خیابان بی اوغلو استانبول، دنیایی متفاوت در کره زمین

برخلاف سایر نقاط جهان، تاریکی یاد شده در شب‌های خیابان بی اوغلو استانبول، تاریکی همراه با زیبایی و تجلی هنرهای موجود در این مکان محسوب می‌گردد.

استانبول از جمله شهرهایی است که در آن ساختمان‌های متراکم و زیبا نمایی ویژه را ایجاد نموده‌اند. ساختمان‌هایی که وجود آن‌ها نه تنها به عنوان یک هنر ماندگار، بلکه به عنوان جلوه متفاوت از اثر هنری دردید گردشگران قرار می‌گیرند. ظلمت و تاریکی شب پدیده‌ای متفاوت در خیابان های استانبول به شمار می‌آیند.

به عبارتی دیگر تلفیق تاریکی و استانبول، ترکیبی متمایز کننده از سایر مکانیزم های زمینی محسوب شده و دنیایی جذاب و خیره کننده را برای تماشاگران به وجود می‌آورد.

شب‌ها در خیابان بی اوغلو استانبول محرم خوبی برای تماشای تمامی زیبایی‌های این مکان محسوب می‌گردد. شب‌هایی که ساختمان‌ها، هتل‌ها؛ سنگ فرش‌ها، همه و همه آمیزه‌ای هنری را ایجاد می‌نماید.

خیابان بی اوغلو استانبول، دنیایی متفاوت در کره زمین

درباره خیابان بی اوغلو استانبول

سفر به خیابان بی اغلو یکی از اهدافی است که فراموش کردن آن در تور استانبول، حسرت برانگیز خواهد شد.
وجود شباهات‌های بسیار زیاد در فرهنگ و آداب و رسوم کشور ایران و کشور ترکیه از مهم‌ترین عواملی است که سالانه عده زیادی از مردم را به این کشور دعوت می‌نماید.
دعوتی که در تور استانبول همراه با گشت و گذارهای به یاد ماندنی همراه خواهد شد.
حس خاص در خیابان بی اوغلو استانبول از جمله تجربه‌هایی است که به یاد ماندنی‌ترین لحظات را رقم خواهد زد.
تور استانبول از ابتدا تا انتها، مجموعه‌ای بزرگ و عظیم از تمام هنرها و زیبایی‌هایی است که چشم انسان را به خود خیره می‌کند.
گشت و گذار در دل استانبول و در مرکز خیابان بی اوغلو استانبول با چشمی بسته و خیالی آسوده نیز امکان پذیر می‌باشد. چرا که جو و اتمسفر خاص این شهر، دنیایی جدید را برای بازدید کنندگان تداعی خواهد نمود.

خیابان بی اوغلو استانبول، دنیایی متفاوت در کره زمین

سفر به ترکیه از معدود برنامه‌هایی است که حتی ساکنین آمریکا نیز آن را در تمامی ادوار زندگی خود برای یک بار هم که شده تجربه نموده‌اند.
از این رو کشورهای هم جوار از جمله ایران، بیش‌تر ین میزان تورهای مسافرتی به این کشور را داشته و این علتی جز تناسب فرهنگی و اقلیمی نخواهد داشت. خیابان بی اوغلو استانبول یکی از مناطقی است که گردشگران را با تمامی جاذبه‌های خود، جذب می‌نماید. قرار گرفتن این منطقه در بخش اروپایی استانبول، بر فاکتورهای مورد نظر در بازدید از این مکان افزوده است.
معرفی محله‌های استانبول در بخش توریستی، از بهترین جذابیت‌هایی است که در این متن نیز آن را به نمایش در خواهیم آورد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اروپای کوچکی در کنار ایران وجود داشته و سالیان درازی از قدمت آن می‌گذرد.
تور استانبول از بهترین انتخاب‌هایی است که غالباً می‌توان آن را در کنار خانواده و دوستان صمیمی تجربه نموده و خاطرات ثبت شده از آن را درتمامی ادوار زندگی مرور نمود.

خیابان بی اوغلو استانبول به عنوان بخش جذاب در این شهر شناخته می‌شود که همواره و در تمامی طول احداث، مرجع جلب توجه ویژه مسافران و گردشگران بوده است.

