رستوران زوما در استانبول، نقطه اتصال گردشگران با دنیایی متفاوت به رنگ ژاپن

رستوران زوما در استانبول یکی از پدیده‌هایی است که نقطه اتصال ممتازی را میان فرهنگ‌ها و ذائقه‌های گردشگران با غذای ژاپنی پدید خواهد آورد. تور استانبول نه تنها به عنوان یک تور گردشگری، بلکه به عنوان دنیایی متفاوت از رنگ و فرهنگ و نژاد شناخته می‌شود. دنیایی که در آن می‌توان شاهد بیش‌ترین تنوع موجود در جهان بود.

این رستوران به عنوان یک رستوران ژاپنی در استانبول فعالیت می‌نماید و منوی غذایی آن، به طور کامل برگرفته از غذاهای ژاپنی است. سبک دیزاین و طراحی داخلی رستوران زوما در استانبول نیز برگرفته از طرح‌های موجود در کشور ژاپن بوده است و از این رو علاقه‌مندان به ژاپن می‌توانند سفر خود را به این مقصد منتهی نمایند.

رستوران زوما در استانبول، نقطه اتصال گردشگران با دنیایی متفاوت به رنگ ژاپن

درباره رستوران زوما در استانبول

سفر به ترکیه، سفر به دل فرهنگ‌های غذایی مختلف نیز خواهد بود. چرا که در این سفر می‌توان شاهد انواع رستوران‌ها با منوهای متنوع غذایی بود. رستوران‌هایی که انتخاب را برای گردشگران بسیار سخت خواهند نمود. رستوران زوما در استانبول سبکی ژاپنی را اجرایی می‌نماید و محتویات منوی آن نیز به طور کامل برگرفته از غذاهای ژاپنی است.

سفر به شهر استانبول در کنار تمامی جذابیت‌ها، تجربه‌ای متفاوت را در ذهن رقم خواهد زد. رستوران زوما در استانبول به عنوان ششمین رستوران برتر در حوزه کیفیت و سلامت در میان رستوران‌های استانبول انتخاب گردیده است و در دو شهر مهم دیگر جهان که هنگ‌کنگ و لندن می‌باشند، شعبات مشابهی دارد.

محل قرار گرفتن رستوران زوما در استانبول، محلی متفاوت می‌باشد که چشم اندازی منحصر به فرد را ایجاد نموده است. بارانداز یک ساختمان محل اصلی این رستوران بوده که تراسی با ویوی عالی را برای گردشگران مهیا ساخته است. نمایی زیبا از تنگه بسفر استانبول که می‌توان ساعت‌ها به تماشای آن نشست.

در ادامه باید به این نکته اشاره کرد که رستوران زوما در استانبول در محله استینی استانبول قرار گرفته است و در نزدیکی پارکی با همین نام می‌باشد.

رستوران زوما در استانبول، نقطه اتصال گردشگران با دنیایی متفاوت به رنگ ژاپن

جذابیت‌های رستوران زوما در استانبول

برخی از فاکتورهای مهم و جذاب در دل یک رستوران، این قابلیت را برای رستوران ایجاد خواهد نمود که بتوان نگاهی هم چون یک مکان بازدیدی نسبت به آن داشت. از مهم‌ترین مواردی که می‌توان در ارتباط با رستوران زوما در استانبول بدان اشاره کرد، عبارت است از:

  • ارائه سرویس دهی ممتاز در سطح توریستی
  • منو غذای کامل به همراه انواع غذاهای ژاپنی
  • چشم اندازی خیره کننده و جذاب برای استراحت بعد از غذا
  • فضای داخلی آرام به همراه نواختن ساکسیفون
  • امکان سرو انواع نوشیدنی‌های مورد نیاز
  • قیمت‌هایی متوسط رو به بالا
  • پرسنلی با تجربه در امر سرویس دهی به گردشگران
  • و…….

رستوران زوما در استانبول، نقطه اتصال گردشگران با دنیایی متفاوت به رنگ ژاپن

منو غذا رستوران زوما در استانبول

رستوران زوما در استانبول، رستورانی به سبک ژاپنی می‌باشد که اصلی‌ترین و مهم‌ترین غذاهای موجود در دل منو آن، غذاهای ژاپنیدر استانبول هستند. ولیکن از آن جایی که این مکان محل ممتازی در حوزه گردشگری و توریست پذیری در تور استانبول به شمار می‌رود، می‌توان شاهد انواع غذاهای بین‌المللی در آن نیز بود.

رستوران زوما در استانبول، نقطه اتصال گردشگران با دنیایی متفاوت به رنگ ژاپن

ساعات فعالیت رستوران زوما در استانبول

رستوران زوما در استانبول در ساعت‌های متوالی شبانه روز به منظور ارائه بهترین خدمات به گردشگران، به روی عموم بازدید کنندگان باز می‌باشد و حیطه فعالیتی آن در ساعات ۱۲ الی ۲۴ بامداد خواهد بود.

زمان طلایی بازدید و سرو غذا در این رستوران، بین ساعت ۱۲ الی ۲۲ شب می‌باشد. زمانی که در آن خیل عظیمی از گردشگران برای تجربه طعم غذای ژاپنی وارد این رستوران می‌شوند.

