۰۰۸ به روی بازدیدکنندگان و مشتریان خود باز کرد و از آن زمان با برنامه ریزی سنگین در حال ارائه خدمات به بهترین شکل ممکنه به مشتریان خود است. مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول بزرگترین مرکز خرید در کانسپت outlet می باشد. outlet به معنای بازاری با قیمت های مناسب است که هر فردی از هر قشری از جامعه می تواند از آن خرید کند. مساحت در بر گیرنده ی مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول ۹۶,۰۰۰ متر مربع می باشد که دارای ۱۹۸ فروشگاه و ۴۵۰۰ جای پارک می باشد.

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول، مرکز خریدی است با کانسپت فضای باز و این کانسپت را با داشتن خیابان، میدان، فضای سبز و حتی یک دریاچه ی کوچک که در آن اردک ها شنا میکنند نشان می‌دهد. طاووس، کبوتر و خرگوش دوستان دیگری هستند که در اطراف دریاچه ی مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center زندگی میکنند، این دوستان ما، با خوش‌حالی در کنار بازدیدکنندگان در بین علفزار و نیزار هایی که برایشان در آن جا قرار گرفته است زندگی میکنند، اما بیش تر دوستدار کودکان هستند!

کلیات مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول دارای امکانات زیادی از جمله فروشگاه های خرید، تفریحگاه های متنوع، رستوران ها و کافه های با کیفیت، اقامتگاه برای گزراندن زمان بیشتری در این مرکز خرید می باشد، که در ادامه با گفتن جزئیات تمام این موارد شما را آگاه می‌کنیم که در تور استانبول نرفتن به مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول یک اشتباه بزرگ است.

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول بهترین مکان برای گذراندن اکثر زمان خود در سفرتان به استانبول

فروشگاه های مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

در مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول شما می توانید از دو فضای متفاوت در هنگام خرید لذت ببرید:

  1. فضای خرید بسته که درون چهار دیواری مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Centerقرار دارد. این فضا در دو طبقه و به صورت دایره ای شکل طراحی شده است و شما با ایستادن در مرکز این دایره در طبقه ی اول میتوانید تمام فروشگاه ها را به علاوه ی سقفی بلند و شگفت انگیز مشاهده کنید. با نگاه کردن به سقف حس بودن در بازار بزرگ زمان عثمانی به شما دست می‌دهد، طرح های این سقف گنبدی مانند با دست کنده کاری شده اند که نتیجه ی این طراحی زیبا و هوشمندانه ی مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول خیره کردن چشمان شما به خود می باشد.
  2. اما اصل جذابیتمرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول به فروشگاه های موجود در فضای باز آن است. فضای خیابان حال و هوای شهر های مدیترانه ای را دارد به این صورت که در خیابان درخت های زیتون با گل های هر فصلی که در آن باشیم وجود دارد. دکور ویترین ها به طرز خیره کننده ای طراحی شده اند و در هنگام خسته شدن در آن نیمکت های زیبایی برای استراحت وجود دارد.

تفریحگاه های مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول دارای انواع و اقسام تفریح ها می باشد که تک به تک آن هارا برای شما توضیح می دهم.

