رستوران آسمان استانبول، رستورانی به سبک و سیاق ایرانی

ورود به استانبول، قدم گذاشتن در مسیر متفاوتی است که در هر یک از وجوه؛ تاریخی، فرهنگی، هنری و … می‌توان شاهد آن بود. بخش عظیمی از گردشگران در استانبول هم چون بسیاری از نقاط دیگر در جهان، همواره به دنبال یافتن بهترین مکان‌ها برای استراحت، تفریح، صرف غذا و غیره، هستند. رستوران آسمان استانبول با هدف ارائه بهترین منو غذای ایرانی در استانبول در سال ۲۰۰۹ میلادی افتتاح گردید. رستورانی که امروزه به عنوان یکی از اصلی‌ترین هدف‌های گردشگری ایرانیان شناخته می‌شود.

از طرفی تور استانبول این فرصت را فراهم خواهد نمود تا گردشگران و توریست‌های خارجی، امکان تجربه جاذبه‌های گردشگری کشور ترکیه را به وضوح داشته باشند. جاذبه‌هایی که بخشی از آن را می‌توان در دل رستوران‌ها شاهد بود.

رستوران آسمان استانبول فضایی ایرانی را به همراه غذای ایرانی ترسیم خواهد نمود تا وجه گردشگری متفاوتی برای توریست‌های ایرانی و خارجی در مکانی متفاوت فراهم گردد.

رستوران آسمان استانبول، رستورانی به سبک و سیاق ایرانی

درباره رستوران آسمان استانبول

ایده ساخت این رستوران در سال ۲۰۰۹ میلادی پردازش شد و طرح اولیه آن مبنی بر احداث رستورانی به سبک و سیاق ایرانی بود.
شاید به عبارتی بتوان رستوران آسمان استانبول را محیطی ناب جهت بازسازی فضای ایرانی معرفی نمود. منوی اصلی غذا در این رستوران، برگرفته از منو غذای ایرانی و صرف وعده‌های ناهار و شام در ساعاتی معین امکان پذیر خواهد بود.

رستوران آسمان استانبول یکی از رستوران‌های ایرانی شناخته شده در این شهر محسوب می‌گردد که رزومه چند ساله آن تأثیر مضاعفی در محبوبیت و شهرت کیفیتی غذاهای ارائه شده داشته است.

محیط داخلی این رستوران نه تنها برای ایرانیان مقیم در استانبول و یا توریست‌های ایرانی در این شهر، بلکه برای تمامی گردشگران تور استانبول، محیطی ایده آل محسوب می‌گردد.

هدف اولیه از تأسیس رستوران آسمان استانبول، ارائه بهترین غذاهای ایرانی با روشی ایرانی در فضایی ایرانی بوده است. هدفی که موجبات استقبال و جذب بسیاری از گردشگران خارجی را نیز فراهم نموده است.

رستوران آسمان استانبول، رستورانی به سبک و سیاق ایرانی

امکانات رستوران آسمان استانبول

رستوران آسمان استانبول هم چون بسیاری از رستوران‌های دیگر در این شهر، دامنه‌ای وسیع از کیفیت و تنوع غذایی را در دل خود جای داده است. چرا که قرار گرفتن یک شهر در حوزه توریستی موجب می‌گردد تا آن شهر مأمن ذائقه‌ها و سلیقه‌های متنوع باشد.

