رستوران چانگا استانبول changa، تلفیقی ملموس از هنر و زیبایی در محیطی دوست داشتنی

تور استانبول هر ساله جمعیت گردشگری عظیمی را به این شهر هدایت می‌نماید. جمعیتی که معیارهای متعددی را برای سفر خود در نظر گرفته‌اند. یکی از پارامترهای مهمی که وجود آن در سفر عاملی مهم و ضروری محسوب می‌گردد، غذا است.  رستوران چانگا استانبول changa در نقش یک فضای لوکس و امروزی، محیط متفاوتی را برای گردشگران در ترکیه ایجاد می‌نماید تا به واسطه تجربه این محیط متفاوت، لذت چشیدن طعمی متفاوت را نیز تجربه نمایند.

تور استانبول فرصت تجربه کردن برخی از لذت‌های متفاوت از نوع ترک در ترکیه می‌باشد. لذت‌هایی که نمونه بارز آن را می‌توان در غذاهای ترکی استانبولی جست و جو نمود.

رستوران چانگا استانبول changa مرکزی است که تلفیق متعادلی از اتمسفری آرام در هر گوشه از آن به چشم می‌خورد. روشنایی متعادل، موسیقی آرام، فضای زیباو ….. که هر کدام نقش خود را در رضایتمندی گردشگران ایفا خواهد نمود.

رستوران چانگا استانبول changa، تلفیقی ملموس از هنر و زیبایی در محیطی دوست داشتنی

رستوران چانگا استانبول changa، تلفیقی ملموس از هنر و زیبایی در محیطی دوست داشتنی

درباره رستوران چانگا استانبول changa

رستوران‌های استانبول به طور کلی از محبوبیت بالایی در میان گردشگران برخوردار می‌باشند. عدم طبخ برخی از غذاها معمول در جهان از جمله فست فود؛ نقش عمده‌ای را در سلامت محور بودن این رستوران‌ها ایفا نموده است.

رستوران چانگا استانبول changa در خیابان Sıraselviler قرار داشته و تا خیابان فاصله‌ای کم‌تر از ۱۰ متر دارد. از این رو عبور و مرور برای گردشگران، با سختی و دشواری عبور از کوچه‌ها و معابر تنگ و تاریک همراه نخواهد بود.

رستوران چانگا استانبول changa دکوراسیون و جوی لوکس و امروزی را در دل خود دارد. دکوراسیونی که در سال ۲۰۰۷، این مکان را به عنوان بهترین طراحی و دیزاین سال به جهان معرفی نمود.

رستوران چانگا استانبول changa، تلفیقی ملموس از هنر و زیبایی در محیطی دوست داشتنی

رستوران چانگا استانبول changa، تلفیقی ملموس از هنر و زیبایی در محیطی دوست داشتنی

منوی اصلی رستوران چانگا استانبول changa

منو غذای از مهم‌ترین پارامترهایی است که بر اساس تنوع در آن می‌توان شاهد رفع نیازهای متنوع غذایی گردشگران بود. رستوران چانگا استانبول changa منویی متناسب با دیزاین و فضای خود داشته که آن را در اختیار بازدید کنندگان و توریست‌ها برای انتخاب قرار می‌دهد. منویی که شامل انواع غذاهای امروزی و مدرن با مواد اولیه‌ای مناسب می‌باشد.

ساعت‌های ورود به رستوران چانگا استانبول changa

زمان‌هایی که می‌توان با فراغ بال وارد رستوران‌های استانبول شد و سفر به ترکیه را با غذایی لذیذ همراه نمود، غالباً زمان‌های طبخ و سرو غذا به طور معمول می‌باشد. زمان‌هایی که می‌توان آن را از ساعت ۱۲ الی ۲۳ شب عنوان نمود.

رستوران چانگا استانبول changa، تلفیقی ملموس از هنر و زیبایی در محیطی دوست داشتنی

دسترسی به رستوران چانگا استانبول changa

از آن جایی که رستوران چانگا استانبول changa فاصله نزدیکی با میدان تکسیم دارد، نحوه دسترسی به آن از طریق مسیرهای ارتباطی عمومی به سادگی امکان پذیر می‌باشد. این در حالی است که اقامت در هتل‌های اطراف میدان تکسیم و میدان تکسیم، امکان پیاده روی برای رسیدن به این رستوران را نیز مهیا خواهد نمود و دیگر نیازی به استفاده از وسایل نقلیه نخواهد بود.