  1. شهر بازی دقیقا درون فضایی که متعلق بهمرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول می باشد قرار دارد که برای خوش گذرانی در هر سنی که باشید بهترین جاست که دارای بازی هایی از قبیل: راکت، رینجر، روبوکاپ، ماشین کوبنده و … می باشد.
  2. پونی کلاب نیز درون محوطه یمرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول قرار دارد. مکانی است برای کودکان گروه سنی ۱۴_۳ که اسب سواری را بر روی اسب های کوچک تجربه کنند و یاد بگیرند. این کلاب دارای ۳ اسب کوچک و یک اسب بالغ است و با وجود ۶ همراه و مربی در کنار فرزندانتان و بودن کلاه ایمنی بر سر آن ها در فضای اسب سواری ایمن شده ی مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول هیچ جای نگرانی برای شما وجود ندارد.
  3. کارتینگ درون محوطه و مسیر خاکی موتور های چهار چرخ در پشتمرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول جای مناسبی است که شما هیجان خود را برای سرعت به کار بگیرید و با ترشح آدرنالین بالا بهترین زمان خود را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید. نا گفته نماند که ماشین ها و موتور ها و مسیر هایشان به طور خاص و بسیار ایمنی طراحی شده اند پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.
  4. و اما زمین بازی کودکانی که کنار شهربازی درمرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول به صورت یک کشتی قرار دارد بهترین جایی است که کودکانتان به وسیله ی سرسره ها، بند ها، پله ها و … انرژی خود را تخلیه کنند.
  5. مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبولدارای سالن بولینگ است برای تمام مشتریانی که قصد تفریحی ورزشی و مخلوط شدن در اجتماع را دارند. سالن بولینگی با طراحی استاندار و لوازمی به روز برای داشتن بهترین تجربه بازی.
  6. مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبولدارای ۱۰ سالن سینما می باشد که یکی از آن ها سالن سینمای ۳ بعدی است. این سینما دارای مجموع ۱۸۰۰ صندلی با کیفیت که چیدمانی استادیومی دارد، اسپیکر های پیشرفته و یک نمایشگر هیولا که ۲۵۰۰ متر مربع می باشد به شما تجربه ی دیدن بهترین فیلم ۳ بعدی را در کنار فیلم های ۱ بعدی میدهد. این سالن ها محوطه ای که سالن بولینگ قرار دارد می باشند. مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول همچنین دارای یک سینمای ۸ بعدی است که در نزدیکی شهر بازی قرار دارد

رستوران ها و کافه های مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

رستوران ها و  کافه هایی با کیفیت عالی در مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول وجود دارد. رستوران هایی که سالن غذا خوری خود را بر روی آب دریاچه قرار داده اند و شما میتوانید از وعده ی غذایی لذیذ در کنار فضایی رویایی لذت ببرید. کافه هایی که دور دریاچه و درون خیابان خرید قرار دارند مکانی را برای استراحت و لذت بردن ار یک قهوه برای شما فراهم می کنند.

در اطراف مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

اگر عاشق مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول شده اید و می خواهید حداکثر زمان خود را در آن باشید میتوانید در هتلی که بسیار به مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول نزدیک است برای خود اتاق، خانه و یا سوئیت اجاره کنید. اسم این هتل، هتل بین المللی و پنج ستاره ی Crowne Plaza Istanbul Asia است.

همچنین پارک Dal Temapark در نزدیکی مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول می باشد که میتوانید آن جا را برای قدم زدن و لذت بردن از فضایی طبیعی انتخاب کنید.

خدمات مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

خدمات ارائه شده توسط مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول به شرح زیر است:

  1. پارکینگ رایگان
  2. اتاق نگه داری از کودک (مهدکودک)
  3. ATM
  4. اتوبوس حمل و نقل شاتل رایگان
  5. ویلچر
  6. خدمات اشیاء گم شده و پیدا شده
  7. پارکبان
  8. میز اطلاعات
  9. تلفن عمومی
  10. ایستگاه تاکسی

و …

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول بهترین مکان برای گذراندن اکثر زمان خود در سفرتان به استانبول

اطلاعات تماس و آدرس مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

Yenişehir Mah., Dedepaşa Cad. No:19, 34912 Pendik/İstanbul, Turkey

۱۰ ۰۱ ۶۹۶ ۲۱۶ ۹۰+

راه های رفتن به مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول از طریق ماشین شخصی، تاکسی و اتوبوس می باشد. ایستگاه های اتوبوس تزدیک به مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول یکی ایستگاه Dedepaşa Bulvarı و دیگری ایستگاه İlaç Fabrikası می باشد.

ساعات کاری مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول:

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ باز می باشد.

میانگین ساعات شلوغی مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول بین ساعات ۱۵:۰۰ تا ۲۰:۰۰ می باشد.

مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول فقط یک مرکز خرید نیست، مکانی است برای تفریح، گرفتن آرامش و تجربیات جدید پس در تور استانبول خود حتما رفتن به این مرکز را در ذهن خود داشته باشید و در لیست خود جای دهید.

با آرزوی گذراندن بهترین زمان ذر مرکز خرید اوت لیت ویاپورت Viaport outlet Shopping Center استانبول.