امکاناتی که می‌توان برای رستوران آسمان استانبول به سبک ایرانی عنوان نمود، عبارت‌اند از:

  • منویی کامل با غذاهایی ایرانی لذیذ
  • قیمت مناسب برای انواع غذاهای مورد نظر
  • محیطی آرام و بهداشتی
  • ارائه خدمات مورد نیاز در حوزه سرویس‌های کامل غذایی
  • محیطی مناسب برای صرف وعده‌های غذایی به همراه خانواده و دوستان
  • عدم محدودیت زمانی در تایم سفارش غذا
  • و……

رستوران آسمان استانبول، رستورانی به سبک و سیاق ایرانی

منوی اصلی رستوران آسمان استانبول

از آن جایی که هدف اصلی از ساخت و احداث رستوران آسمان استانبول، ارائه منویی ایرانی برای گردشگران داخلی و خارجی بوده است، امروزه نیز با گذشت چند سال از اولین سرویس دهی کارکنان این رستوران، ارائه بهترین غذاهای ایرانی در اولویت کار آشپزهای رستوران قرار گرفته است.

از این رو تجربه لحظاتی ایرانی در رستوران آسمان استانبول را می‌توان به عنوان هدف نخست از تأسیس این مکان شناخت.

دسترسی به رستوران آسمان استانبول

برای دسترسی آسان به مقاصد گردشگری، بهره‌مندی از راهنمای سفر انتخابی درست و هوشمندانه است. در سفر به ترکیه پس از گذشت چندین ساعت از بازدیدهای روزانه، صرف وعده غذایی گرم و سالم، گزینه‌ای است که نمی‌توان از کنار آن به سادگی عبور کرد.

رستوران آسمان استانبول با قرار گرفتن در فاصله ۶۶ متری از خیابان آتاتورک بلو، مقیاس آسان و سهلی را برای دسترسی در اختیار خواهد داشت. چرا که می‌توان به منظور رسیدن به این نقطه با استفاده از محورهای حمل و نقل عمومی بالأخص اتوبوس و مترو، علاوه بر سرعت در رسیدن به نقطه نهایی، شاهد هزینه‌ای کم‌تر در مقایسه با وسایل نقلیه‌ای هم چون تاکسی بود.

ایستگاه اتوبوس Oruçgazi İöo در فاصله ۵۰ متری از رستوران آسمان قرار گرفته است. برای رسیدن به این نقطه می‌توان در ایستگاه اتوبوس İst.Büyükşehir Beled سوار بر خطوط اتوبوس شد و سپس در نقطه یاد شده به عنوان نزدیک‌ترین محل به رستوران آسمان استانبول از ماشین پیاده شد و مسیر چند دقیقه‌ای را بدون مشکل پیاده روی نمود.
از طرفی استفاده از تاکسی‌های موجود در تمامی نقاط شهر استانبول برای رسیدن به مقصد نیز از گزینه‌های انتخابی مطلوبی است که علاوه بر تسهیل در سرعت رفت و آمد، از اشتباه‌های احتمالی در استفاده از آن نیز اثری نخواهد بود.

ساعت دسترسی به رستوران آسمان استانبول

رستوران آسمان، ارائه دهنده سرویس‌های غذایی در ساعات مشخصی از روز برای گردشگران و مراجعه کنندگان می‌باشد. به طوری که تایم فعالیت آن از ۱۲ ظهر الی ۲۱ شب خواهد بود.

آدرس رستوران آسمان استانبول

Kemal Paşa Mahallesi, Atatürk Bulv. Ceylan Palas No:158 D:4, 34134 Aksaray / Fatih/Fatih/Fatih/İstanbul

شماره تماس رستوران آسمان استانبول

(۰۲۱۲) ۵۱۱ ۲۷ ۳۷

رستوران آسمان استانبول، رستورانی به سبک و سیاق ایرانی

آخرین نکته در ارتباط با رستوران آسمان استانبول

سفر به ترکیه بخش مهمی از انتخاب‌های توریستی و گردشگری به شمار می‌آید. انتخاب‌هایی که تور استانبول را می‌توان به عنوان سمبل آن معرفی نمود. رستوران آسمان استانبول تجربه صرف وعده‌ای غذا در اتمسفری ایرانی است که با توجه به محبوبیت بالای انواع غذاهای ایرانی در استانبول، می‌توان آن را رستورانی بدون محدودیت سلیقه و ذائقه نیز معرفی نمود.