شاید مقصد قرار گرفتن رستوران یاد شده پس از گشت و گذار در پاساژها و مراکز خرید استانبول باشد، آر این رو برخی از مسیرهای این چنینی را نیز بیا خواهیم نمود.

برخی از مهم‌ترین مسیرهای دسترسی به رستوران چانگا استانبول changa را در ذیل با هم مرور می‌کنیم.

  • از میدان تکسیم، به سمت جنوب غربی ۸۱ متر، به سمت راست به طرف ‪İstiklal Cd.‌ بپیچید، گردش به چپ به طرف ‪İstiklal Cd.‌ ۲۴ متر، گردش به راست به طرف ‪Sıraselviler Cd.‌،  مقصد در سمت چپ خواهد بود.
  • به سمت شرق (سربالایی) ‪Anıt Cd.‌ به سوی ‪Taksim Myd.‌ بروید، اندکی به راست به طرف ‪Tak-ı Zafer Cd.‌، برای ماندن در ‪Tak-ı Zafer Cd.‌ به آرامی به سمت چپ بپیچید، گردش به راست به طرف ‪Sıraselviler Cd.‌،  مقصد در سمت چپ خواهد بود.
  • برای رسیدن به رستوران چانگا استانبول changa از سمت مرکز خرید H&M Taksim که حدوداً الی هفت دقیقه زمان خواهد برد، مسیر ذیل را دنبال نمایید. به سمت شمال شرقی (سربالایی) ‪İstiklal Cd.‌ به سوی ‪İmam Adnan Sk.‌ بروید ۲۰۰ متر، گردش به راست به طرف ‪Meşelik Sk.‌ ۱۸۰ متر، گردش به راست به طرف ‪Sıraselviler Cd.‌،  مقصد در سمت چپ خواهد بود.
  • به سمت شمال شرقی (سربالایی) ‪İstiklal Cd.‌ به سوی ‪İmam Adnan Sk.‌ بروید
    ۹۸ متر، گردش به راست به طرف ‪Küçük Parmakkapı Sk.‌ ۱۱۰ متر، گردش به چپ به طرف ‪Abdullah Sk.‌ ۸۷ متر، گردش به راست به طرف ‪Meşelik Sk.‌ ۹۸ متر، گردش به راست به طرف ‪Sıraselviler Cd.‌،  مقصد در سمت چپ خواهد بود.
  • به سمت شمال شرقی (سربالایی) ‪İstiklal Cd.‌ به سوی ‪İmam Adnan Sk.‌ بروید، برای ماندن در ‪İstiklal Cd.‌ به سمت راست بپیچید، گردش به راست به طرف ‪Sıraselviler Cd.‌،  مقصد در سمت چپ خواهد بود.

از آن جایی که میدان تکسیم را می‌توان به عنوان یکی از شریان‌های اصلی در این شهر بالأخص در تور استانبول، شناخت، پیگیری مسیرهای مواصلاتی از طریق این میدان ساده‌ترین راه‌های اتصال به مقاصد مورد نظر را معین خواهد نمود.

آدرس رستوران چانگا استانبول changa

Cihangir Mahallesi, Sıraselviler Cd. No:47, 34433 Beyoğlu/İstanbul

شماره تماس رستوران چانگا استانبول changa

(۰۲۱۲) ۲۵۱ ۷۰ ۶۴

رستوران چانگا استانبول changa، تلفیقی ملموس از هنر و زیبایی در محیطی دوست داشتنی

متن پایانی در ارتباط با رستوران چانگا استانبول changa

این رستوران فضای متفاوت و ویژه‌ای را در میان رستوران‌های جهان نخواهد داشت ولیکن دیزاین و طراحی خاص آن موجب گردید تا سال ۲۰۰۷ سالی طلایی برای معرفی و شناخت رستوران چانگا استانبول changa در میان رستوران‌های برتر و زیبای جهان محسوب گردد.
اگر شما نیز تجربه و یا نظری در این زمینه و زمینه‌های مشابه در ذهن دارید، به سادگی از طریق راه‌های ارتباطی آن را با ما به اشتراک بگذارید.