محله ساری یر Sariyar district استانبول یکی از منطقه‌های اصیل ترکیه

در این جا می‌خواهم شما را با یکی از مناطق جذاب استانبول به نام محله ساری یر Sariyar district استانبول، آشنا کنم. با من همراه باشید تا خود را برای تور استانبول آماده کنید.

درباره‌ی  ساری یر Sariyar district در ترکیه:

Sariyar یک شهر کوچک در ناحیه نالیهان استان آنکارا ترکیه است. این مکان در غرب سد سیریار و شانه به شانه‌ی رودخانه ساکریا در مختصات ۴۰ ° ۰۲’N 31 ° ۲۶’E واقع شده است. فاصله  محله ساری یر Sariyar district استانبول تا شهر نالحیان ۴۲ کیلومتر (۲۶ مایل) و تا آنکارا ۱۶۰ کیلومتر (۹۹ مایل) است. جمعیت سرایار در سال ۲۰۱۱ به ۸۷۶۰۰۰ نفر رسید. بر اساس صفحه‌ی اجتماعی شهردار، نام شهر (“صخره زرد”) به چشم انداز اطراف سرایار اشاره دارد. در طول سال‌های ساخت سد در دهه ۱۹۵۰، جمعیت محله ساری یر Sariyar district استانبول به دلیل خدمات ساخت و ساز افزایش یافت. در سال ۱۹۸۳، محله ساری یر Sariyar district استانبول یک مجتمع شهری بود. با این وجود جمعیت از آن به بعد کاهش یافته است. در حال حاضر فعالیت اقتصادی اصلی محله ساری یر Sariyar district استانبول کشاورزی است و محصولات اصلی سبزیجات و انگور است. گردشگری همچنین در بخش‌های پیک نیک در اطراف سد و آرامگاه Taptuk Emre، یک درویش از قرن ۱۳, در روستای نزدیک Emremsultan نقش مهمی در اقتصاد شهر دارد. جمعیت کنونی محله ساری یر Sariyar district استانبول ۳۴۲۷۵۳ نفر می‌باشد. مجموع مساحت این ناحیه ۱۷۵٫۳۹ کیلومتر می‌باشد و تراکم جمعیت در این مساحت, به ۱۹۵۴ نفر در هر یک کیلومتر مربع می‌رسد. این ناحیه در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد.

محله ساری یر Sariyar district استانبول یکی از منطقه‌های اصیل ترکیه

در محله ساری یر Sariyar district استانبول:

در محله ساری یر Sariyar district استانبول هر چیزی که بخواهید وجود دارد از جمله تفریحاتی مانند پارک, موزه, مراکز خرید, سینما و … . و یا خدماتی مانند پمپ بنزین, درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها, مراکز آموزشی, بانک, هتل هل و کاروانسراها و … که در زیر به بعضی از آن‌ها اشاره شده است.

Xtrem Aventures İstanbul:

این پارک که در محله ساری یر Sariyar district استانبول واقع شده است دارای مسیرهای شبکه‌ای برای کودکان گروه‌های سنی ۳ تا ۸ سال، مسیرهای باندی مانند ۱۸۰ متری طناب در ۴ سطح مختلف دشواری برای کودکان ۸ سال و بالاتر را است. یک پیاده روی معلق در طول مسیر رسیدن به Zipline وجود دارد و فعالیت سریع Jump از ۱۵ متری زمین را نیز در بر می‌گیرد.

آدرس:  Huzur Mh., No:, Ayazağa Cd. No:4, 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey.

شماره تماس: ۵۰ ۲۸ ۳۲۸ ۲۱۲ ۹۰+

Elgiz Museum:

موزه الگیز موزه خصوصی مجموعه است که توسط دکتر Can Elgiz در محله ساری یر Sariyar district استانبول تأسیس شده است. این موزه در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد، زمانی که هیچ موسسه غیر انتفاعی در ترکیه برای هنر معاصر نبود.

آدرس:  Maslak, Meydan Sokak Beybi Giz Plaza B Blok, 34398 Sarıyer/İstanbul, Turkey

شماره تماس: ۲۵ ۲۵ ۲۹۰ ۲۱۲ ۹۰+

Fatih Forest:

شما می‌توانید در این مکان لحظه‌های خوبی بسازید. مکانی مناسب در محله ساری یر Sariyar district استانبول برای یک پیک نیک عالی دور از شلوغی شهر و در دل طبیعت.

آدرس: Maslak Mahallesi, Büyükdere Cad., 34398 Sarıyer/İstanbul, Turkey

Sadberk Hanım Museum:

Sadberk Hanım یک موزه خصوصی است که در بوستور, در منطقه Büyükdere از ناحیه Sarıyer در استانبول ترکیه واقع شده است که توسط بنیاد Vehbi Koç و به خاطر یاد بود همسر مرحوم ویبی کوش, سادبرک تأسیس شد.

آدرس:  Büyükdere Piyasa Cad. No: 27- 29, 34453, Turkey

شماره تماس:  ۱۳ ۳۸ ۲۴۲ ۲۱۲ ۹۰+

محله ساری یر Sariyar district استانبول یکی از منطقه‌های اصیل ترکیه

Atatürk Arboretum:

باغ آتاتورک یک باغ وحش در Bahçeköy، Sarıyer، استان استانبول، ترکیه است. تأسیس این باغ وحش توسط هیبرتین کایاکیک، استاد دانشکده جنگلداری استانبول در سال ۱۹۴۹ پیشنهاد شد.

آدرس: Kemer Mahallesi, İstanbul Üniversitesi Orman Fakültesi, 34450 Bahçeköy / Sarıyer/Sarıyer/İstanbul, Turkey

شماره تماس: ۲۰ ۱۹ ۲۲۶ ۲۱۲ ۹۰+

Sariyer Oral and Dental Health Center:

یک مرکز پزشکی بهداشت دهان و دندان در محله ساری یر Sariyar district استانبول.

آدرس: Cumhuriyet Mahallesi, Araba Yolu Cd. No:29, 34457 Sarıyer/İstanbul, Turkey

شماره تماس: +۹۰ ۲۱۲ ۳۲۸ ۳۵ ۳۵

Acibadem Zekeriyakoy Medical Center:

بیمارستانی مدرن و عالی در محله ساری یر Sariyar district استانبول.

آدرس:  Zekeriyaköy Mahallesi, Kardelen Cd. No:2, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

شماره تماس: ۵۶ ۵۶ ۲۰۱ ۲۱۰ ۹۰+

محله ساری یر Sariyar district استانبول یکی از منطقه‌های اصیل ترکیه

و … . محله ساری یر Sariyar district استانبول نه تنها امکاناتی همچون امکانات بالا و حتی بیشتر از آن دارد, بلکه در مکان جغرافیایی بی عالی قرار دارد که بهترین آب و هوا را به آن می‌دهد. وقتی که به محله ساری یر Sariyar district استانبول می‌روید اولین کاری که هوس آن را می‌کنید پیاده روی در کنار آب آبی این محله است که در هر فصلی روح شما را زنده می‌کند.

حال که اطلاعاتی راجع به محله ساری یر Sariyar district استانبول در اختیار دارید چگونه می‌توانید در تور استانبول خود از رفتن به آن خود داری کنید. محله ساری یر Sariyar district استانبول یکی از بهترین, قدیمی‌ترین و با اصالت ترین ناحیه‌های استانبول می‌باشد.

با آرزوی ساختن بهتربن خاطرات, ما را در هنگام گرفتن تور استانبول فراموش نکنید.