پارک یاووز اوزکان در آنتالیا

اگر برای مسافرتی که در آینده پیش رو دارید تور آنتالیا را مدنظر قرار داده‌اید، بازدید از پارک یاووز اوزکان (اوزجان) را توصیه می‌کنیم. آنتالیا دارای چندین پارک توریستی و زیبا است که پارک یاووز اوزکان جز محبوب‌ترین و جذاب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این پارک ازجمله اصلی‌ترین تفرجگاه‌های آنتالیاست و محلی تضمین‌شده برای تأمین سرگرمی و ایجاد ساعات و لحظاتی خوش برای شما، با محیطی دل‌نشین و فضایی آرام است.

پارک یاووز اوزکان در آنتالیا

محیط آرامش‌بخش پارک یاووز اوزکان

در این پارک درختان و گیاهان متفاوتی رشد کرده‌اند که به منظره‌ی این پارک نمای ویژه‌ای بخشیده‌اند. علاوه بر آن این محوطه‌ی بزرگ پر است از فواره‌ها و آب‌نماهای زیبا و همین‌طور آبشارهایی که هنگام شب، محیط پارک را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. در کنار آبشار موجود در پارک نیز رستورانی اداره می‌شود که برای مشتریان خود غذاهای دریایی سرو می‌کند.

پارک یاووز اوزکان در آنتالیا

شروعی نو برای پارک تفریحی آنتالیا

پارک یاووز اوزکان که پیش‌ترها توسط ساختمان اداری شهرداری شهر از بین رفته و تخریب‌شده بود توسط رئیس‌جمهور آن زمان (اوردغان) بار دیگر افتتاح و راه‌اندازی شد و برای باری دیگر از محل‌های اصلی تفریحی شهروندان و توریست‌های داخلی و بین‌المللی قرار گرفت.

این پارک با داشتن پیاده‌روهای جداگانه و مخصوص خانم‌ها از جاذبه‌های اصلی آنتالیا به شمار می‌آید.

پارک یاووز اوزکان علاوه بر مناظر طبیعی و گیاهی از نمایشگاه‌ها و گالری‌های هنری و گل نیز برخوردار است. استخرهای تزئینی و استخر شنا که در نزدیکی رودخانه است نیز از تدابیر هوشمندانه‌ای جهت برجسته‌تر نشان دادن این پارک در سطح بین‌المللی بوده است.

پارک یاووز اوزکان در آنتالیا

پارک یاووز اوزکان و جنبه‌های اقتصادی

این پارک با مساحتی بیش‌تر از بیست‌ودو هزار مترمربع ازجمله منابع کسب درآمد کشوری از طریق حوزه توریسم و گردشگری برای آنتالیا محسوب می‌شود.

پلی که برای رسیدن به داخل پارک ساخته‌شده است جز سازه‌هایی ست که این پارک را به ولد و برجسته ساخته است.

در آخر امیدواریم از سفر خود در تور آنتالیا لذت برده باشید و این مطلب شما را به خوبی با این مکان دیدنی آنتالیا آشنا کرده باشد.