رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه

تور استانبول فرصت مناسبی است تا بتوان جهان را در یک شهر جستجو نمود. رستوران نصرت استانبول سفیر استیک جهان در این شهر می‌باشد که به واسطه برخی از ویدیوهای مجازی، این شهرت را به گوش همگان رسانده است. صاحب امتیاز اصلی این رستوران با استفاده از متدهای خلاقانه، نمایی متفاوت از طبخ گوشت را ابداع نمود.

گردشگران و توریست‌های خارجی می‌توانند زمان انتظار تا آماده سازی غذا را فرصتی طلایی در آشنایی با خلاقیت‌های سرآشپز نیز محسوب نمایند. کارکنان و پرسنل حرفه‌ای و کارآزموده نیز از دیگر مزیت‌های اصلی این رستوران تلقی خواهد گردید.

حتی شاید بتوان گفت که آشپز رستوران نصرت استانبول استاد مسلم طبخ گوشت برای آماده سازی استیک است.

رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه
رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه

درباره رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت استانبول از جمله رستوران‌هایی است که به واسطه برخی از تفاوت‌ها، شهرتی جهانی یافته است. اولین شعبه از این رستوران، در سال ۲۰۱۷ شهرتی جهانی یافت که بخش مهمی از آن به واسطه شبکه‌های اجتماعی رقم خورد و صاحب امتیاز رسمی آن که یکی از ماهرترین آشپزهای ترکی در حوزه طبخ گوشت نیز شناخته می‌شود، با استفاده از برخی متدهای تخصصی در حوزه آشپزی، شهرتی جهانی را برای این رستوران به ارمغان آورد.

این رستوران در سال ۲۰۱۰ میلادی افتتاح گردید و به سمبلی در بخش استیک بدل گردید. فضایی که می‌توان در تور استانبول آن را به عنوان محل اصلی سرو استیک نیز معرفی نمود.

رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه

رستوران نصرت استانبول دارای ۶ شعبه دیگر در شهرهای مختلف ترکیه و دو شعبه دیگر در دو شهر دبی و ابوظبی نیز می‌باشد. سفر به ترکیه این امکان را برای گردشگران ایجاد خواهد نمود تا با فضایی آشنا گردند که همواره در ایده آل‌های ذهنی خود در پی آن بوده‌اند.

رستوران نصرت استانبول دقیقاً هم نام آشپز معروف و صاحب امتیاز این رستوران است که تبحر خاص وی در اجرای برخی از مهم‌ترین روش‌های آشپزی، وی را به الگویی جهانی تبدیل نمود.

این رستوران امروزه به عنوان مکانی محبوب در میان علاقه‌مندان، گردشگران، مردمان محلی و…. تبدیل گردیده است و مهم‌ترین علت آن را می‌توان در تمامی پارامترهای موجود از جمله، کیفیت غذا، رعایت اصول سلامت در طبخ غذا، و…. عنوان نمود.

رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه

هزینه سرو غذا در رستوران نصرت استانبول

سرو غذا در رستوران نصرت استانبول در ردیف گران قیمت‌ترین منوهایی غذایی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که از طرفی دیگر می‌بایست طعم متفاوت، کیفیت بی نظیر و سلامت مواد اولیه را نیز مدنظر قرار داد.

در ادامه به چند مورد از قیمت منو موجود در رستوران نصرت استانبول اشاره خواهیم کرد. قیمت‌هایی که در این رستوران به دلار دریافت می‌گردد.

  1. کاراخچو دنا ۶۵ دلار
  2. گوشت گاو دودی ۲۴۰ دلار
  3. چشم بند ۸۰ دلار
  4. تارتار استیک ۷۰ دلار
  5. گریل میگو ۶۰ دلار
  6. کوکتل میگو ۶۰ دلار
  7. سوشی مخصوص ۳۰ دلار

انواع سالاد

  • سالاد موکت ۲۵ دلار
  • سالاد پنیر تولام ۲۵ دلار
  • سالاد باغ ۲۵ دلار
  • سالاد چوپان ۲۵ دلار
  • سالاد آووکادو ۲۵ دلار

خوراک گوشت

  • دمبرگ گوشت گاو ۵۰ دلار
  • شاخ و برگ گوساله ۹۰ دلار
  • شکم گوشت گاو ۹۰

لیست یاد شده از جمله قیمت‌هایی که شاید در نگاه اول گران به نظر برسند، اما لذت چشیدن طعم خاص هر یک، لذتی تکرار نشدنی است.

رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه

منو غذا در رستوران نصرت استانبول

شاید جالب باشد که بدانید این رستوران به سمبل اصلی طبخ انواع استیک در استانبول شهره گردیده است ولیکن در آن می‌توان شاهد منو غذایی کامل برای انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها بود. منوی غذایی که می‌توان در این رستوران شاهد آن بود، عبارت‌اند از:

  • سالادها
  • انواع پیش غذا
  • برگرها
  • خوراک گوشت
  • گوشت سفید
  • ماهی
  • مرغ
  • فیله گوشت گاو
  • گوشت بره
  • چاشنی‌های متنوع
  • سوسیس ترکی
  • دسرها
  • و……

رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه

بازدید از رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت استانبول در میان برترین رستوران‌های استانبول قرار گرفته است و شاید بتوان به جزأت آن را یکی از مقاصد مهم گردشگری در تور استانبول نیز معرفی نمود.

بازدید از این مکان تنها به عنوان یک وعده گاه سرو غذا محسوب نخواهد شد. این رستوران محیط مناسبی برای استراحت داشته و پس از غذا می‌توان انواع نوشیدنی‌ها را در آن نوش جان نمود.

با گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی، رستوران نصرت استانبول به عنوان اولین و تنها آدرس در این شهر برای علاقه‌مندان به استیک تبدیل شد. این اتمسفر تا جایی ادامه یافت که شاید مقصد اصلی برخی از گردشگران و توریست‌های خارجی نیز تجربه یک وعده استیک بی نظیر در این مکان است.

ساعات بازدید از رستوران نصرت استانبول

برای سرو غذا در رستوران نصرت استانبول می‌توان در تمامی ایام هفته بین ساعت‌های ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد به این مکان مراجعه کرد. بازدید از این رستوران را می‌توان در ردیف بازدید از یک هنر خلاقانه آشپزی با حرفه و سبکی جدید نیز عنوان نمود. چرا که در این محل نحوه پخت و آماده سازی عذا از جذابیت‌هایی است که هر فرد آن را به خوبی لمس خواهد نمود.

رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه

دسترسی به رستوران نصرت استانبول

برای دسترسی آسان به این مکان امکان استفاده از مترو، اتوبوس و تاکسی بدون محدودیت وجود خواهد داشت. در صورتی که شما در خیابان‌های اطراف این محل هستید و برای رسیدن به رستوران نصرت استانبول به دنبال راهی مناسب و ساده می‌گردید، با ما در این مطلب همراه باشید.

  • این رستوران در خیابان Nispetiye استانبول واقع گردیده است و برای رسیدن به آن می‌توان در ایستگاه مترو Etiler پیاده شده و به سمت شمال شرقی (سربالایی) ‪Nispetiye Cd‌ به سوی‪Seher Yıldız Sk.‌ بروید، در زمان ۵ دقیقه به مقصد خواهید رسید.
  • راه دیگری که می‌توان پس از پیاده شدن در ایستگاه مترو Etiler  آن را برای رسیدن به رستوران نصرت در پیش گرفت، به سمت شمال شرقی (سربالایی) ‪Nispetiye Cd‌ به سوی‪Seher Yıldız Sk.‌ بروید، گردش به چپ به طرف ‪Etiler Sk.‌، گردش به راست به طرف ‪Ahular Sk.‌، گردش به راست به طرف ‪Yanarsu Sk.‌، رسیدن به مقصد در فاصله ۶ دقیقه‌ای خواهد بود.
  • ایستگاه اتوبوس Etiler یکی دیگر از مسیرهای نزدیک به این رستوران را برای گردشگران ترسیم خواهد نمود. پیاده شدن در این ایستگاه و طی نمودن فاصله ۵۳ متری از آن تا رستوران، ساده‌ترین راه رسیدن به مقصد می‌باشد.

آدرس رستوران نصرت استانبول

Etiler Mahallesi, Nispetiye Cd No:87, 34337 Beşiktaş/İstanbul

شماره تلفن رستوران نصرت استانبول

(۰۲۱۲) ۳۵۸ ۳۰ ۲۲

رستوران نصرت استانبول، سمبلی از استیک‌های جهانی در ترکیه

سخن آخر در ارتباط با رستوران نصرت استانبول

محور گفت و گو و نشر برخی اطلاعات در این متن، رستوران نصرت استانبول بود. رستورانی که امروزه نه تنها به عنوان یک محل برای سرو غذا، بلکه به عنوان یک سفیر در طراحی و خلاقیت شیوه‌های طبخ گوشت در جهان شناخته می‌شود. سفر به شهر طبخ انواع غذاهای خوشمزه فرصتی را ایجاد خواهد نمود تا گردشگران طعم خاصی را تجربه نمایند.

شما هم در این گفت و گو با ما شریک باشید و محورهای بحث مورد نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.