گذراندن روزی همراه با آرامش در ساحل جاده بوستان استانبول caddebostan sahili

اگر در تعطیلات تابستان مسافر ترکیه و تور استانبول هستید، یکی از مکان‌های تفریحی که در برنامه‌تان خواهد بود، حضور در ساحل، آب تنی و حمام آفتاب است.
ساحل جاده بوستان استانبول، یکی از ساحل‌های شنی در سمت آسیایی این شهر دو قاره، محل خوبی برای جنب و جوش، بازی و خنک شدن در یک روز گرم تابستان، درست در کنار دریا که با فضای سبز و خانه‌ی چوبی قدیمی احاطه شده است، می‌باشد.

با ما همراه شوید تا این ساحل زیبای شنی را به‌طور مختصر برای شما معرفی کنیم.

گذراندن روزی همراه با آرامش در ساحل جاده بوستان استانبول caddebostan sahili

درباره‌ی ساحل جاده بوستان استانبول

ساحل جاده بوستان استانبول یکی از زیباترین قسمت‌های آناتولی است که خیابان بغداد را با مغازه‌های شیک و عالی، در نزدیکی خود دارد.

شما می‌توانید با مناظر زیبای جزایر پرنسس و خانه‌های زیبا در کنار جاده‌ها محو تماشا شوید و خود را برای لحظه‌ای هم که شده، فراموش کنید. در اینجا شما صدها نفر از مردم را در سنین مختلف مشغول پیاده روی، در حال اجرا، تمرین، آفتاب گرفتن و شنا در سواحل و یا پیک نیک در چمن مشاهده خواهید کرد؛ به همین دلیل رفتن به ساحل جاده بوستان استانبول بسیار توصیه می‌شود.

گذراندن روزی همراه با آرامش در ساحل جاده بوستان استانبول caddebostan sahili

امکانات و بخش‌های ساحل جاده بوستان استانبول

از آنجایی که ساحل جاده بوستان استانبول یکی از بهترین و زیباترین و همچنین شلوغ‌ترین ساحل‌های این شهر است، امکانات رفاهی خوبی برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است:

  • هایپر مارکت میگروس: یک سوپر مارکت بزرگ در کنار این ساحل زیبا قرار دارد که شما می‌توانید لوازم مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید.
  • پلاژ: اکثر کسانی به این ساحل می‌آیند برای گرفتن حمام آفتاب به پلاژها مراجعه می‌کنند، در ساحل جاده بوستان استانبول تعدادی پلاژ عمومی است که ورودی رایگان است. پلاژهای خصوصی نیز در این ساحل وجود دارند که شما برای استفاده از فضای آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید.
  • کافه و رستوران: کافه‌ها و رستوران‌های متعددی هم در این ساحل وجود دارند که آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مراجعه کنندگان هستند.
  • بار و کلاب های شبانه: تعدادی بار و کلاب شبانه فضای باز در ساحل جاده بوستان استانبول هستند که اجرای موزیک و سرو مشروبات الکلی دارند.
  • فضای مناسب ورزش: هوای عالی، منظره‌ی خوب؛ چه چیزی بهتر از ورزش در این ساحل؟ بسیاری از افرادی که به این ساحل می‌آیند، گروه‌گروه مشغول ورزش والیبال هستند.
  • جاده‌ی پیاده روی: مانند تمام ساحل‌های معروف و پر بازدید دنیا، یک جاده‌ی سلامت مخصوص پیاده روی در ساحل جاده بوستان استانبول برای استفاده همگانی وجود دارد.
  • غرفه‌های سیار مواد غذایی: در کشور ترکیه وجود غرفه‌های سیار مواد غذایی خیلی مرسوم است و شما جایی را پیدا نخواهید کرد که غرفه‌های ذرت کبابی و بلوط بو داده و نان سیمیت وجود نداشته باشند.
  • زمین سوارکاری: تعدادی اسب برای اجاره به گردشگران، در یک محوطه‌ی مشخص قرار دارند که برای مدت کمی می‌توانید با پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنید.

گذراندن روزی همراه با آرامش در ساحل جاده بوستان استانبول caddebostan sahili

گذراندن روزی همراه با آرامش در ساحل جاده بوستان استانبول caddebostan sahili

بازدید از ساحل جاده بوستان استانبول

این ساحل زیبا در کنار دریای مرمره در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده‌ی پذیرایی از گردشگران و بازدید کنندگان است؛ در ساعات روز شما می‌توانید از پلاژهای رایگان عمومی و یا خصوصی در ساحل جاده بوستان استانبول استفاده کنید.
بسیاری از بارها و رستوران‌های کنار ساحل در شب، برنامه‌های تفریحی بسیار خوبی اجرا می‌کنند؛ همچنین در فضای باز خود ساحل تعداد بسیار زیادی از جوانان دور هم جمع می‌شوند و موزیک اجرا می‌کنند و نوشیدنی می‌خورند، که بسیار لذت بخش است.

گذراندن روزی همراه با آرامش در ساحل جاده بوستان استانبول caddebostan sahili

دسترسی به ساحل جاده بوستان استانبول

از آنجایی که ساحل جاده بوستان استانبول، در قسمت آسیای این شهر زیبا و در نزدیکی منطقه‌ی کادیکوی قرار دارد برای رسیدن به آنجا کافی است خود را به منطقه‌ی “امی نونو” برسانید؛ در امی نونو تعدادی کشتی کوچک مسافربری حضور دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به منطقه‌ی کادیکوی در سمت آسیایی بروید.

در کادیکوی همیشه اتوبوس‌های جاده بوستان هستند که گردشگران خارجی و یا محلی را به ساحل جاده بوستان استانبول برسانند؛ همچنین با تاکسی‌های ون می‌توانید به این ساحل زیبا برسید، فقط کافی است به راننده تأکید کنید که به ساحل می‌روید.
در کنار سوپر مارکت بزرگ میگروس پیاده شوید و مقداری پیاده روی کنید، به ساحل جاده بوستان استانبول خواهید رسید.

آدرس ساحل جاده بوستان استانبول

Caddebostan Mahallesi, Park İçi Yolu, 34728 Kadıköy/İstanbul, Turkey

گذراندن روزی همراه با آرامش در ساحل جاده بوستان استانبول caddebostan sahili
امیدواریم در سفر به ترکیه و تور استانبول لذت برده باشید و با دوستان و خانواده‌ی خود بهترین خاطرات و لحظات را بسازید.
همچنین امید است این مطلب در سفر به شهر زیبای استانبول برای شما راهنمای خوبی بوده و مفید واقع شود.

اگر قبلاً به ترکیه و تور استانبول سفر کرده و به ساحل جاده بوستان استانبول سر زده‌اید، از شما سپاسگزار خواهیم بود که نظرات و پیشنهادات خود را در زیر این مطلب با ما درمیان بگذارید و ما را در ارائه‌ی هرچه بهتر مطالب یاری کنید.