همه چیز درباره مرکز خرید کنت پارک آنکارا

مرکز خرید کنت پارک در آنکارا از مکان‌هایی است که شما حتماً در تور آنکارا باید از آن دیدن کنید و می‌توانید همزمان با دیدار از این جا، از مرکز خرید سپا نیز دیدن کنید و لذت ببرید.

در این مطلب شما را با مرکز خرید کنت در آنکارا به طور کامل آشنا خواهیم کرد و امکانات متنوع این مرکز خرید را برای شما بازگو می‌کنیم.

همه چیز درباره مرکز خرید کنت پارک آنکارا

درباره مرکز خرید کنت پارک آنکارا

مرکز خرید کنت پارک به تازگی ساخته شده و برای داشتن مساحت ۲۰۰ هزار متر مربعی از مرکز خریدهای عظیم و بزرگ شهر آنکاراست که در نزدیکی مرکز خرید بزرگ دیگری به نام مرکز خرید سپا قرار دارد.

این مرکز خرید دارای ۲۳۰ مغازه تجاری است که اکثر آنها برندهای معروف جهانی و ترک هستند و انواع محصولات مایحتاج شما را به فروش می‌رسانند.

از نکاتی که هنگام مراجعه به این مرکز خرید باید به آن توجه کنید بردن ارز است چون این مجموعه دارای صرافی نیست و ممکن است کمی خرج کردن برایتان سخت باشد.

این مرکز خرید در خیابان اسکی در حومه غربی شهر آنکارا است و به شما پیشنهاد می‌شود نیم روز از تور آنکارا خود را به بازدید از این مرکز خرید و مرکز خرید مجاور بگذرانید.

همه چیز درباره مرکز خرید کنت پارک آنکارا

امکانات متعدد مرکز خرید کنت پارک در آنکارا

در این مرکز خرید ضمن خریدی عالی از معروف‌ترین برندها می‌توانید از امکانات عالی و محیط بسیار لوک و زیبای این مجموعه نهایت لذت را ببرید.

در زیر امکانات متنوع مرکز خرید کنت پارک را باهم بررسی می‌کنیم:

خرید در فرشگاه های مرکز خرید کنت پارک:

مرکز خرید کنت پارک مکانی عالی برای خرید از برندهای جهانی است.

از کالاهایی که در این مرکز خرید می‌توانید خریداری کنید به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • پوشاک مردانه برند
  • پوشاک زنانه برند
  • ساعت
  • جواهرات ارزنده
  • اسباب بازی
  • لوازم الکتریکی
  • لوازم منزل
  • و….

ضمن داشتن برندهای متعدد این مرکز خرید مکانی عالی برای خرید لوازم الکتریکی محسوب می‌شود و در آن برندهایی نظیر: سونی، هیتاچی، سامسونگ و پاناسونیک نمایندگی دارند.

همچنین می‌توانید در این مرکز خرید برندهای بزرگ لباس مانند: زارا (جنب درب ورودی)، نیو بالانس، ویکوریا سیکرت و… را پیدا کنید.

رستوران‌ها و کافی شاپ ها:

این مرکز خرید همچنین دارای مجموعه‌ای کامل از رستوران‌ها و کافی شاپ ها است که تمامی برندهای زنجیره‌ای معروف دنیا در آن فعال هستند و علاوه بر آن در آنجا می‌توانید غذاهای لذیذ ترکی مثل ایسکندر کباب را هم نوش جان کنید.

پارکینگ:

این مرکز خرید دارای پارکینگ رایگان است و ظرفیت پارکینگ آن بسیار بالاست.

همه چیز درباره مرکز خرید کنت پارک آنکارا

ویژگی‌های ظاهری مرکز خرید کنت پارک:

مرکز خرید کنت پارک دارای ظاهری بسیار مدرن و جذاب است و حوض بزرگی در جلوی مرکز خرید قرار دارد که محیط را بسیار زیبا و شیک کرده است.

در کل محیط این مرکز خرید بسیار شیک و لاکچری است.

دسترسی به مرکز خرید کنت پارک در آنکارا

دسترسی به مرکز خرید بزرگ این مرکز خرید از طریق تاکسی و اتوبوس آسان‌تر است. و اگر به مترو علاقه دارید می‌توانید در فاصله  کیلومتری از مترو پیاده شده و پیاده تا این منطقه بیایید.

آدرس مرکز خرید کنت پارک

Mustafa Kemal Mahallesi, Eskişehir Yolu 7. Km No:164, 06800 Çankaya/Ankara, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید کنت پارک

+۹۰ ۴۴۴ ۷ ۴۷۷