رستوران زوما در استانبول، نقطه اتصال گردشگران با دنیایی متفاوت به رنگ ژاپن

دسترسی به رستوران زوما در استانبول

وجود تعداد بسیار زیادی از محورهای حمل و نقل عمومی در شهر استانبول، تردد را برای توریست‌ها و گردشگران خارجی به پدیده‌ای سهل و آسان بدل نموده است. در این موضوع رستوران زوما در استانبول نیز به عنوان یک مقصد شناخته شده مسیرهای راحتی را برای دسترسی از آن خود نموده است تا گردشگران به سادگی با انتخاب اتوبوس، قطار شهری و یا تاکسی به این مکان برسند.

رستوران زوما در استانبول واقع در خیابان کاتا می‌باشد. برای دسترسی به این رستوران از سمت خیابان مسیرهای ذیل را می‌توان دنبال نمود.

  • پس از ورود به خیابان کاتا و طی نمودن بخشی از مسیر مستقیم خیابان، به سمت شرق (سربالایی) ‪Katar Cd‌ به سوی ‪Sarıyer Cd.بروید، اندکی به چپ به طرف ‪Sarıyer Cd.‌، گردش به چپ به طرف ‪Kılıç Sk.‌، گردش به چپ به طرف ‪İstinye Park Residance İç Yolu‌، مقصد در سمت چپ خواهد بود. این راه زمان ۱۳ دقیقه‌ای را برای دسترسی به رستوران، نیاز خواهد داشت.
  • مسیر دیگری که از می‌توان از خیابان کاتا به مقصد مورد نظر رسید، ه سمت غرب (سرازیری) در ‪Katar Cd‌ بروید، به سمت راست به طرف ‪Balabandere Cd.‌ بپیچید، به سوی ‪Balabandere Cd.‌ ادامه دهید، اندکی به راست به طرف ‪Çamlıbel Cd.‌، گردش به راست به طرف ‪İğde Sk.‌، گردش به راست به طرف ‪Kılıç Sk.‌، گردش به راست به طرف ‪İstinye Park Residance İç Yolu‌، مقصد در سمت چپ خواهد بود. ۱۸ دقیقه فاصله مبدأ تا مقصد در این مسیر خواهد بود.
  • ایستگاه اتوبوس Istinye Park، به فاصله ۱۱۸ متری از رستوران زوما، ایستگاه اتوبوس İski، با فاصله ۲۲۳ متری از رستوران، ایستگاه اتوبوس M.Akif Ersoy İöo به فاصله ۲۹۰ متری از مقصد، به عنوان نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها با مقصد مورد نظر شناخته می‌شوند که رفت و آمد از طریق آن‌ها علاوه بر هزینه مناسب، نوعی از گردشگری به سبک و سیاق عبور و مرور عمومی نیز تلقی خواهد گردید.
  • برای رسیدن به رستوران زوما در استانبول از سمت Sarıyer می‌توان مسیرهای ذکر شده در این قسمت را دنبال نمود. به سمت جنوب غربی در ‪Sarıyer Cd.‌ به سوی ‪Balabandere Cd.‌ بروید، اندکی به راست به طرف ‪İstinye Park Residance İç Yolu‌، برای ماندن در ‪İstinye Park Residance İç Yolu‌ به آرامی به سمت چپ بپیچید، مقصد در سمت چپ خواهد بود. این مسیر ۳ دقیقه زمان خواهد برد.
  • شاخه‌ای دیگر از مسیر دسترسی به رستوران زوما در استانبول که عبارت است از، به سمت جنوب غربی در ‪Sarıyer Cd.‌ به سوی ‪Balabandere Cd.‌ بروید، گردش به راست به طرف ‪Kısmet Ağacı Sk.‌، گردش به راست به طرف ‪Nisan Sk.‌، گردش به چپ به طرف ‪Dut Sokağı‌، گردش به چپ به طرف ‪Kılıç Sk.‌، گردش به راست به طرف ‪İstinye Park Residance İç Yolu‌، برای ماندن در ‪İstinye Park Residance İç Yolu‌ به آرامی به سمت چپ بپیچید، مقصد در سمت چپ خواهد بود. زمان لازم برای طی نمودن این بخش از مسیر ۶ دقیقه می‌باشد.
  • مسیرهای یاد شده می‌توان به صورت پیاده روی و یا با تاکسی طی نمود.

آدرس رستوران زوما در استانبول

İstinye Mahallesi, Bayır Çk. İstinye park No:461, 34460 Sarıyer/İstanbul

شماره تماس رستوران زوما در استانبول

(۰۲۱۲) ۲۳۶ ۲۲ ۹۶

رستوران زوما در استانبول، نقطه اتصال گردشگران با دنیایی متفاوت به رنگ ژاپن

حرف آخر در ارتباط با رستوران زوما در استانبول

تور استانبول فرصت مناسبی است تا بتوان شاهد تجربه‌های طلایی در آن بود. تجربه‌هایی که هر یک ثبت خاطره‌ای جذاب را رقم خواهد زد. رستوران‌ها به عنوان نمونه‌ای بارز از زیبایی‌های استانبول شناخته می‌شوند که رستوران زوما در استانبول سمبلی از آن‌ها شناخته می‌شود. محتویات این متن با دفت نظر جمع آوری و درج گردیده است تا بتوان نقشی هر چند اندک در راهنمایی گردشگران برای رسیدن به این نقطه از استانبول بود. در پایان از شما خوانندگان عزیز دعوت می‌کنیم تا نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.