شهر بازی اکستریم اونچر Extreme aventures استانبول از معدود شهر بازی های جنگلی دنیا

تاریخچه و درباره شهر بازی اکستریم اونچر xtreme aventures استانبول

شهربازی ها و پارک های جنگلی یکی از معدود تفریحات تور استانبول می باشند. شهربازی ها تنوع زیادی دارند و البته یکی از مهیج ترین آنها شهربازی ها,  شهر بازی اکستریم اونچر است.
شهر بازی اکستریم اونچر اولین شهربازی جنگلی ترکیه است که در سال ۲۰۱۵ و در مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در جنگل‌های حاشیه استانبول تاسیس گشته است. شهر بازی اکستریم اونچرشامل تقریبا ۵۰ بازی مختلف می باشد که برای تمامی افراد خانواده سرگرم کننده است.
بازی ها و سرگرمی های متنوعی شهر بازی اکستریم اونچر را تشکیل داده اند که برای تمامی سنین جذابیت دارند.
اولین بار این سبک از شهربازی های متفاوت در سال ۱۸۷۵ پس از میلاد طی تحقیقات و آزمایشاتی که دانشمندان بر روی انسان ها انجام می دادند در کشور فرانسه به نحوی دیگر ساخته شد که یکی از مراحل این آزمون تمرینات کابلی بود و برای آزمایش فیزیکی و جسمی شرکت کنندگان استفاده شد. در جریان جنگ جهانی دوم انگلیسی ها نیز  برای بهبود سلامت جسمی و فیزیکی سربازان ارتش خود از دوره های کابلی استفاده می کردند.
در اواسط دهه ۶۰ میلادی دوره های کابلی بخش اصلی تشکیل دهنده تمرینات صحرایی یا بیرون از مجموعه را شکل دادند و در سال‌های اخیر این ایده به طور تخصصی به ساخت پارک های ماجراجویی همچون شهر بازی اکستریم اونچر منجر شده است .
این صنعت در قاره اروپا و آسیا طرفداران بسیاری دارد که شامل تمام گروه های سنی میباشد.

شهر بازی اکستریم اونچر Extreme aventures استانبول از معدود شهر بازی های جنگلی دنیا

امکانات و تفریحات شهر بازی اکستریم اونچر xtreme aventures استانبول

از جمله تفریحات شهر بازی اکستریم اونچر می توان به راه رفتن روی پل های چوبی و کابلی, زیپ لاین, قدم زدن در پارک جنگلی فوق العاده, تاب های هوایی برای کودکان, سرسره کودکان, خانه های درختی و انواع بازی های درختی و کابلی می باشد.
برخلاف دیگر شهربازیهای سرپوشیده استانبول و ترکیه این مجموعه شهر بازی اکستریم اونچر پر از اکسیژن است که حال و هوای طبیعت گردی و ماجراجویی به انسان دست می دهند که به همین علت باعث می شود یکی از بهترین جنگل های استانبول به همراه امکانات و تفریحات متفاوت شهر بازی اکستریم اونچر را به وجود می اورد.که می تواند برای سرپرستان خانواده نیز سرگرم کننده باشد.
این گونه پارک ها در کاستاریکا, فرانسه, برزیل, تایلند, نیوزلند, کمبوجیه و ایالت Pennsylvania نیز وجود دارند.

البته ناگفته نماند که شهر بازی اکستریم اونچر دارای بسیاری از استانداردهای جهانی در زمینه امنیت می باشد.یکی از این استاندارد های امنیتی ریسمان های محکم بافت شده است که زیر وسایل بازی کودکان قرار دارد و دیگری کابل ها محکم که از بالای سر افراد رد شده که  کمر بند خود را به ان متصل میکنند و در اصل وزن ان ها را کابل تحمل میکند.

"شهر

دسترسی شهر بازی اکستریم اونچر Extreme aventures استانبول

شهر بازی اکستریم اونچر در جنگل های اطراف شهر استانبول قرار دارد در کنار آن مال یونیک استانبول قرار دارد سالن اجتماعات فولکس واگن نیز در حوالی این مجموعه وجود دارند شما می توانید از سرویس های مال یونیک استانبول استفاده نمایید که شامل کیک و شیرینی پزی, کافه وارگانو, رستوران Rossopomodro است.

یکی از راه های دسترسی به پارک ایستگاه مترو  Maskal مرکزی واقع در خیابان Maskal و دیگر ایستگاه مترو Kolordu واقع در انتهای اتوبان Ayazaga kavsagi قرار دارد.

بازدید شهر بازی اکستریم اونچر xtreme aventures استانبول

ساعات بازدید از شهر بازی اکستریم اونچر  شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ تا ۸ شب, سه شنبه تا جمعه ۱۰  تا ۱۰ شب.
هزینه های شهر بازی اکستریم اونچر بستگی به میزان بازی, تعداد نفرات و زمان استفاده از دستگاه ها و بازی ها دارد اما همکاران ما لیست حدودی از هزینه ورودی و کلی این مجموعه به شما ارائه می دهند.
هزینه بسته ی اکستریم ۶۷ لیر
هزینه برای گروه ۳ نفره ۱۳۳ لیر
هزینه برای گروه ۴ نفره ۱۷۸ لیر
بسته به نوع بازی بین ۲۳ تا ۵۶ هزینه دارد.

شهر بازی اکستریم اونچر Extreme aventures استانبول از معدود شهر بازی های جنگلی دنیا

استاندارد و ایمنی شهر بازی اکستریم اونچر Xtreme aventure

البته ناگفته نماند که دارای بسیاری از استانداردهای جهانی در زمینه امنیت می باشد.یکی از این استاندارد های امنیتی ریسمان های محکم بافت شده است که زیر وسایل بازی کودکان قرار دارد و دیگری کابل ها محکم که از بالای سر افراد رد شده که  کمر بند خود را به ان متصل میکنند و در اصل وزن ان ها را کابل تحمل میکند.

آدرس وشماره تلفن:

Huzur Mh., No:, Ayazağa Cd. No:4, 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey

۵۰ ۲۸ ۳۲۸ ۲۱۲ ۹۰+

در آخر امید داریم تا از سفر خود در تور استانبول لذت ببرید.

شهر بازی اکستریم اونچر Extreme aventures استانبول از معدود شهر بازی های جنگلی دنیا