دریاچه ابانت Abant Lake استانبول آرامشی بی نظیر و رنگارنگ

درباره دریاچه ابانت Abant Lake استانبول

دریاچه ابانت Abant Lake استانبول درون یک دره قرار دارد که پدید آمده از زلزله است و این هفت دریاچه را کنار هم جای داده است دریاچه بزرگ، دریاچه عمیق، دریاچه کوچک، دریاچه زیبا، دریاچه نی دار، دریاچه باریک می باشد.
دریاچه ابانت Abant Lake استانبول در ۲۸۰ کیلومتری استانبول قرار گرفته. معروف ترین دریاچه ترکیه ۳۰ کیلومتر از بلو فاصله دارد و در مسیر بزرگراه آنکارا _ استانبول قرار دارد مساحت دریاچه ابانت Abant Lake استانبول  ۵۵۰ هکتار است و مساحت پارک ملی ۲۰۱۹ هکتار که زیر نظر جنگلداری استانبول می باشد و در اصل پارک ملی هفت دریاچه نام دارد. عمیق ترین نقطه دریاچه ابانت Abant Lake استانبول ۱۸ متر است. البته عمیق ترین نقطه کل ۷ دریاچه ۴۵ متر است.
با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتر این مجموعه و بازدید از آن در تور استانبول آشنا شویم.

این دریاچه از دو هتل بزرگ برخوردار است که مجاور حاشیه دریاچه است که پذیرای شما عزیزان است. گزینه ای دیگر برای اقامت مسافرخانه‌ های هستند که از جنوب در نزدیکی شهر مودرنو و از شمال با فاصله ۸ کیلومتر از شهر بلو کمپ اقامتگاه دانشگاه عزت بایسال قرار دارد که اغلب اوقات مکانی دل انگیز برای خانواده ها به حساب می آیند. دریاچه ابانت حیاط‌ خلوت رئیس جمهور ترکیه نیز نام دارد و از جمله مکان هایی است که ایشان برای تفریح و خوش گذرانی به آنجا می رود جالب است بدانید که یکی دیگر از مناطق دیدنی دریاچه ابانت Abant Lake استانبول  منطقه اسکی‌بازان در بلو اسن تپه  می باشد آتاتورک در سال ۱۹۳۴ به این منطقه آمد و به دلیل وزش باد نام این منطقه را اسان تر گذاشت تابستان ها اسکی روی چمن و زمستان ها نیز اسکی روی برف جریان دارد درون دریاچه ابانت به غیر از هتل تنها خانه های ییلاقی و کوچکی وجود دارد.

دریاچه ابانت Abant Lake استانبول آرامشی بی نظیر و رنگارنگ

دسترسی دریاچه ابانت Abant Lake استانبول

یکی از مزایای این پدیده طبیعی دریاچه ابانت Abant Lake استانبول  فوق العاده دسترسی راحت به آن است شاید در ابتدا به خاطر مناظر بکر و فوق العاده به نظر بیاید که دسترسی به این منطقه کار بسیار سختی می باشد، اما در واقع این مکان در مسیر بزرگراه آنکارا به استانبول قرار دارد که از آنکارا ۲۲۶ کیلومتر و ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه فاصله و از استانبول ۲۷۶ کیلومتر و ۳ ساعت و ۵۶ دقیقه فاصله دارد. این مکان  تقریباً در میانه راه از هر دو طرف قرار دارد اتوبوس های دانشگاه عزت بایسال همه روزه در حال رفت و آمد هستند و این گونه شما با هزینه کمتری به مقصد خود می‌رسید.
آخر هفته ها مسیر اتوبان شلوغ است.

دریاچه ابانت Abant Lake استانبول آرامشی بی نظیر و رنگارنگ

امکانات و تفریحات دریاچه ابانت Abant Lake استانبول

جنگلی زیبا مناظری رویایی و رنگارنگ که شما را به شوق می‌آورد و مکانی فوق العاده برای پیک نیک، اسب سواری، دوچرخه سواری، قدم زدن و باربیکیو که می توانید آخر هفته رویایی داشته باشید.

پوشش گیاهی این مجموعه دریاچه ابانت Abant Lake استانبول شامل کاج سیاه، اروپایی کاج اسکاتلندی، بلوط، فندق، زبان گنجشک یا سرده که از گونه نعناسانان می باشد درخت ارس و معمولا ممرز همان سرده می باشد. درختان قطاب یا مادرو نئو همراه با حیواناتی از جمله گوزن قهوه ای گراز وحشی گوزن قرمز خرس های قهوه ای گرگ و روباه های قرمز و بعضی مواقع خرگوش و شغال نیز حوالی این منطقه یافت می‌شوند که این دریاچه را به یکی از بکر ترین و حیرت انگیز ترین مکان ها برای شکارچیان در طول فصل شکار تبدیل می‌کند.
دریاچه ابانت Abant Lake استانبول  نیز ماهی های سالمون و قزل آلا بی نظیر نیز وجود دارند. قزل آلا که در عمق ۴۵ متری دریاچه ابانت Abant Lake استانبول صید می شوند یکی از لذیذ ترین ماهی های دنیا نام دارد.

دریاچه ابانت Abant Lake استانبول آرامشی بی نظیر و رنگارنگ

بازدید دریاچه ابانت Abant Lake استانبول

این پارک دریاچه ابانت Abant Lake استانبول شامل ساعات بازدید نمی شود شما عزیزان در تمامی روزهای هفته و تمامی ساعات می‌توانید اوقات خوبی به همراه خانواده یا دوستان سپری کنید. بازدید از این دریاچه استانبول در چهار فصل پیشنهاد می شود که بهاری دل انگیز، تابستانی معتدل، خزانی چشم نواز و رنگارنگ و در زمستان شاهد دریاچه یخ زده باشید مکانی کم نظیر برای تمام فصول.

آدرس دریاچه ابانت:

Lake Abant Nature Park, 14800 Örencik Köyü/Mudurnu/Bolu, Turkey

در آخر امیدواریم از تور استانبول خود و بازدید از مکان های دیدنی استانبول لذت ببرید.