منطقه لارا کوند واقع در آنتالیا

منطقه لارا کوند در نزدیکی شهر بزرگ “آنتالیا” در کشور ترکیه قرارگرفته است. جالب است بدانید که شهر آنتالیا خود دارای شهرهای توریستی فراوانی است که نسبت به برنامه سفر و تفریح هر تور مسافرتی، این شهر مورداستفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد. ازآنجایی‌که میزان بازدید از شهر آنتالیا و علی‌الخصوص لارا کوند زیاد است برنامه‌ریزان این مجموعه‌ها با در نظر گرفتن چند شهر توریستی علاوه بر جلوگیری از ازدحام جمعیت، عواملی هم برای خدمات‌رسانی بهتر ارائه کرده‌اند. یکی از مناطقی که خدمات‌رسانی ویژه را به سبب جایگاه جغرافیایی خود دارد منطقه لارا کوند در نزدیکی آنتالیا در کشور ترکیه است. همان‌طور که اشاره شد شهر آنتالیا دارای شهرهای متعددی است ولی پنج شهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که یکی از آن‌ها منطقه لاراکوند است.ما همواره توضیه میکنیم که در تور آنتالیا حتما از این مکان دیدنی آنتالیا دیدن کنید.

منطقه لارا کوند واقع در آنتالیا

سواحل منطقه لارا کند

بخشی از ” دریای مدیترانه” به سواحلی در منطقه لارا کوند ختم می‌شود. در این منطقه که به‌عنوان یکی از سواحل مهم آفتاب‌گیری در میان ساحل‌های آنتالیا معروف است، افراد زیادی را برای بازدید و خوش‌گذرانی به خود جلب می‌کند. منطقه لارا کوند را از سمت غرب کوه‌های آنتالیا در برگرفته است. افرادی که در سواحل منطقه لاراکوند قرار دارند می‌توانند از منظره این کوه‌ها نیز استفاده کنند. در این منطقه مراکز طوری طراحی‌شده است که در عین تمیز بودن خدمات خوب و مناسبی نیز ارائه داده می‌شود. خدماتی همچون قایق‌سواری، موج‌سواری، خدمات ویژه آفتاب‌گیری و خدماتی از این قبیل در این ساحل ارائه داده می‌شود. علاوه بر این نکات در بخش شمالی سواحل منطقه لاراکوند درخت‌های فراوانی کاشته شده و نوار باریکی از درخت‌ها ایجادشده است که گردشگران می‌توانند علاوه بر استفاده از سواحل منطقه لاراکوند از این ویژگی نیز بهره‌مند شوند. درمجموع منطقه لارا کوند یکی از مناطق دیدنی شهر آنتالیا به‌حساب می‌آید.

منطقه لارا کوند واقع در آنتالیا

 ویژگی‌های کلی هتل‌های منطقه لارا کوند

قبل از هر توضیحی در این مورد به این مهم اشاره می‌کنیم که تمامی هتل‌های ساخته‌شده در منطقه لارا کوند ۵ ستاره می‌باشند که بیشترین خدمات را در این مجموعه هتل‌ها ارائه می‌دهند. جدیدترین و به‌روزترین هتل‌ها را منطقه لارا کوند در شهر آنتالیا در خود جای‌داده است. این منطقه به سبب نزدیک بودنش به فرودگاه و همچنین مرکز شهر از توجه خاصی برخوردار است. هتل‌های منطقه لارا کوند در میان گردشگران و توریست‌های شهر آنتالیا زبانزد است و افراد در تورها تمایل دارند در میان این هتل‌ها مستقر شوند. نکته قابل‌توجه در رابطه با هتل‌های منطقه لاراکوند این است که قیمت این هتل‌ها نسبت به تغییر فصول تغییر می‌کنند. به این معنا که در فصول گرم سال به دلیل استقبال گردشگران قیمت هتل‌های این منطقه بالا است و در فصول سرد سال و علی‌الخصوص زمستان قیمت این هتل‌ها کاهش پیدا می‌کند.

ویژگی کلی هتل‌های منطقه لارا کوند

در منطقه لارا کوند که تمامی هتل‌های آن پنج ستاره می‌باشند یک سری از ویژگی‌هایی تقریباً برای همگی آن‌ها برقرار است این ویژگی‌ها عبارت‌اند از قرار دادن استخرهای بزرگ در میان هتل که افراد و گردشگران بتوانند از این فضا استفاده کنند. وجود سالن بدن‌سازی که گردشگران جوان اشتیاق فراوان برای استفاده از آن رادارند. البته افرادی هستند که به‌صورت منظم ورزش می‌کنند و وجود این‌چنین سالن‌هایی برای آنان ضروری است. در هتل‌های منطقه لارا کوند تماماً صبحانه، ناهار و شام در دسترس است. بیشتر هتل‌های منطقه لارا کوند از میز بیلیارد و میز تنیس بهره‌مند هستند و سونا و اتاق ماساژ برای گردشگران در اغلب هتل‌های این منطقه در نظر گرفته‌شده است.

منطقه لارا کوند واقع در آنتالیا

خلاصه‌ای منطقه لاراکوند

  • این منطقه توریستی در سواحل مدیترانه نزدیکی شهر لارا واقع‌شده است و از زیبایی خاصی برخوردار است
  • دارای آب‌وهوای مناسب و عالی است
  • دارای هتل‌های چند ستاره با ویژگی‌های عالی است

در آخر امید داریم شما از سفر خود به تور آنتالیا لذت ببرید و خاطرات طلایی و زیبا را در کنار عزیزان با بازدید از مکان های دیدنی آنتالیا تجربه کنید.