گلچینی از بهترین منسوجات اروپا در تکستیکنت کوزا پلازا استانبول

هنگامی که قصد سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول را با تهیه تور استانبول دارید در نظر بگیرید که این کشور و بالاخص شهر استانبول دارای جذابیت‌های خاص و فوق العاده‌ای می‌باشد. شما می‌توانید از هر نظر که می‌خواهید تور خود را تنظیم کرده و به مکان‌هایی که مورد نظر شماست دسترسی پیدا کنید. در کشور ترکیه و شهر استانبول رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی بسیار ساده می‌باشد. به همین دلیل نگرانی برای اینکه تمام اهداف خود را در سفر مرتفع کنید وجود ندارد. شما می‌توانید با یک برنامه ریزی درست در طول سفر خود، به مراکز خرید، نمایشگاه‌ها پارک‌ها و جنگل‌های زیبا در این محدوده، همچنین مکان‌های تاریخی و باستانی سر بزنید.

در هنگام بازدید از مراکز تجاری و مرکز خرید‌های بین‌المللی ترکیه که اکثریت آن‌ها در شهر استانبول می‌باشند، این نکته را به خاطر داشته باشید که برخی از این مراکز خرید به صورت اختصاصی روی چند محصول کار می‌کنند. فایده‌ی انحصاری بودن یک مرکز خرید این است که شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را در حوزه مد نظر خود تهیه کنید. در نظر داشته باشید که اگر برای خرید پارچه و منسوجات به کشور ترکیه و شهر استانبول می‌روید، حتما از تکستیکنت کوزا پلازا دیدن کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید در رابطه با تکستیکنت کوزا پلازا به شما بدهیم.

گلچینی از بهترین منسوجات اروپا در تکستیکنت کوزا پلازا استانبول

ساختار و ویژگی‌های تکستیکنت کوزا پلازا

مرکز خرید تکستیکنت کوزا پلازا یک بنای دوقلو می‌باشد که در آن به صورت تخصصی فروش انواع پارچه و منسوجات انجام می‌شود. این مرکز که شامل دو برج است، جزء برج‌های بلند استانبول می‌باشد که در رتبه بیستم قرار گرفته است. ارتفاع این دو برج ۱۶۹ متر است و در ۴۴ طبقه ساخته شده است. تکستیکنت کوزا پلازا بزرگترین فروشگاه عمده فروشی پارچه و منسوجات اروپا می‌باشد و در اصل برای بازارهای اروپایی و آسیایی می‌تواند بزرگترین منبع باشد. تکستیکنت کوزا پلازا اولین و تنها ساختمان کلاس a در منطقه Esenler می‌باشد و توسط گارانتی کوزا ساخته شده است. همچنین تکستیکنت کوزا پلازا در سال ۲۰۰۵  شروع به کار کرد.

در تکستیکنت کوزا پلازا حدود ۶ هزار نفر کار می‌کنند و روزانه ۱۲۰۰ بازدید کننده دارد. پارکینگ وسایل نقلیه این مرکز شامل سه طبقه می‌باشد که با مجموعه ۵۲۲ ظرفیت وسیله نقلیه برای شرکت‌های دارای نمایندگی در آن و ۱۰۰ پارکینگ برای بازدیدکنندگان آن طراحی شده است. هنگام ساخت تکستیکنت کوزا پلازا مبلغ ۱۰۲ میلیون دلار برای آن سرمایه گذاری شد و در سال ۲۰۱۴ به عنوان بنای با کمترین سرمایه گذاری در رتبه دوم از میان ۲۱ شرکت قرار گرفت که این رتبه‌بندی در سرتاسر استانبول می‌باشد. هنگامی که ساختمان تکستیکنت کوزا پلازا ساخته شد به ساختمانی معروف بود که توسط باتجربه‌های ساخت و ساز به وجود آمده و به قلب تپنده دنیای کسب و کار شناخته می‌شود.

تکستیکنت کوزا پلازا ۲۶۱ دفتر و ۳۰ فروشگاه دارد. همچنین مساحت کل ساختمان ۱۲۵ هزار متر مربع می‌باشد که می‌توان گفت فراتر از یک مرکز کسب و کار و جایگاهی برای زندگی است. همچنین به علت تفکر نوین در مدیریت تکستیکنت کوزا پلازا، خدمات بسیار حرفه‌ای مدیریتی در آن ارائه می‌شود.

گلچینی از بهترین منسوجات اروپا در تکستیکنت کوزا پلازا استانبول

امکانات تکستیکنت کوزا پلازا

در تکستیکنت کوزا پلازا رستوران‌ها، داروخانه‌ها، بیمه، فروشگاه های توتون و تنباکو، آرایشگاه‌ها، لوازم التحریر، خشکشویی، فروشگاه‌های سوپرمارکت و … وجود دارد.

همچنین در تکستیکنت کوزا پلازا ۴ رستوران، یک فوت کرت شامل ۵ کافه رستوران، سه عدد کافه تریا، یک سوپر مارکت، یک مینی مارکت، آرایشگاه، یک داروخانه، گاراژ کرایه ماشین، سالن کنفرانس، سالن‌های جلسات، کارواش، اینترنت، استندهای تبلیغاتی، بانک و ATM وجود دارد.

گلچینی از بهترین منسوجات اروپا در تکستیکنت کوزا پلازا استانبول

هتل‌های اطراف تکستیکنت کوزا پلازا

در اطراف تکستیکنت کوزا پلازا هتلهای زیادی وجود دارد. اگر قصد خرید عمده از تکستیکنت کوزا پلازا را دارید، به یاد داشته باشید که نزدیک بودن محل اقامت شما به این مرکز خرید می‌تواند راحتی شما را به همراه داشته باشد. در نتیجه اطلاعات هتل‌های نزدیک به آن، برای شما بسیار مفید است. چند هتل در اطراف این مرکز در فصلی که در آن به سر می‌بریم، دارای تخفیفات ویژه هستند.

برای مثال هتل ۵ ستاره Fraser Place Anthil Istanbul که یک هتل آپارتمان می‌باشد با ۱۳% تخفیف مبلغ اقامت هر شب را از ۱۲۶ دلار به ۱۰۹ دلار کاهش داده است. همچنین هتل ۵ ستاره Lazzoni Hotel با ارائه ۸ درصد تخفیف، مبلغ اقامت هر شب خود را از ۷۶ دلار به ۶۹ دلار کاهش داده است و آخرین هتل در اطراف این مرکز که دارای تخفیف می‌باشد هتل ۵ ستاره Ajwa Hotel Sultanhmet است که با ارائه ۴۹ درصد تخفیف مبلغ اقامت هر شب خود را از ۶۶۷ هزار تومان به ۵۷۴ هزار تومان کاهش داده است.

دسترسی به تکستیکنت کوزا پلازا

این مرکز خرید دسترسی بسیار عالی به مناطق Maslak، Ethyler، Nişantaşı، Bakırköy، Eminönü، Besiktas و فرودگاه آتاتورک دارد.

آدرس تکستیکنت کوزا پلازا

شما می‌توانید بسادگی در تور استانبول این مرکز را در آدرس زیر بیابید.
Tekstilkent cad. no: 12 34235 Esenler-İstanbul / Turkey