خیابان بی اوغلو استانبول، دنیایی متفاوت در کره زمین

مراکز خرید در خیابان بی اوغلو استانبول

عنوان شهر جدید برای این خیابان بدون دلیل نبوده است. چرا که جذابیت‌ها و زیبایی‌های منحصر به فرد خیابان بی اوغلو استانبول، آن را به خیابان و محله‌ای متفاوت بدل نموده است.
غرامت سفر به ترکیه و تور استانبول، شاید تنها زیبایی‌های وصف ناپذیری باشد که بازدید از تمامی آن‌ها چند ماهی را طلب نماید.
خیابان بی اوغلو استانبول را می‌توان به جرأت محل تلاقی زیبایی‌های شرق و غرب عنوان نمود.
گمشده بسیاری از زیبایی‌ها و جذابیت‌ها را می‌توان در استانبول شاهد بود. گمشده‌هایی که درآن تفاوتی بین رنگ و نژاد وجود ندارد.

مراکز خرید این خیابان، حاوی مجموعه‌ای کامل از اقلام مورد نیاز مسافران و گردشگران در کنار کافه‌ها و رستوران‌هایی زیبا و مجلل می‌باشد.
مراکزی که خیابان بی اوغلو استانبول را به عنوان مهد خرید توریست‌ها و گردشگران معرفی می‌نماید.

خیابان بی اوغلو استانبول، دنیایی متفاوت در کره زمین

بازدید از خیابان بی اوغلو استانبول

مردمان کشورهای آسیایی از جمله ایران، آشنایی کم‌تری را با بسیاری از پارامترهای شهری داشته و این در حالی است که شهر استانبول با امکاناتی هم تراز کشورهای اروپایی، نقطه خاصی برای گردشگری محسوب می‌گردد.

  • رستوران‌های زیبا و مجهز
  • کافی‌شاپ‌های مدرن و خاص
  • هتل‌هایی متفاوت و منحصر به فرد
  • عبور مترو از میان خیابان
  • فضای دل نشین و آرام

و…… همگی از بهترین متدهای گردشگری خیابان بی اوغلو استانبول محسوب می‌گردند.

خیابان بی اوغلو استانبول، دنیایی متفاوت در کره زمین

زمان بازدید از خیابان بی اوغلو استانبول

خیابان‌ها علاوه بر این که اثر تاریخی محسوب می‌گردند، محوری شاخص در شناسایی آداب و رسوم و باورهای مردمان جهان نیز محسوب خواهند شد. این در حالی است که خیابان بی اوغلو استانبول به عنوان خیابانی خاص در این شهر، مدت زمانی طولانی، منزلگاه برخی اقوام و اقلیت‌های خاص بوده و کم‌تر کسی در این منطقه بدون داشتن جایگاهی ویژه، وارد می‌شده است.
ولیکن امروزه و با گذشت زمان‌های طولانی، این خیابان به عنوان منطقه‌ای توریست پذیر و جذاب در تور استانبول معرفی می‌گردد و بازدید از آن نیز برای عموم جهانیان آزاد می‌باشد.

بازدیدی که در آن تماشای تمام زیبایی‌ها به صورت کلکسیونی کامل، معیارهای ذهنی بینندگان را به طور کامل تغییر خواهد داد.

دسترسی به خیابان بی اوغلو استانبول

منطقه تکسیم که از آن می‌توان به عنوان بخش مرکزی استانبول یاد کرد، نقطه مبدأ مناسبی برای رسیدن به خیابان بی اوغلو استانبول محسوب می‌گردد و می‌توان از دو محور اصلی عبور و مرور عمومی که تاکسی و مترو می‌باشند، استفاده نمود.
متروهایی با مقصد خیابان بی اوغلو امکان رفت و آمد ساده و آسان گردشگران را ایجاد خواهد نمود.

آدرس خیابان بی اوغلو استانبول

میدان تکسیم حدفاصل ۶۴۲ متری از خیابان بی اوغلو می‌باشد که می‌توان با استفاده از متروهای این خیابان، مسیر میدان تکسیم را به سادگی برای رسیدن به خیابان یاد شده انتخاب نمود.

خیابان بی اوغلو استانبول، دنیایی متفاوت در کره زمین

در آخر آرزو داریم تا از سفر به ترکیه با تور استانبول لذت ببرید و این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.
اگر قبلا به خیابان بی اوغلو استانبول رفته اید بسیار خوشحال میشویم تا تجربیات و نظرات خود را در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید.